Решение по дело №1451/2020 на Районен съд - Стара Загора

Номер на акта: 260157
Дата: 5 ноември 2020 г. (в сила от 11 март 2021 г.)
Съдия: Росен Тенчев Чиликов
Дело: 20205530201451
Тип на делото: Административно наказателно дело
Дата на образуване: 16 юни 2020 г.

Съдържание на акта

РЕШЕНИЕ 

град Стара Загора

04.11.2020 г.

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

СТАРОЗАГОРСКИЯТ РАЙОНЕН СЪД  НАКАЗАТЕЛНА КОЛЕГИЯ

 

в открито заседание на Четвърти Ноември през Две хиляди и Двадесета година в състав:

 

Председател: Р. Чиликов

             Съд. Заседатели :

 

 

при секретаря Н. Георгиева и в присъствието на прокурор …………   като разгледа докладваното от председателя Чиликов А.Н.Д. 1451 по описа за 2020 година и за да се произнесе, взе предвид следното:

 

         Обжалвано е наказателно постановление № КГ-2320 от 19.05.2020 год. на Председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор.

 

         Жалбоподателят недоволен от наложената  му наказание моли съда да го отмени. Мотивира се с обстоятелството, че не е извършено твърдяното в наказателното постановление административно нарушение и с допуснати съществени процесуални нарушения, които го опорочават.

        

          В с.з. чрез адвокат В поддържа жалбата. В представената писмена защита и в жалбата излага подробни съображения за незаконосъобразността на наказателното постановление.

 

        Въззиваемата страна редовно призована не изпраща представител в с.з. , но в писмено становище претендира да се потвърди наказателното постановление.

 

 

        От събраните по делото доказателства установени с доказателствени средства – писмени, показанията на свидетелите– преценени по отделно и в тяхната съвкупност и като извърши цялостна проверка на акта за установяване на административно нарушение и наказателното постановление,след обсъждане становищата страните съдът приема за установено следното :

 

         Жалбата е подадена в срок и от субект имащ право на жалба,  поради което и на основание чл. 59, ал. 2 ЗАНН съдът приема, че жалбата е допустима .

 

    

         Разгледана по същество жалбата е неоснователна.

 

         Административно-наказващият орган в обстоятелствената част на наказателното постановление е приел за установено от фактическа страна следното :

 

На 28.10.2019 г. свидетелите Д. и И. / главни инспектори в ДАМТН / извършили проверка на обект - бензиностанция 8120, управляван от „ПЕТРОЛ!4 АД, находящ се в гр. Стара Загора, ул. „Любен Каравелов“. От бензиноколонка № 1 е взета проба от разпространяваното течно гориво - гориво за дизелови двигатели с Протокол за проверка и вземане на проба от течно гориво № Хс-131/28.10.2019г. При проверката е установено, че последната доставка на гориво е в количество 7 001 L, по Нареждане за експедиция № 42749/26.10.2019г. и с Декларация за съответствие № 0325/23.10.2019г. издадена от „Лукойл България“ ЕООД, за партида 0325, в общо количество 3 000 t. Наличното количество в резервоар № 1, свързан с бензиноколонка № 1 в момента на проверката е 9 680 L.

След изпитване на контролната проба в стационарна акредитирана Лаборатория за изпитване на горива, смазочни материали и присадки към ГД ККТГ- ДАМТН , гр. София със Сертификат за акредитация на ИА БСА per. № 35 ЛИ/26.11.2018г, валиден до 30.09.2020г, е издаден Протокол от изпитване № С-0453-2/30.10.2019г.

На основание изготвения протокол от изпитване в ГД ККТГ е извършена експертиза и е изготвен Констативен протокол № КП - 0644/30.10.2019г. за съответствие' на течното гориво с изискванията за качество, съгласно който: течно гориво — гориво за дизелови двигатели не съответства на изискванията за качество, както следва:

-“Пламна температура” (°С):

Полученият резултат от изпитването е 49,5 °С при норма над 55,0 °С. След прилагане на критериите за прецизност на използвания метод за изпитване, съгласно чл.7 от НИКТГУРНТК , при получен резултат от изпитването под 52,9 °С продуктът не съответства на изискването за качество по този показател.

Следователно, изпитването на контролната проба е показало несъответствие на разпространяваното течно гориво - гориво за дизелови двигатели по посочения показател с изискванията към него в Приложение № 2 от НИКТГУРНТК.

