Определение по дело №861/2019 на Административен съд - Стара Загора

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 19 декември 2019 г. (в сила от 7 юли 2020 г.)
Съдия: Райна Димова Тодорова
Дело: 20197240700861
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 8 ноември 2019 г.

Съдържание на акта Свали акта

                     О   П   Р   Е   Д   Е   Л   Е   Н   И   Е

 

                    

                           № 583      19.12.2019г.      град Стара Загора

 

 

  Старозагорският административен съд, V състав, в закрито съдебно заседание на деветнадесети декември през две хиляди и деветнадесета година, в състав:

 

                                           

СЪДИЯ: РАЙНА ТОДОРОВА

 

 

при секретар                                                                                                       с участието

            на прокурора                                                                                                   като разгледа

            докладваното от съдия    Р. ТОДОРОВА   административно дело № 861 по описа за  2019г., за да се произнесе, съобрази следното:                                                       

 

Производството е по реда на чл. 197 и сл. от АПК във вр. с чл. 27, ал. 4, изр. второ от Закона за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ).

 

Образувано е по жалба на „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД със седалище и адрес на управление гр. Стара Загора, ул. „Димитър Наумов“ № 37, ет.2, ап.2, представлявано от управителя В.Х.П., срещу Решение № РД-16-607 от 11.04.2019г. на Главен директор на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на икономиката, в качеството му на Ръководител на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020. С обжалваното решение е прекратено производството по отношение на кандидата „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД с проектно предложение № BG16RFOP002-2.024-1573 по процедура ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“.

Делото е изпратено по подсъдност с Определение № 3821 от 22.05.2019г. по адм. дело № 4733/ 2019г. по описа на АССГ, постъпило в Административен съд – Стара Загора на 08.11.2019г.

 

В жалбата са изложени доводи за незаконосъобразност на административния акт, като по същество съображенията са за постановяването му в противоречие и при неправилно приложение на материалния закон, при допуснати съществени нарушения на административно-производствените правила и в несъответствие с целта на закона. Жалбоподателят оспорва като необоснован направения от решаващия административен орган извод, че непосочването на конкретен код на икономическа дейност във формуляра за кандидатстване води до несъответствие с критерий № 7 за оценка допустимостта на кандидата. Поддържа, че в проектното предложение са представени достатъчно доказателства за икономическа дейност на предприятието, която в нита една част не включва дейностите, посочени в т.19 от Критериите по Приложение Ж. Твърди, че в нарушение на процесуалните правила, преди постановяването на решението за прекратяване на производството по отношение на кандидата „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД, административният орган не е извършил необходимите и изискуеми се справки и проверки. Счита, че оспореният акт не отговаря и на целите на закона, както от гл.т на формулираните в чл.2, ал.1 от ЗУСЕСИФ изисквания, така и на чл.3, ал.3 от Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност; на принципа на съразмерност по чл.6 от АПК; на принципа за служебното начало по чл.9, ал.2 от АПК и на принципа на комплексното административно обслужване по чл.13а от АПК. Направено е искане обжалваното решение да бъде отменено и да се върне преписката на административният орган за решаване по същество.

 

               Ответникът по жалбата - Главен директор на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на икономиката, в качеството му на Ръководител на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020, чрез процесуалния си представител, в представеното писмено становище оспорва жалбата като неоснователна и моли да бъде отхвърлена. Поддържа че обосновано, в съответствие и при правилно приложение на материалноправните и процесуалните разпоредби на закона с оспореното решение е прекратено производството по отношение на кандидата „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД с проектно предложение № BG16RFOP002-2.024-1573 по процедура ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, за което излага подробни съображения.

 

   Въз основа на представените по делото доказателства, съдът приема за установено следното от фактическа страна по административно-правния спор:

 

   Жалбоподателят в настоящото производство – „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД, гр. Стара Загора, е кандидат по процедура за подбор на проекти ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК), с проектно предложение № ВG16RFОР002-2.024-1573. При извършената проверка на първи етап „Оценка на административно съответствие и допустимост“, проектът е бил включен в списъка на проектните предложения по чл.34, ал.1 от ЗУСЕСИФ, които не се допускат до техническа и финансова оценка, тъй като кандидатът не отговаря на изискването от Критерии за допустимост на кандидата по т.11.1, подт.6 от Условията за кандидатстване по процедурата и Критерий №7 от Критериите за оценка на допустимост на кандидата /Приложение Ж към Условията за кандидатстване/.   

В законово установения срок по чл. 34, ал. 3 от ЗУСЕСИФ, от „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД, гр. Стара Загора е било подадено възражение до Ръководителя на Управляващия орган на ОПИК. Във възражението се сочи, че доколкото към момента на подаването на проектното предложение дружеството не е стартирало стопанска дейност и няма код на икономическа дейност определен от НСИ, в проектното предложение е бил посочен само код на проекта 88.91 „Дневни грижи за малки деца“, без същият код да бъде посочен и като код на икономическата дейност на дружеството. Направено е искане да бъде дадена възможност на кандидата да добави във формуляра по т.2 „Данни за кандидата“ кода на икономическа дейност на дружеството, идентичен с кода на икономическата дейност на проекта /88.91/, като счита, че пропускът  по никакъв начин не нарушава качеството на проектното предложение и съотв. че този пропуск не следва да се разглежда като основание за отхвърлянето на проекта.

С оспореното в настоящото съдебно производство Решение № РД-16-607 от 11.04.2019г. на Главен директор на ГД „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на икономиката, в качеството му на Ръководител на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020, на основание чл.34, ал.4, т.2 от ЗУСЕСИФ, е прекратено производството по отношение на кандидата „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД с проектно предложение № BG16RFOP002-2.024-1573 по процедура ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“. От фактическа страна обжалваното решение се основава на обстоятелството, че подаденото от  „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД, гр. Стара Загора проектно предложение с референтен № ВG16RFОР002-2.024-1573, е включено в списъка на проектните предложения, които не се допускат до техническа и финансова оценка, тъй като кандидатът не отговаря на изискването от Критерии за допустимост на кандидата по т.11.1, подт.6 от Условията за кандидатстване по процедурата и Критерий №7 от Критериите за оценка на допустимост на кандидата /Приложение Ж към Условията за кандидатстване/.  Посочено е, че в т.2 „Данни за кандидата“ от формуляра за кандидатстване, не е посочен код на организацията по КИД 2008, като в поле „Код на организацията по КИД 2008“, е посочено „0 неприложимо“. Видно от вписванията в Търговския регистър, кандидатът е регистриран по реда на ТЗ през 2018г., като съгласно т.11.1 от Условията за кандидатстване, за кандидатите, регистрирани през 2018г., съответствието за допустимост на код по КИД се проверява съобразно кода на организацията по КИД, вписан в т.2 от Формуляра за кандидатстване. Прието е, че доколкото във Формуляра за кандидатстване не е посочен код на организацията по КИД, не може да бъде потвърдено спазването на изискването кандидатът да развива основната си икономическа дейност в някой от допустимите по процедурата сектори от НСНМСП, изведени като приоритетни за създаване и развитие на нови предприятия и секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства, изрично посочени в т. 11.1, подт. 6 от Условията за кандидатстване. С оглед на което е направен извод, че е налице хипотезата на Приложение Ж „Критерии и методология за оценка на проектните предложения" - при несъответствие с някое от посочените изисквания в Критериите за оценка на допустимостта на кандидата, проектното предложение се отхвърля. На следващо място е посочено, че кандидатът не отговаря на критериите за допустимост на кандидатите съгласно т. 11.2, подт. 4, хипотеза пета от Условията за кандидатстване по процедурата и Критерий № 19 от Критериите за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към Условията за кандидатстване). По идентични съображение /че в т. 2. „Данни за кандидата" от Формуляра за кандидатстване не е посочен Код на организацията по КИД 2008, като в поле „Код на организацията по КИД 2008" е посочено „0 неприложимо"/ и при прилагането на т. 11.1 от Условията за кандидатстване /за кандидатите, регистрирани през 2018г., съответствието за допустимост на код по КИД ще бъде проверявано съобразно кода на организацията по КИД, вписан в т. 2 от Формуляра за кандидатстване/, е направен извод, че предвид липсата на посочен във Формуляра за кандидатстване код на организацията по КИД не може да бъде потвърдено спазването на изискването кандидатът да не извършва основната си икономическа дейност, която съгласно КИД 2008 попада в Сектор С - код на икономическа дейност 10 „Производство на хранителни продукти" и код 11 „Производство на напитки". Обсъдено е подаденото от кандидата възражение, че непосочването на кода на организацията по КИД 2008 е технически пропуск от страна на консултанта, като това по никакъв начин не нарушава качествата на изготвеното проектно предложение и че код 88.91 „Дневни грижи за малки деца" ще бъде кодът, който НСИ ще определи на дружеството за 2018г. Това възражение е прието за неоснователно по съображения, че в Условията за кандидатстване изрично е посочено, че в случаите, когато кандидатът е регистриран през 2018г., съответствията с изискванията ще бъде проверявано съобразно кода на организацията по КИД, вписан в т. 2 от Формуляра за кандидатстване, които условия са възпроизведени и онагледени и в „Примерни указания за попълване на Електронен формуляр за кандидатстване и подаване на проектно предложение по процедура BG16RFOP0002-2.024 „Насърчаване на предприемаческото" чрез системата ИСУН 2020" (Приложение У към Условията за кандидатстване). Предвид обстоятелството, че УО многократно (в Условията за кандидатстване, в приложенията към тях и в даваните разяснения по процедурата), е указвал, че в т. 2 от Формуляра за кандидатстване, поле „код на организацията по КИД" следва да бъде попълнен код на основна икономическа дейност на съответния кандидат, тъй като съобразно тази информация ще се определя допустимостта на кандидата по критерий № 7 и Критерий № 19 от Критериите за оценка на допустимостта на кандидата (част от Приложение Ж към Условията за кандидатстване), твърдяното във възражението, че попълването в „код на организацията” в т. 2 от формуляра за кандидатстване се дължи на пропуск, не повлиява на извода за недопустимост на кандидата, тъй като оценителната комисия е обвързана с изискванията на Условията за кандидатстване и с посочените източници на информация в Приложение Ж, които в конкретния случай реферират към информация, въведена от самия кандидат. По съображения, че липсата на посочен код на организацията във формуляра за кандидатстване не позволява да бъде направена преценка относно допустимостта на кандидата по процедурата и води до несъответствие с два от критериите за оценка на допустимостта на кандидата (Критерий № 7 и Критерий № 19), решаващият орган е направил извод, че са налице основания за недопускане на проектно предложение № BG16RFOP002-2.024-1573 до техническа и финансова оценка по процедура № BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството".

 

            Съдът, като обсъди събраните по делото доказателства във връзка с направените в жалбата оплаквания, доводите и становищата на страните и като извърши проверка на законосъобразността на оспорения административен акт, намира за установено следното:

            Оспорването, като направено от легитимирано лице с правен интерес, в законово регламентирания срок по чл. 27, ал.4 от ЗУСЕСИФ /съгласно посочената дата на подаване на жалбата чрез пощенски оператор/  и против административен акт, подлежащ на съдебно обжалване и контрол за законосъобразност съгласно чл.27, ал.4 във вр. с чл.34, ал.4, т.2 от ЗУСЕИФ, е процесуално допустимо.

          Разгледана по същество жалбата е неоснователна.

            Оспореното Решение № РД-16-607 от 11.04.2019г. е постановено от материално компетентен административен орган – подписано и издадено е от оправомощения да изпълнява функциите на Ръководител на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 Главен директор на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на икономиката. Обжалваният акт е издаден в предвидената от закона форма и при спазване на нормативно установените изисквания за неговото съдържание, при посочване на фактическите и правните основания за упражненото административно правомощие.

Въз основа на представените доказателства съдът приема, че Решение № РД-16-607 от 11.04.2019г. на Ръководителя на УО на ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020, е постановено и при правилно приложение на материалния закон. Съображенията за това са следните:

 

Съгласно разпоредбата на чл.29, ал. 2 от ЗУСЕСИФ, оценяването на проектните предложения при процедура чрез подбор, се извършва на два етапа: а) оценка на административното съответствие и допустимостта; б) техническа и финансова оценка. Процедурата по чл.34, ал.2 от ЗУСЕСИФ е приложима за първия етап от оценката на проектните предложения, при която не се проверява по същество качеството на самото проектно предложение, а допустимостта на кандидата и на проектното предложение. Първият етап приключва с отделен административен акт за предложените за отхвърляне проектни предложения.

В чл.34, ал. 1 от ЗУСЕСИФ е предвидено, че въз основа на извършената проверка за административно съответствие и допустимост, оценителната комисия изготвя списък на проектните предложения, които не се допускат до техническа и финансова оценка. В списъка се посочват и основанията за недопускане. В чл.34, ал.3 от ЗУСЕСИФ е регламентирано че кандидат, чието проектно предложение е включено в списъка по ал.1, може писмено да възрази пред ръководителя на управляващия орган в едноседмичен срок от съобщаването. Ръководителят на управляващия орган се произнася по основателността на възражението в едноседмичен срок от неговото получаване, като връща проектното предложение за техническа и финансова оценка, или прекратява производството по отношение на кандидата (чл.34, ал. 4).

 

 Съгласно т. 11.1, подт. 6) от Условията за кандидатстване с проектни предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020, процедура на подбор на проекти ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, одобрени по реда на чл.26, ал.1 от ЗУСЕСИФ с влязъл в сила административен акт, допустими по процедурата за подбор на проекти са само кандидати, които развиват своята основна икономическа дейност в някой от допустимите сектори от НСНМСП, изведени като приоритетни за създаване и развитие на нови предприятия и секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства, изрично посочени в т. 11.1, подт. 6 от Условията за кандидатстване. В т. 11.1, подт. 6 от Условията за кандидатстване по процедурата, е указано, че кодът на основна икономическа дейност следва да бъде посочен в т. 2 „Данни на кандидата", поле „Код на организацията по КИД-2008" от Формуляра за кандидатстване, като кандидатите носят отговорност за правилното му определяне. Изрично посочено и маркирано като „важно” е, че за удостоверяване на изискването по т. 11.1, подт. 6) от Условията за кандидатстване, Оценителната комисия ще извършва служебна проверка въз основа на данни, предоставени от НСИ, а в случай, че кандидатът не е осъществявал дейност през 2017г. или кандидатът е регистриран през 2018г., съответствието с изискването по т. 6 ще бъде проверявано съобразно кода на организацията по КИД, вписан в т.2 от Формуляра за кандидатстване.

От фактическа страна не е спорно по делото, че кандидатът по процедура за подбор на проекти ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ – „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД, гр. Стара Загора, с проектното предложение реф. № ВG16RFОР002-2.024-1573, е регистриран по Търговския закон през 2018г. Не е спорно, а и се установява от доказателствата по делото, че в т. 2. „Данни за кандидата" от подадения Формуляр за кандидатстване от „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД, в поле „Код на организацията по КИД 2008" е посочено „0 неприложимо". Предвид липсата на посочен във Формуляра за кандидатстване код на организацията по КИД не може да бъде потвърдено спазването на изискването кандидатът да развива основната си икономическа дейност в някой от допустимите по процедурата сектори от НСНМСП, съответно не може да се установи че проектът отговаря на условията за допустимост. Секторът, в който кандидатът развива своята основна икономическа дейност и кодът на основната му икономическа дейност, са предмет на проверка по критерий № 7 и критерий № 19 от Критериите за оценка на допустимостта на кандидата (Приложение Ж към Условията за кандидатстване – Критерии и методология за оценка на проектни предложения, т.2 Критерии за оценка на допустимостта на кандидата). Като източник на проверката по критерий № 7 и критерий № 19 от Критериите за оценка на допустимостта на кандидата, са посочени Формуляр за кандидатстване, т.2 „Данни за кандидата“, поле „Код на организацията по КИД“ и служебна проверка от НСИ. Липсата на посочен т.2 от формуляра за кандидатстване „Данни за кандидата“ код на основната икономическа дейност и доколкото същият не може да бъде установен от формуляра, не позволява да бъде направена преценка относно допустимостта на кандидата по процедурата и води до несъответствие с два от критериите за оценка на допустимостта на кандидата - Критерий № 7 и Критерий № 19, както правилно е приел решаващият административен орган. След като самият кандидат е вписал в т. 2 от Формуляра за кандидатстване, че този критерий за него е неприложим, очевидно няма как да се прецени развива ли своята икономическа дейност този кандидат за финансиране в някой от допустимите сектори от НСНМП, изведени като приоритетни за създаване и развитие на нови предприятия и секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства, изрично посочени в т. 11. 1, подт. 6 от Условията за кандидатстване, Критерий № 7 от Критериите за оценка на допустимостта на кандидатите, което е и първото констатирано основание за недопустимост на проектното предложение, обусловило прекратяване на производството по отношение на кандидата „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД. По същите съображения следва да се приеме, че е налице и второто установено условие за недопустимост на проектното предложение, посочено в мотивите на обжалваното решение - предвид липсата на посочване в т. 2 на формуляра за кандидатстване на код на организацията по КИД, не може да бъде установено спазването на изискването от Критериите за допустимост на кандидатите по т. 11. 2, подт. 4, хипотеза 5 от Условията за кандидатстване по процедурата, Критерий № 19 от Критериите за оценка на допустимостта на кандидатите. С оглед на което фактически, правно и доказателствено обоснован и съответен на закона е направеният от решаващия административен орган извод за наличие на основания да бъде прекратено производството по отношение на кандидата „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД с проектно предложение № BG16RFOP002-2.024-1573 по процедура ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“.

 

          Съдът не констатира допуснати в хода на административното производство процесуални нарушения от категорията на съществените, обуславящи отмяната на оспорения акт на това основание.  Неоснователно е възражението на жалбоподателя, че решението е постановено без да е извършена изискуемата се по Приложение Ж към Условията за кандидатстване служебна проверка в НСИ. Очевидно е, че след като „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД е регистрирано по ТЗ и съотв. вписано в Търговския регистър през 2018г., към момента на извършената проверка в първия етап от оценяването на проектното предложение - „Оценка на административно съответствие и допустимост“, данни относно основната икономическа дейност на дружеството в НСИ няма как да съществуват и съответно единственият източник на проверката остава посочения в Приложение Ж към Условията за кандидатстване Формуляр за кандидатстване, т.2 „Данни за кандидата“, поле „Код на организацията по КИД“. Неоснователно е и възражението на оспорващия, че независимо, че не е посочен конкретен код на икономическа дейност във формуляра по т.2, в проектното предложение били представени достатъчно доказателства, че икономическата дейност на предприятието не попада в т.19 от Критериите от Приложение Ж. Доколкото в Условията за кандидатстване изрично и императивно е разписано, че за кандидатите, регистрирани през 2018г., съответствието за допустимост на код по КИД ще бъде проверявано съобразно кода на организацията по КИД, вписан в т. 2 от Формуляра за кандидатстване, липсата на посочен във Формуляра за кандидатстване код на организацията по КИД не може да бъде санирано с други представени с проектното предложение доказателства - след като с влязъл в сила административен акт са утвърдени правилата /условията/ за кандидатстване, достъпни за всеки един кандидат, недопустимо е изискуемите за попълване данни и информация да се извлича по тълкувателен път от приложените към офертата други документи. Още повече че при извършваната оценка на административно съответствие и допустимост, оценителната комисия е обвързана с изискванията на Условията за кандидатстване и с посочените в Приложение Ж източници на информация при проверката, като в конкретния случай източника на проверката се свързва с посоченото от кандидата във Формуляра за кандидатстване по т.2 „Данни за кандидата“, поле „Код на организацията по КИД“.

Неоснователно е и възражението за неспазване на  чл. 34, ал. 2 от ЗУСЕСИФ, която разпоредба регламентира, че когато при проверката по ал. 1 се установи липса на документи и/или друга нередовност, комисията изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, при изричното посочване, че отстраняването на нередовностите не може да води до подобряване на качеството на проектното предложение. Според настоящия съдебен състав не представлява "нередовност" по смисъла на  чл. 34, ал. 2 от ЗУСЕСИФ вписването на съответното място във формуляра за кандидатстване на грешни данни – в случая в т. 2 от формуляра за „Код на организацията по КИД 2008“ - „0 неприложимо“. Волеизявлението е направено от съответно овластено от дружеството лице, което е попълнило и останалата част от формуляра и съотв. което носи отговорност за верността на посоченото. Не съществува задължение нито за оценителната комисия, нито за административния орган, да проверяват предварително съответствието на отразеното във формуляра с действителното фактическо положение, като е недопустимо вместо едни посочени данни, да се впишат други такива, доколкото това би превърнало органа не в ръководещ съответния етап от административния процес, а в консултант на един от участниците в процедурата. Нередовност по см. на чл. 34, ал. 2 от ЗУСЕСИФ би била налице, ако в т. 2 от формуляра кандидатът не беше посочил никаква информация, какъвто не е настоящият случай. Отделно от това следва да се отбележи, че административният орган е изпълнил изискването на чл. 26, ал. 8 от ЗУСЕСИФ, като е дал разяснения по документите по процедурата и информация във връзка с попълването на проектното предложение и формуляра за кандидатстване, като кандидатът е представил надлежно попълнена и подписана декларация, че е запознат с условията за кандидатстване, в т. ч и с изискванията на т. 11. 1, подт. 6 и т. 11. 2, подт. 4, хипотеза 5 от Условията за кандидатстване.

 

            Предвид изложеното съдът намира, че оспореното решение е законосъобразно - издадено е от компетентен орган и в предвидената от закона форма; постановено е при спазване на административно-производствените правила, при правилно приложение на материалния закон и в съответствие с неговата цел. Жалбата се явява неоснователна и като такава, следва да бъде отхвърлена.

 

Водим от горното и на основание чл.200 от АПК във вр. с чл. 27, ал. 4 от ЗУСЕСИФ, съдът

 

О  П  Р  Е  Д  Е  Л  И  :

 

ОТХВЪРЛЯ жалбата на „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД със седалище и адрес на управление гр. Стара Загора, ул. „Димитър Наумов“ № 37, ет.2, ап.2, представлявано от управителя В.Х.П., срещу Решение № РД-16-607 от 11.04.2019г., издадено от Главен директор на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на икономиката, в качеството му на Ръководител на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020, с което е прекратено производството по отношение на кандидата „СИКС БРАДЪРС“ ЕООД с проектно предложение № BG16RFOP002-2.024-1573 по процедура ВG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, като неоснователна.

 

Определението подлежи на обжалване с частна жалба пред Върховния административен съд в 7-дневен срок от неговото съобщаване.

 

 

СЪДИЯ: