Р
Е Ш Е
Н И Е
№ 436
гр. Перник, 30.10.2019 г.
В
И М Е Т О Н А Н А Р О Д А
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД – ПЕРНИК, в открито съдебно заседание
на трети октомври две хиляди и деветнадесета година, в състав:
СЪДИЯ: ЛОРА СТЕФАНОВА
При секретаря НАТАЛИЯ СИМЕОНОВА, с участието на прокурора Н.
ЦВЕТКОВ от Окръжна прокуратура – Перник и прокурора КРАСИМИРА МИНЧЕВА от
Районна прокуратура – Перник, като
разгледа административно дело № 244/2019 г. по описа на съда, за да се
произнесе взе предвид следното:
Производството е по реда на чл. 145 – чл. 178 от АПК, във
вр. с 45, ал. 3 от ЗМСМА.
Образувано е по протест на Районна прокуратура – Перник, с
искане за обявяване нищожността на Решение № 749/22.02.2018 г., взето от
Общински съвет – Перник, т. І, т. ІІ.1, т. ІІ.2, т. ІІ.3, т. ІІ.4 и т. ІІІ, с
което:
-
на основание чл. 6, ал. 1 от ЗОС е
обявен за частна общинска собственост недвижим имот – части от улица с о. т.
557-559, която съгласно кадастралната карта и кадастралните регистри е с
идентификатор ****, с адрес на поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492
кв. м., трайно предназначение на територията: урбанизирана; начин на трайно
ползване: за второстепенна улица; със съответни площи: 23 кв. м., 12 кв. м., 17
кв. м., 18 кв. м.;
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 35, ал. 4,
т. 2 от ЗОС, във вр. с чл. 15, ал. 5 от ЗУТ и чл. 19 от ЗЗД:
-
е дадено съгласие на община Перник да
сключи предварителни договори и да прехвърли собствеността върху обявените за
частна общинска собственост части от улица с о. т. 557-559, която съгласно
кадастралната карта и кадастралните регистри е с идентификатор ****, с адрес на
поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492 кв. м., трайно предназначение:
урбанизирана, начин на трайно ползване: за второстепенна улица на следните
лица: М.Д.С. и Д.М.Г. – 23 кв. м. за сумата от 1380 лв., която площ съгласно
скица предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към собствения им
урегулиран поземлен имот с идентификатор ****по КККР на гр. Перник; Б.И.Б. – 17 кв. м. за сумата от 1020 лв.,
която площ съгласно скица предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към
собствения му урегулиран поземлен имот с идентификатор ****по КККР на гр.
Перник; Н.С.Б. – 12 кв. м. за сумата от 720 лв., която площ съгласно скица
предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към собствения му урегулиран
поземлен имот с ****по КККР на гр. Перник; И.Г.М. и М.Г.М. 18 кв. м. за сумата
от 1080 лв., която площ съгласно скица предложение за изменение на ПУП – ПР се
придава към собствения им урегулиран поземлен имот с идентификатор ****по КККР
на гр. Перник;
-
е възложено на кмета на Община Перник
да сключи предварителни договори с посочените лица и след влизане в сила на
проекта за изменение на ПУП – ПР да
сключи окончателни договори.
Районна прокуратура – Перник е изложила, че обективираните
в оспореното решение волеизявления на общински съвет – Перник противоречат на
повелителни норми на закона – чл. 6, ал. 1 от
ЗОС, чл. 80, ал. 1, т. 5 от ЗУТ, чл. 26, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, чл. 77, ал.
1 от ЗУТ.
В съдебно заседание, представителят на Районна прокуратура
– Перник – прокурор Минчева поддържа протеста и предлага на съда да обяви
нищожността на административния акт по подробно изложените аргументи.
Представителят на Окръжна прокуратура – Перник – прокурор
Цветков, в съдебно заседание поддържа протеста. Предлага на съда да го уважи и
да обяви нищожността на оспореното решение на Общински съвет – Перник.
Ответникът – Общински съвет – Перник, чрез процесуалния си
представител адв. Е., оспорва протеста. Излага съображения за валидност на
обжалвания административен акт. Искането към съда е да отхвърли оспорването му.
Заинтересованата страна – Община Перник, чрез процесуалния
си представител юрисконсулт А., изразява становище за неоснователност на
подадения от Районна прокуратура – Перник протест. Искането към съда е да го
отхвърли.
В съдебно заседание заинтересованата страна Н.Д.Н. счита
протеста за основателен, а обжалваният административен акт за нищожен. Моли
съда да уважи заявеното от РП – Перник оспорване.
Останалите заинтересовани страни – Д.М.Г., Б.И.Б., П.И.Б.,
В.С.Б., М.С.Б., Н.С.Б., И.Г.М., М.Г.М., редовно призовани, не са се явили в
съдебно заседание и не са изпратили представител. Не са изразили становище по
протеста.
Административен съд – Перник, като прецени процесуалните
предпоставки за допустимост, взе предвид становищата на страните и въз основа
на събраните доказателства прецени валидността на оспорения административен
акт, намери следното:
Протестът е подаден при упражняване на правомощията по чл.
126, във вр. с чл. 16, ал. 1, т. 1 от АПК и при условията на чл. 149, ал. 5 от АПК срещу подлежащ по силата на чл. 45, ал. 3 от ЗМСМА, на съдебен контрол
административен акт, поради което е процесуално допустим.
Разгледан по същество е основателен.
Административното производство е започнало с подадено от Н.С.Б.,
М.Д.С., Д.М.Г., Б.И.Б., И.Г.М. и М.Г.М.
заявление вх. № НОС – 120/17.10.2017 г., адресирано до кмета на община
Перник, с искане да закупят място, собствено на община Перник, което да бъде
придадено към собствените им урегулирани поземлени имоти, граничещи с ул. ****
и ул. **** в гр. Перник. Към заявлението са приложени нотариални актове и скица
- проект.
Видно от приобщените към административната преписка
нотариални актове, с №№ **** , **** ****, удостоверение за наследници изх. № ****/07.06.2016
г. и скици, издадени от СГКК – гр. Перник Н.Д.Н. и Д.М.Г. са собственици на УПИ
****, кв. 327 по плана на гр. Перник, с идентификатор ****по КККР на гр.
Перник; П.И.Б., В.С. Б., Н.С.Б. и М.С.Б. са собственици на УПИ ****, кв. 327 по
плана на гр. Перник, с идентификатор ****по КККР на гр. Перник; Б.И.Б. е
собственик на УПИ ****, кв. 327 по плана на гр. Перник, с идентификатор ****по
КККР на гр. Перник; И.Г.М. и М.Г.М. са собственици на УПИ ****, кв. 327 по
плана на гр. Перник, с идентификатор ****по КККР на гр. Перник.
Към преписката е приложен доклад за пазарна оценка на
общински терени – част от улица, придаваеми към УПИ, с №****, ****, ****, ****,
кв. 327 по плана на гр. Перник, изготвена от независим оценител на 16.12.2017
г. в който е определена пазарна цена 60 лв/1 кв. м. от същия.
Изготвени са становища от постоянни комисии „Общинска
собственост, концесии, приватизация и следприватизационен контрол“ от
13.02.2018 г., „Устройство на територията и инженерната инфраструктура“ от
14.02.2018 г. и „Бюджет, финанси и европроекти“ от 13.02.2018 г., с които се
предлага на Общински съвет – Перник да приеме предложения от заявителите проект
за промяна правния статут на общинска недвижима собственост и реализиране на
покупко-продажбата на същата. Приложено е и становище от заместник кмет
„Строителство и устройство на територията“, в което е посочено, че придаваемите
места съгласно предложения от заявителите проект се владеят съгласно отразеното
на скицата.
С докладна записка вх. № ОС-64/02.02.2018 г., кметът на
Община Перник е предложил на Общински съвет - Перник да вземе решение, с което
да обяви за частна общинска собственост недвижим имот – части от улица с о. т.
557-559, която съгласно кадастралната карта и кадастралните регистри е с
идентификатор ****, с адрес на поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492
кв. м., трайно предназначение: урбанизирана, начин на трайно ползване: за
второстепенна улица, със съответни площи: 23 кв. м., 12 кв. м., 17 кв. м., 18
кв. м.; да приеме пазарна оценка и даде съгласие на Община Перник да сключи предварителни
договори и да прехвърли собствеността върху обявените за частна общинска
собственост части от улица с о. т. 557-559 на следните лица: М.Д.С. и Д.М.Г. – 23 кв. м., която площ
съгласно скица предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към собствения
им урегулиран поземлен имот с идентификатор ****по КККР на гр. Перник; Б.И.Б. – 17 кв. м., която площ съгласно скица
предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към собствения му урегулиран
поземлен имот с идентификатор ****по КККР на гр. Перник; П.И.Б., В.С.Б., М.С.Б.
и Н.С.Б. – 12 кв. м., която площ съгласно скица предложение за изменение на ПУП
– ПР се придава към собствения им урегулиран поземлен имот с ****по КККР на гр.
Перник; И.Г.М. и М.Г.М. 18 кв. м., която площ съгласно скица предложение за
изменение на ПУП – ПР се придава към собствения им урегулиран поземлен имот с
идентификатор ****по КККР на гр. Перник; да възложи на кмета на община Перник
да сключи предварителни договори с посочените лица и след влизане в сила на
проекта за изменение на ПУП – ПР и да сключи окончателни договори.
Така направеното предложение е разгледано на редовно
заседание на общински съвет – Перник, проведено на 22.02.2018 г., за което е
съставен протокол № 3 от 22.02.2018 г. На същото са присъствали 39 броя
общински съветници от общо 41 броя. В гласуването са участвали тридесет
общински съветници, като за приемане на предложението са гласували 30 бр.;
въздържали се – 0 и против – 0. Решението е прието под № 749/22.02.2018 г.
Публикувано е на официалната електронна страница на Общински съвет – Перник на
01.03.2018 г. В изпълнение на същото са сключени предварителни договори за
покупко-продажба на площите, негов предмет, между община Перник от една страна
и заинтересованите страни Д.М.; Н.Б., действащ лично за себе си и като
пълномощник на В.С.Б., П.И.Б., М.С.Б.; И.Г.М. и М.Г.М.. Заинтересованата страна
Н.Д.Н. е депозирала заявление вх. № 17/00-120-3/22.10.2018 г., адресирано до
кмета на община Перник, в което изрично е заявила, че не желае да закупува
предложените и части от имот, представляващ общинска собственост.
Заинтересованата страна Б.Б. не е положил подпис под изготвения и подписан от
кмета на Община Перник проект за предварителен договор.
По делото е приета съдебно-техническа експертиза,
изготвена от вещото лице Б.Л.М.. Съдът кредитира становището му в частта, в
която представлява изясняване на относими към предмета на делото факти, за
които са необходими специални знания в областта на техническите науки.
Експертът е дал пълно и обосновано заключение след като задълбочено е проучил
материалите по делото и други необходими документи, и е извършил оглед на
място. Изводите са аргументирани и направени с необходимите професионални
знания и опит. От експертното становище се установява, че предмет на процесното
решение на Общински съвет – Перник, е
част от тротоар на улица с о.т. 557 – 559, с административно наименование „Хаджи
Димитрър“, представляваща имот с идентификатор **** по КККР на гр. Перник,
публична общинска собственост. Същата е чест от второстепенната улична мрежа –
обслужваща улица, VІ клас. Проектирана е за скорост ненадвишаваща 30 км/ч., с
максимален надлъжен наклон от 11.3 %, с
минимален радиус на вертикална крива 00 м. и минимална видимост на спиране 80
м. Улицата е с много нисък приоритет на
автомобилно движение, без предвиждания за обществен транспорт и вело движение.
С една лента е. Образува кръстовище с улица ****, която е събирателна, V клас и
улица Софийско шосе - главна, ІV клас. Първото кръстовище е регулирано с пътни
знаци, а второто – нерегулирано. Паркиране по улицата не е допустимо, а
ограничението на скоростта на движение е 30 км/ч. Техническите и функционалните
характеристики на улицата съгласно действащия ПУП – ПР съответстват на
изискванията на чл. 18, чл. 72, чл. 75 от Наредба № РД 02.20-02/20.12.2017 г. и
приложение № 2 и № 13. Редуцирането на прилежащия тротоар, съгласно
предвижданията на оспореното решение, не води до промяната им, тъй като
параметрите на елементите на напречния профил не са показатели за определянето
им. Оставащата публична общинска собственост част от улицата запазва
функционалното си предназначение на второстепенна обслужваща улица, V клас, но
не отговаря на техническите изисквания на чл. 80, ал. 5 от ЗУТ и чл. 59, ал. 3
от Наредба № РД 02.20.02 и чл. 57, ал. 2, т. 2 от Наредба № 5 на МРРБ. При
огледа на място вещото лице е установило, че площ от 13.75 кв. м.,
представляваща тротоар, прилежащ към улицата, намиращ се пред УПИ ****, кв.
327, е заета от изградена в същия парцел сграда. Съществуващите огради на
имотната граница на УПИ № ****, УПИ № **** и УПИ VІ-4445, кв. 327 са
разположени между уличната регулационна линия по действащия план за регулация и
тази по планираното изменение, като по този начин 6 кв. м. от тротоара са
фактически присъединени към УПИ ****, 8.92 кв. м. – към УПИ **** и 8.2 кв. –
към УПИ ІV-4446.
При посочените фактически установявания настоящият състав
от правна страна намира следното:
Протестът на Районна прокуратура – Перник е подаден след
изтичане на преклузивните срокове за оспорване, предвидени в чл. 149, ал. 1 и
ал. 5 от АПК, поради което обхватът на съдебния контрол се простира само по
отношение наличието на пороци, обосноваващи нищожност на проверявания
административен акт. Всеки от посочените в чл. 146 от АПК недостатъци може да
има за последица както нищожност, така и унищожаемост на акта. Критерии за
определяне формата на недействителност са качеството и степента на
констатирания порок. До нищожност водят такива радикални, основни и тежки
недостатъци, които са несъвместими с установения правен ред и дисквалифицират
административния акт като юридическо волеизявление, поради което той не може да
породи правните последици, свързани с издаването му.
В оспореното решение на общински съвет – Перник е
обективирано волеизявлението на колективния орган за обявяване на реална част
от имот с идентификатор **** по КККР на
гр. Перник, представляващ публична общинска собственост за частна общинска
собственост и съгласие за продажба на същия имот на конкретни физически лица за
посочената цена. Съгласно чл. 6, ал. 3, във вр. с ал. 1 от ЗОС и чл. 35, ал. 1
от ЗОС решение за обявяване на имоти публична общинска собственост за частна
общинска собственост и за продажбата им, е компетентен да вземе общинският
съвет, като за първото е необходимо квалифицирано мнозинство от две трети от
всички общински съветници. Видно от представения протокол от редовно заседание на
Общински съвет – Перник, проведено на 22.02.2018 г. решение № 749 е взето с
гласовете на 30 броя общински съветници от общ брой 41 такива на Общински съвет
– Перник. Затова съдът приема, че оспореният административен акт е издаден от
материално и териториално компетентен орган, при спазване на изискването на чл.
6, ал. 3 от ЗОС за квалифицирано мнозинство.
Обективираните
в решението волеизявления, обаче пряко нарушават императивни правни норми,
което ги прави несъвместими с установения правен ред. Напълно отсъстват
материалните предпоставки за приложение на законовите текстове, посочени като
правно основание за постановяването им.
За да обяви имот с идентификатор **** по КККР на гр.
Перник за частна общинска собственост, административният орган се е позовал на
чл. 6, ал. 1 от ЗОС. Цитираният текст предвижда правомощие за общинския съвет
да обяви за частна общинска собственост имотите, които са престанали на имат
предназначението по чл. 3, ал. 2 от ЗОС. Нормата на чл. 3, ал. 2 от ЗОС
очертава кръга от имоти и вещи, които са публична общинска собственост. Т. 1 на
разпоредбата е препращаща и предвижда, че публична общинска собственост са
имотите и вещите, за които това е предвидено в закон. Т. 2 и т. 3, като
критерий за вида на общинската собственост на недвижимите имоти посочва тяхното
предназначение. Публична собственост са тези, които са определени да бъдат
използвани за изпълнение на функциите на органите на местното самоуправление и
местната администрация, както и тези, за които
общинският съвет е приел, че са необходими за трайно задоволяване на обществени
потребности от местно значение.
Смисълът, в който съществителното име „имот“ е
употребен в чл. 6, ал. 1 и чл. 3, ал. 2 от ЗОС е идентичен със смисъла на
легалното определение, дадено в § 5, т. 2 от ДР на ЗУТ за „поземлен имот“ и това е част от територията,
включително и тази, която трайно е покрита с вода, определена с граници
съобразно правото на собственост. Съгласно чл. 103, ал. 3 от ЗУТ конкретното
предназначение и начин на устройство на отделните поземлени имоти се определя с
подробния устройствен план. В конкретния случай, предназначението на имот с
идентификатор **** по КККР на гр. Перник е определен с действащия ПУП – ПР,
район **** на гр. Перник и е за второстепенна улица. Фактическото му използване
по начин, различен от определеното му по реда на чл. 103, ал. 3 от ЗУТ
предназначение е незаконосъобразно, не представлява промяна на предназначението
му и не може да бъде основание за упражняване правомощията на общинския съвет
по чл. 6, ал. 1 от ЗОС. Отделно от това, имот с идентификатор **** по КККР на
гр. Перник представлява път по смисъла на § 1, т. 1 от ДР на ЗП и съгласно чл. 8, ал. 3 от ЗП
е публична общинска собственост. Следователно той е от имотите, посочени в чл.
3, ал. 2, т. 1 от ЗОС, които са публична общинска собственост по силата на
закона и съответно общинския съвет не разполага с правомощие да го обяви за
частна общинска собственост. Това може да стане само, ако по предвидения в
закона ред се промени предназначението/качеството на имота, поради което е
обявен със законова разпоредба за публична общинска собственост. В случая видно
от материалите по делото към момента на вземане на обжалваното решение, както и
към настоящия момент, процесният имот с идентификатор **** по КККР на гр.
Перник, съгласно ПУП – ПР на район **** на гр. Перник е предназначен за
второстепенна улица и по силата на чл. 8, ал. 3 от ЗП е публична общинска
собственост. Решението на общински съвет Перник, с което реална част от този
имот е обявен за частна общинска собственост е при пълно отсъствие на
материалните предпоставки за това и в противоречие с императивите на чл. 3, ал.
2, т. 1 от ЗОС, във вр. с чл. 8, ал. 3 от ЗП. То е несъвместимо и с
изискванията на чл. 11 от ЗОС за използване и управление на общинска
собственост в интерес на населението в общината съобразно разпоредбите на
закона и предназначението и, и за нуждите, за които е предоставена, с грижата
на добър стопанин. Така констатираният от съда порок засяга валидността на
оспорения административен акт, поради което същият е нищожен.
Нищожността на решението за обявяване на
реална част от имот с идентификатор **** по КККР на гр. Перник за частна
общинска собственост, обуславя нищожността и на волеизявленията за продажбата
му на конкретни физически лица и за възлагане на кмета на община Перник да
сключи предварителни договори с тях. Това е така, защото съгласно императивната
норма на чл. 7, ал. 2 от ЗОС /ДВ бр. 19/2011 г./ имотите и вещите - публична
общинска собственост, не могат да се отчуждават и да се прехвърлят в
собственост на трети лица. Разпоредбата изключва посочените обекти от
гражданския оборот, което има за последица нищожност на сделките за прехвърляне
на собствеността им. Законовата забрана за отчуждаването на вещи и имоти,
публична общинска собственост препятства възможността решението на общинския
съвет, с което е дадено съгласие за продажбата на реална част от улица с о. т.
557-559 на физически лица и е възложено на кмета на община – Перник да сключи
предварителните договори с тях, да породи правни последици. Противоречието на
оспорения административен акт с повелителната норма на чл. 7, ал. 2 от ЗОС
е съществен порок, който засяга неговата
валидност и обуславя нищожността му.
Предвид всичко изложено настоящият състав
намира, че протестът на Районна прокуратура – Перник е основателен и на
основание чл. 173, ал. 1 от АПК следва да бъде обявена нищожността на
оспореното решение на Общински съвет - Перник.
Предвид изхода на делото и по аргумент от чл.
143 от АПК разноските, направени от ответника и заинтересованата страна,
поискала присъждането им следва, да останат в тяхна тежест.
Мотивиран от горното, Административен съд –
Перник
Р Е Ш И
ОБЯВЯВА ЗА НИЩОЖНО по протест на Районна прокуратура –
Перник Решение № 749/22.02.2018 г., взето от Общински съвет – Перник с протокол
№ 3/22.02.2018 г., с което:
I.
На основание чл. 6, ал. 1 от ЗОС е
обявен за частна общинска собственост недвижим имот – части от улица с о. т.
557-559, която съгласно кадастралната карта и кадастралните регистри е с
идентификатор ****, с адрес на поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492
кв. м., трайно предназначение на територията: урбанизирана; начин на трайно
ползване: за второстепенна улица; със съответни площи: 23 кв. м., 12 кв. м., 17
кв. м., 18 кв. м.;
II.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 35, ал. 4, т. 2 от ЗОС, във вр. с чл. 15, ал. 5 от ЗУТ, чл. 67, ал.
1 и ал. 3 от НПУПОИ и чл. 19 от ЗЗД, оценка от оценител, отговаряща на изискванията
на ЗНО е приел пазарна оценка и е дал съгласие да се сключат предварителни
договори, с които Община Перник да прехвърли правото на собственост върху:
1.
реално определена част от улица с о.
т. 557-559, която съгласно кадастралната карта и кадастралните регистри е с
идентификатор ****, с адрес на поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492
кв. м., трайно предназначение: урбанизирана, начин на трайно ползване: за
второстепенна улица, с площ на частта от 23 кв. м., която площ съгласно скица
предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към собствения на М.Д.С. и Д.М.Г.
урегулиран поземлен имот с идентификатор ****по КККР на гр. Перник, с адрес на
поземления имот: гр. Перник, ул. ****, с площ от 320 кв. м., с трайно
предназначение на територията: урбанизирана, начин на трайно ползване: ниско
застрояване, за сумата от 1380 лв.;
2.
реално определена част от улица с о.
т. 557-559, която съгласно кадастралната карта и кадастралните регистри е с
идентификатор ****, с адрес на поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492
кв. м., трайно предназначение: урбанизирана, начин на трайно ползване: за
второстепенна улица, с площ от 12 кв. м. , която площ съгласно скица
предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към собствения на Н.С.Б.
урегулиран поземлен имот, който съгласно кадастралната карта и кадастралните
регистри на гр. Перник, представлява поземлен имот с идентификатор ****, с
адрес на поземления имот: гр. Перник, ул. **** № 2, площ 251 кв. м., трайно
предназначение на територията: урбанизирана; начин на трайно ползване: ниско
застрояване за сумата от 720 лв.
3.
реално определена част от улица с о.
т. 557-559, която съгласно кадастралната карта и кадастралните регистри е с
идентификатор ****, с адрес на поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492
кв. м., трайно предназначение: урбанизирана, начин на трайно ползване: за
второстепенна улица, с площ 17 кв. м., която площ съгласно скица предложение за
изменение на ПУП – ПР се придава към собствения на Б.И.Б., с идентификатор ****по
КККР на гр. Перник, с адрес на поземления имот: гр. Перник, ул. **** № 2, с
площ 344 кв. м.; трайно предназначение на територията: урбанизирана; начин на
трайно ползване: ниско застрояване за сумата от 1020 лв.;
4.
реално определена част от улица с о.
т. 557-559, която съгласно кадастралната карта и кадастралните регистри е с
идентификатор ****, с адрес на поземления имот гр. Перник, ул. ****, площ 492
кв. м., трайно предназначение: урбанизирана, начин на трайно ползване: за
второстепенна улица, с площ на частта от 18 кв. м., която площ съгласно скица
предложение за изменение на ПУП – ПР се придава към собствения на И.Г.М. и М.Г.М.
урегулиран поземлен имот, който съгласно кадастралната карта и кадастралните
регистри на гр. Перник представлява поземлен имот с идентификатор ****, с адрес
на поземления имот: гр. Перник, ул. **** № 10, площ 228 кв. м.; трайно
предназначение на територията: урбанизирана; начин на трайно ползване: ниско
застрояване, за сумата от 1080 лв.;
III.
Възложено е на кмета на община Перник
да сключи предварителни договори с посочените лица и след влизане в сила на
проекта за изменение на ПУП – ПР и да сключи окончателни договори.
РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване и протест в 14-дневен срок
от съобщаването му на страните пред Върховния административен съд.
СЪДИЯ: /п/