Протоколът от изпитване и констативния протокол са изпратени на основание чл.22, ал.8 от НИКТГУРНТК на „ПЕТРОЛ“ АД, с писмо с изх. № 84-01-898/30Л0.2019 г. и известие за доставяне от 04Л 1.2019 г.

С искане наш вх. № 84-01-898-2/31.10.2019г „ПЕТРОЛ“ АД, на основание чл. 22, ал. 9 от НИКТГУРНТК е поискало изпитване на арбитражна проба. В резултат на проведена арбитражна процедура е издаден Протокол от изпитване № 1751/19.11.2019 г„ от Изпитвателна лаборатория за ГСМ към „Булгарконтрола“ АД със Сертификат за акредитация per. № 275 ЛИ/26.11.2018г„ валиден до 26.11.2022г. издаден от ИА БСА. На основание чл. ЗОв, ал. 1, т.З от ЗЧАВ и въз основа на издадения протокол от изпитване е изготвена Експертиза № Еа- 036/20Л1.2019г. за съответствие на течно гориво с изискванията за качество след арбитражно изпитване, съгласно която, течното гориво - гориво за дизелови двигатели не съответства на изискванията за качество по чл.6, т.2, Приложение № 2 от НИКТГУРНТК.

Арбитражният анализ е проведен за показателя “Пламна температура”, съгласно арбитражния метод на стандарт БДС EN ISO 2719 “Определяне на пламна температура. Метод на Pensky - Martens със затворен тигел”. Полученият резултат от изпитването се отклонява от допустимата гранична стойност, както следва:

-„Пламна температура“(°С): Полученият резултат от изпитването е 50,0 °С при норма над 55,0 °С. След прилагане на критериите за прецизност на използвания метод за изпитване, съгласно чл. 7 от НИКТГУРНТК, при получен резултат от изпитването под 52,9 °С продуктът не съответства на изискването за качество по този показател.

На основание чл.ЗОв, ал.1, т.З от ЗЧАВ, резултатите от изпитването на арбитражната проба и изготвената експертиза са окончателни.

          Описаната фактическа обстановка се установява и в с.з. от показанията на свидетелите – Д., И. / актосъставител /,Р .а ,Бистра Т  писмени - заповед №А-610/20.09.2019 година; протокол №Хс-131/28.10.2019 година; 3 броя протоколи за проверка и взимане на проба; 3 броя фискални бонове; служебен бон; декларация за съответствие на качеството на течните горива от 23.10.2019 година; нареджанде за експедиция; сертификат; заповед №А436/26.11.2018 година; заповед №в-453/29.10.2019 година; критерии за изпълнимост; заявка за изпитване на течни горива №в-453/29.10.2019 година; критерии за изпълнимост; протокол от изпитване №С-0453-2/30.10.2019 година; резултатите от изпитване; констативен протокол №КП-0644/30.10.2019 година; заповед №2100-74/18.11.2019 година; протокол за изземване на арбитражна проба №39/19.11.2019 година; приемо-предавателен протокол №39/19.11.2019 година; протокол от изпитване №1751/19.11.2019 година; експертиза №Ел-036/20.11.2019 година; справка от Търговския регистър; разписка за предадени/получени документи; калкулация за разходите по вземане и изпитване на проба; протокол за изтегляне на течно гориво на пазара; протокол №01/31.10.2019 година; протокол №02/31.10.2019 година; декларация за съответствие на качеството на течните горива; нареждане за експедиция №42589; 3 броя дубликати на служебен бон; протокол №134/30.10.2019 година.

 

 

 

           При така възприетата фактическа обстановка и доказана от посочените доказателствени средства административно-наказващият орган е приел, че е нарушен  чл.8, ал.2 от ЗЧАВ, във връзка с чл.6, т.2, приложение № 2 от Наредба за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол.

 

            За извършеното административно нарушение на основание чл. 34, ал. 2 ЗЧАВ е наложено административно наказание на жалбоподателя в абсолютния минимум – имуществена санкция в размер на  10 000 лева.

 

          Възраженията в жалбата и поддържани в с.з. от процесуалния представител на жалбоподателя не могат да бъдат приети от съда за основателни.

 

           Претенциите за опорочаване на АУАН поради нарушение на чл. 40, ал. 1 ЗАНН са из цяло неоснователни.

 

            Техническата подготовка на АУАН няма никаква правна стойност. АУАН се счита издаден след довършването му т.е. след подписване от актосъставителя какъвто е и настоящият случай. Последният е изчакал да се яви представител на нарушителя и след като не се е явил въпреки изричната покана и указано време и място на явяване  е подписал АУАН, от който момент се пораждат и правните последици.

 

       Няма процесуална пречка АУАН да се състави преди излизането на резултатите от арбитражната проба. Изводите за съдържанието и качеството на горивото могат да се направят след излизане на резултатите от  лабораторната проба. Тези резултати след като са показали отклонение е установено административното нарушение, което е достатъчен повод за съставянето на АУАН. Арбитражната проба не е задължителна и тя зависи единствено от волята на нарушителя. В случая актосъставителят няма как  да предвиди дали жалбоподателят ще се възползва от тази възможност или не.В случаите  когато арбитражната проба е различна от първоначалната администартивно –наказващият орган при обсъждане въпросите на чл. 53, ал. 1 ЗАНН има процесуалната възможност на основание чл. 54 ЗАНН да прекрати административно-наказателната преписка.

 

      Следователно съставянето на АУАН преди изготвянето на резултатите от арбитражната проба по никакъв начин не ограничава правото на защита и не опорочава административно-наказателното производство.

 

       Не намират опора в административно-наказателната преписка възраженията за нарушения на чл. 42 т. 3, 4, 5 ЗАНН.

 

        Видно от самият АУАН нарушението е конкретизирано по време и място – посочена е датата на нарушението  /28.10.2019  г. /, мястото на нарушението – обект бензиностанция стопанисвана от жалбоподателя и находяща се в град Стара Загора. Посочени са факти и обстоятелства описващи нарушението – в какво се изразява и правната квалификация. Макар и да не са изложени подробно както в обстоятелствената част на наказателното постановление в АУАН се съдържат всички факти и обстоятелства релевантни за състава на административното нарушение и даващи основание да се приеме, че фактическата обстановка и описаното нарушение в АУАН са идентични с тези в наказателното постановление.

 

     Следователно нарушението е конкретизирано по време, място и начин на извършването му, посочено е в какво се изразява, поради което няма никакво основание да се приеме, че са нарушени разпоредбите на чл. 42 т. 3,4, 5 ЗАНН.

 

 

       Дори и да се приеме, че е допусната нередовност при съставянето на АУАН / каквато в случая няма / с оглед разпоредбата на чл. 53, ал. 2 ЗАНН подобно процесуално нарушение не може да се окачестви като съществено даващо повод за отмяна на атакуваното наказателно постановление.

 

 

       В обстоятелствената част на наказателното постановление са изложени всички факти и обстоятелства релевантни за състава на административното нарушение , същото е описано в съответствие с правната квалификация / описание на административното нарушение /, посочена е в пълнота и правната квалификация на нарушението, с което е удовлетворено изискването на законодателя в чл. 57, ал. 1 т. 5,т. 6 ЗАНН.Административното нарушение е конкретизирано по време, място, начин на извършването му.Спазени са всички стандарти за форма на наказателното постановление и е гарантирано правото на защита.

 

          Неуместни са възраженията за нарушение на чл. 57, ал. 1 т. 10 ЗАНН.В наказателното постановление е посочено, че същото подлежи на обжалване пред съответния районен съд, от която възможност жалбоподателя се е възползвал и с нищо не са ограничени процесуалните му права.

 

 

      В обобщение съдът приема, че няма допуснати нарушения на чл. 42 и чл. 57 ЗАНН при съставянето на АУАН и издаването на наказателното постановление даващи повод за отмяна на последното.

 

 

      Съдът не споделя доводите, че са нарушени редът и процедурата при вземането и анализа на пробите от горивото.

 

 

        Изискванията за качеството на горивото, условията, редът и начина контрола са нормативно уредени в Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол / Наредбата /.

 

         Длъжностните лица от ДАМТН видно от протокола и техните показания при извършване на контрола за качеството на течното гориво разпространявано от „Петрол ” АД чрез бензиностанция находяща се в град Стара Загора са използвали няколко от способите на чл. 13, ал. 2 от Наредбата – проверка на документите придружаващи течното гориво / чл. 13, ал. 2 т. 2, вземане на проби и изпитване на пробите – чл. 13, ал. 2 т. 3, експертиза на резултатите – чл. 13, ал. 2 т. 4 т.е. използвани са допустими и правнорегламентирани методи и способи при осъществяването на контрола.

 

         В съответствие с чл. 15 т. 3 от Наредбата пробата е взета от бензиноколонка № 1, пистолет № 1 с помощта на удължител / Протокол № Хс-131/28.10.2019 г., показанията на свидетелите Д. и И. /.

 

         От Протокол № Хс-131/28.10.2019 г.и  показанията на свидетелите се установява, че съдовете, в които са поставени пробите са били предварително охладени съгласно чл. 21 от Наредбата и са били промити със съответното гориво в съответствие с чл. 18, ал. 2 от Наредбата.Изисквания за температура на охладените съдове в Наредбата няма. Достатъчно е те да са охладени, което в случая е сторено.Изрично в протокола е посочено, че промивката е направена от съответното гориво.

      Взетите проби са поставени в чисти еднолитрови съдове за еднократна употреба и са напълнени на около 85 % от обема, с което са изпълнени изискванията на чл. 18, ал. 1 от Наредбата / Протокол, показанията на свидетелите/.

 

      Съдовете, в които е било поставено взетото гориво за проби са били, затворени,етикирани, пломбирани и маркирани с персонален номер на пломбите, след което са били разпределени – три за проби, 2 за арбитражни проби и една за проверявания обект, с което е удовлетворено изискването на чл. 20 от Наредбата.Съдовете с пробите са били поставени в хладилна чанта , след което са транспортирани за изследване.

 

 

      За извършените действия по вземането на пробите е съставен протокол № Хс-131/28.10.2019 г., който е подписан от проверяващите / св. И., св. Д. / и служителя на бензиностанцията / св. Р. .а /.Твърденията на последния в с.з. , че не е бил съгласен с действията на проверяващите не намират отражение в протокола тъй като същият е подписан без възражения.

 

     Обстоятелствата установени от показанията на свидетелите Р. .а и Бистра Т, че една от пломбите е дефектирала не опорочават процедурата.От показанията на св. Д. се установява, че процедурата е повторена и е взета нова проба по съответния ред описан по-горе.

 

 

       Следователно при вземането на пробите са спазени всички изисквания на Наредбата,вътрешните правила / процедури /, действията са подробно описани в съставения протокол и не се установява извършването на каквито и да е действия, които могат да доведат до манипулация на пробите.В този смисъл възраженията в жалбата за нарушения свързани с вземането на пробите са из цяло неоснователни и не намират опора в доказателствения материал.

          

    

    

      В обобщение въз основа на установената и доказана фактическа обстановка, доказателствата установени с посочените доказателствени средства и отхвърлените доводи на жалбоподателя съдът прави следните изводи:

 

       - на 28.10.2019 год. била извършена проверка в обект на жалбоподателя – бензиностанция, находяща се в град Стара Загора;

       - с протокол за проверка и вземане на проба от течно гориво № Хс-131 от 28.10.2019 год. от бензиноколонка № 1 към резервоар № 1 била взета проба от течно гориво.

 

        - След изпитване на контролна проба в стационарна акредитирана Лаборатория за изпитване на горива, смазочни материали и присадки към ДАМТН - ГД ККТГ. гр. София, ж.к. „Младост , кв. „Полигона“, ул. „Проф. Петър Мутафчиев“ № 2, сертификат за акредитация на БСА per. № 35 - ЛИ/30.09.2016г. валиден до 30.09.2020г, е издаден Протокол от изпитване № С-0453-2/30.10.2019 г. На основание изготвения протокол от изпитване в ГД ККТГ е извършена експертиза и е изготвен Констативен протокол № КП - 0644/30.10.2019 г. за съответствие на течното гориво с изискванията за качество, съгласно който, течно гориво – гориво за дизелови двигатели не съответства на изискванията за качество, както следва:

-“Пламна температура” (°С):

Полученият резултат от изпитването е 49,5 °С при норма над 55,0 °С. След прилагане на критериите за прецизност на използвания метод за изпитване, съгласно чл.7 от НИКТГУРНТК , при получен резултат от изпитването под 52,9 °С продуктът не съответства на изискването за качество по този показател

Следователно, изпитването на контролната проба е показало несъответствие на разпространяваното течно гориво - гориво за дизелови двигатели по посочения показател с изискванията към него в Приложение № 2 от НИКТГУРНТК.

 

 

          Тези изводи водят до заключението, че  жалбоподателят е извършил описаното административно нарушение -     На 28.10.2019 г. течно гориво – дизелово гориво, за което на 30.10.2019г. с Констативен протокол № КП -  0644/30.10.2019 г. е установено несъответствие на горивото с изискванията за качество съгласно Приложение № 2 от НИКТГУРНТК, и същото е окончателно установено с експертиза №Ел-036/20.11.2019 година е разпространявано от  „Петрол ” АД в град Стара Загора.

 

 

         От тук следва, че административно-наказващият орган правилно и законосъобразно е приел, че е извършено административно нарушение, което квалифицирал по чл.8, ал.2 от ЗЧАВ, във връзка с чл.6, т.2, приложение № 2 от Наредба за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, във връзка с чл.34, ал.2 от ЗЧАВ.

 

 

         Възраженията , че горивото намиращо се в проверяваната бензиностанция на „Петрол ” АД / жалбоподател/ съвпада по документи с горивото получено  от „ Лукойл „ АД  / производител и разпространител/ в никакъв случай не изключва последваща интервенция при съхранението и продажбата му , а от тук и извършване на административното  нарушение предмет на делото.Контролът относно качеството на горивото  се разпространява по цялата верига – от производител до краен потребител. Адресат на абсолютната забрана по чл. 8, ал. 2 ЗЧАВ са производители, разпространители, транспортиращи и ползуватели на течни горива. Санкционираното дружество предлага чрез продажба гориво на дребно на краен потребител, поради което същото се явява краен разпространител на течни горива по смисъла на параграф 1 от ДР на ЗЧАВ  и като такъв носи отговорност за качеството и е обхванато  от  забраната на  чл. 8, ал. 2 ЗЧАВ, с която обаче не се  съобразило.

 

 

         Последващото бракуване на горивото / Протоколи № 1 и № 2 / 31-10.2019 г. / не заличава извършеното административно нарушение. Към момента на проверката горивото се е разпространявало в търговския обект.

 

 

          Жалбоподателят „Петрол ” АД е търговецът, който е стопанисвал бензиностанцията, от която са взети пробите на горивото- дизелово гориво.Бензиностанцията е била в работен режим и е предлагала на неограничен кръг от лица / клиенти/ гориво за зареждане резорварите на МПС, което дава основание на съда да приеме, че дружеството се явява „краен разпространител на течни горива“ по смисъла на параграф  1 т. 20 от ДР на ЗЧАВ, поради което  е и годен субект на АНО.

 

           Намиращото се в бензиностанцията гориво чрез покупко-продажба е било продавано и разпространявано срещу насрещна престация / пари / на трети лица /клиенти на бензиностанцията / , с които действия същото е било разпространявано и пускано на пазара.

 

        Разпространяваното гориво обаче не е отговаряло на изискванията на чл.6, т.2, приложение № 2 от Наредба за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол.       

 

     Видно от  проведеното  изпитване на взетата проба  в стационарна акредитирана Лаборатория за изпитване на горива, смазочни материали и присадки към ДАМТН - ГД ККТГ. гр. София, ж.к. „Младост , кв. „Полигона“, ул. „Проф. Петър Мутафчиев“ № 2, сертификат за акредитация на БСА per. № 35 - ЛИ/30.09.2016г. валиден до 30.09.2020г, е издаден Протокол от изпитване № С-0453-2/30.10.2019 г. На основание изготвения протокол от изпитване в ГД ККТГ е извършена експертиза и е изготвен Констативен протокол № КП - 0644/30.10.2019 г. за съответствие на течното гориво с изискванията за качество, съгласно който, течно гориво – гориво за дизелови двигатели не съответства на изискванията за качество, както следва:

-“Пламна температура” (°С):

Полученият резултат от изпитването е 49,5 °С при норма над 55,0 °С. След прилагане на критериите за прецизност на използвания метод за изпитване, съгласно чл.7 от НИКТГУРНТК , при получен резултат от изпитването под 52,9 °С продуктът не съответства на изискването за качество по този показател.

Следователно, изпитването на контролната проба е показало несъответствие на разпространяваното течно гориво - гориво за дизелови двигатели по посочения показател с изискванията към него в Приложение № 2 от НИКТГУРНТК./ Протоколи, експертиза/.

 

          Изготвената арбитражна проба, която съгласно чл. 30 В, ал. 1 т. 3 ЗЧАВ е окончателна потвърждава отклоненията в съдържанието на горивото от първоначалната проба /  Известия за доставяне; Заявления за арбитраж; Писмо до „ПетролАД; Протокол от изпитване; Експертиза за съответствие на течно гориво с изискванията за качество след арбитражно изпитване/.

 

 

         Следователно резултатите от пробите са изготвени в сертифицирани лаборатории в пълно съответствие с изискванията на чл. 22 от Наредбата и сочат отклонение , което дава основание да се приеме, че продуктът не съответства на изискванията за качество.

 

            По изложените до тук съображения съдът приема, че пробите са взети и резултатите са изготвени  по надлежния ред предвиден в Наредбата и ЗЧАВ, а показателите сочат отклонение в качеството на горивото, с което са осъществени всички обективни признаци от състава на административното нарушение по чл.8, ал.2 от ЗЧАВ, във връзка с чл.6, т.2, приложение № 2 от Наредба за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, във връзка с чл.34, ал.2 от ЗЧАВ.

 

 

          АНО е ангажирана за ЮЛ „ Петрол „ АД, което прави отговорността обективна и въпросът за вината не подлежи на обсъждане.

 

           Наложената имуществена санкция е в минимален размер предвиден в чл. 34, ал. 2 ЗЧАВ и няма законово основание за намаляването.

 

            Няма основания за приложение на  чл. 28 ЗАНН.

 

            Макар и към момента на деянието жалбоподателят да не е бил санкциониран с влезли в законна сила наказателни постановления за други административни нарушения / не се съдържат данни за обратното / подобни административни нарушения са широко разпространени в страната и съдебния район.

            

            Характерът на административното нарушение / от категорията на формалните / прави ирелевантно обстоятелството, че не са настъпили вреди.

               От друга страна законодателят е криминализирал подобен род нарушения с цел превенция на опазването на околната среда и водите и като гаранция за контролните органи за срочно и качествено изпълнение на своите задължения. Обществените отношения свързани с опазването на околната среда, както и контролът са от съществено значение за живота и здравето на населението. Извършеното нарушение, което засяга обществени отношения точно в тази област не е в никакъв случай с по-ниска степен на обществена опасност.

           По изложените съображения съдът приема, че няма основания за приложение на чл. 28 ЗАНН. Противното би означавало неоправдан либерализъм, което е в разрез с генералната превенция на чл. 12 ЗАНН.

           

          Направените разходи свързани с вземането и изпитването на пробата – 300 лева за изпитване, 85 лева за изготвяне на експертизата и 40 лева за вземане на пробата – общо в размер на 425 лева на основание чл. 25, ал. 2 НИКТГУРНТК и чл. 25 от Тарифа № 1следва да се възложат на санкционираното дружество.

 

          Наказателното постановление е издадено от компетентно длъжностно лице – Председателя на ДАМТН.

 

             Съображенията изложени по-горе в мотивите дават основание на съдът в настоящият състав да приеме, че издаденото наказателно постановление е правилно, законосъобразно  и няма основания за отмяна или изменение, поради което същото следва да се потвърди.

       

 

        Водим от горните мотиви съдът

 

 

                 Р  Е  Ш  И:

 

 

      ПОТВЪРЖДАВА наказателно постановление №    КГ – 2320 / 19.05.2020 година на Председателя на ДАМТН град София, с което е наложена имуществена санкция в размер на 10 000 / Десет хиляди / лева и е постановено да се заплатят разходите за вземане и изпитване на пробата в размер на 425 / четиристотин двадесет и пет /  лева, от които 300 лева за изпитване, 85 лева за изготвяне на експертизата и 40 лева за вземане на пробите  на „ Петрол „ АД със седалище и адрес на управление град Ловеч, ул. „ Търговска „ № 12, / хотел „ Ловеч“/, ЕИК – *********, представлявано от Г.И.Т. и М.К.Д..

 

      РЕШЕНИЕТО  подлежи на обжалване пред Административен съд град Стара Загора в 14 дневен срок от съобщението на страните.

 

 

 

                      РАЙОНЕН СЪДИЯ: