Решение по дело №4/2022 на Административен съд - Ямбол

Номер на акта: 40
Дата: 8 март 2022 г. (в сила от 28 юни 2022 г.)
Съдия: Ваня Георгиева Бянова Нейкова
Дело: 20227280700004
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 10 януари 2022 г.

Съдържание на акта Свали акта

Р   Е   Ш   Е   Н   И   Е

 

      40/8.3.2022г.                                        гр.Ямбол

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ЯМБОЛ

На седемнадесети февруари 2022 год.

в публично съдебно заседание в следния състав:

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ :   ДИМИТРИНКА СТАМАТОВА

                                                           ЧЛЕНОВЕ :   ВАНЯ БЯНОВА-НЕЙКОВА

 СТОЯН ВЪЛЧЕВ

                                                                                                                                                                       

Секретар   Кр.Юрукова-Стоянова

Прокурор   Д.Люцканов

разгледа докладваното от  съдия ВАНЯ БЯНОВА-НЕЙКОВА

Адм.д №4 по описа за 2022 г.

 

Производството пред Административен съд - Ямбол е образувано по протест на А.С.– Зам.административен ръководител – Зам.районен прокурор на Районна прокуратура – Ямбол против  Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета с Решение № ХХІІІ-20/22.04.2021г. на Общински съвет Ямбол. Счита се, че са били допуснати съществени нарушения на административно - производствените правила при приемането на наредбата като мотивите към проекта на подзаконовия нормативен акт не изпълват дължимото по чл.28, ал.2 от Закона за нормативните актове(ЗНА) съдържание. Посочва се, че не са изложени конкретни съображения и факти, налагащи приемането на изцяло нов подзаконов нормативен акт. Изложените в мотивите към проекта на Наредбата причини - настъпили промени в действащото законодателство, прецизиране на процедурите, предвиждането за заплащане на депозит от наемателя, минимално увеличение на базисната месечна наемна цена, са прекалено бланкетни и недостатъчно обосновават приемането на изцяло нов нормативен акт. Отменяването на наредба и нейната замяна с нова, е допустимо само когато промените са многобройни и важни. В случая не са изложени каквито и да било конкретни основания, налагащи приемането на изцяло нов подзаконов нормативен акт, поради това, че в съществуващия се налагат многобройни и важни промени. Твърде повърхностни и лаконични са и мотивите към проекта на Наредбата и в частта относно целите, които се поставят с приемането й, както и очакваните резултати. Липсва и анализ за съответствие с правото на ЕС. Посочването в мотивите, че предлаганият проект е разработен в съответствие с действащата нормативна уредба на Република България, така и на европейското законодателство, е също бланкетно и не съдържа дължимия анализ за съответствие с правото на ЕС.Липсата на мотиви или мотиви, неизпълващи дължимото по чл.28, ал.2 от ЗНА съдържание, всякога съставлява съществено нарушение на административно - производствените правила, тъй като нарушава принципа на обоснованост и лишава обществеността от възможността да участва в консултациите, тъй като компетентният орган не е изложил съображения и факти, които да налагат приемането на изцяло нов подзаконов нормативен акт.Предвид допуснатите съществени нарушения на административно-производствените правила, с протеста се моли съдът да отмени Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета с Решение № ХХІІІ-20/22.04.2021г. година на Общински съвет -Ямбол, като незаконосъобразна.

По протеста е депозиран отговор от Общински съвет-Ямбол, със съображения за липса на сочените от прокурора като съществени процесуални нарушения и съответстващо съдържание по чл.28, ал.2 от ЗНА. В конкретния случай предложението, на основание на което е приетата Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища, изпълнява изискванията на посочената правна норма, като съдържа: „1.Причини, които налагат приемането на Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища: Действащата Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища в община Ямбол е приета с Решение по точка трета на XIV сесия на Общински съвет Ямбол, проведена на 04-11.02.2005г. Към настоящия момент са настъпили промени в действащото законодателство и поради тази причина определени текстове не са актуални. Също така, практиката по нейното прилагане показва, че някои от процедурите по наредбата е необходимо да бъдат прецизирани: редът за отдаване под наем, изискванията към кандидатите и документите, с които се удостоверяват. Отделно от това, отново на база натрупания практически опит от управлението и разпореждане с общински жилища, с предложения проект на наредба се предвижда наемателят да заплаща депозит в размер на 1 месечен наем. Последният има за цел да обезпечи евентуални незаплатени наемни вноски, задължения към експлоатационни дружества или разходи за ремонт. Предвидено е минимално увеличение на базисната месечна наемна цена за 1 кв. м. полезна жилищна площ, която се предвижда да бъде 0.70 лв. Последното увеличаване на същата е извършено през 2014 г., т.е. преди почти седем години, в рамките на които са настъпили съществени промени в обществено-икономическите условия както в Република България, така и в община Ямбол; 2. Цели, които се поставят с приемането на Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища: Основната цел, която се поставя с предложението за приемане на изцяло нова Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища е постигане на съответствие между подзаконовия нормативен акт и действащото законодателство и практиката, прецизиране на процедурите по отдаване на жилищата под наем, както и изискванията, на които трябва да отговарят кандидатите за настаняване; 3. Финансови средства, необходими за прилагането на Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища: За прилагането на наредбата не са необходими допълнителни финансови средства от бюджета на Община Ямбол. 4. Очаквани резултати от прилагането на Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища: 4.1. Постигане съответствие между подзаконовия нормативен акт и действащото законодателство и практиката; 4.2. Прецизиране на процедурите по отдаване на жилищата под наем; 4.3. Прецизиране на изискванията, на които трябва да отговарят кандидатите за настаняване. 5. Анализ за съответствие с правото на Европейския съюз: Европейското законодателство е изградено върху водещите принципи на откритост, публичност и граждански контрол върху дейността на местните власти, което съответства на целите, поставени с предлаганата наредба. Предлаганият проект на наредба е разработен в съответствие с действащата нормативна уредба на Република България, така и на европейското законодателство."Обстоятелството, че в предложението за приемане на Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища се съдържа информация относно изискуемите елементи, визирани в чл. 28, ал. 2 от ЗНА, дава гаранция за спазването на основните принципи при изработването на проект на нормативен акт - обоснованост, стабилност, откритост и съгласуваност.Направеното в депозирания протест разширително тълкуване на отделни разпоредби на ЗНА не може да бъде възприето като основание за отмяна на подзаконов нормативен акт, който регламентира обществени отношения, от изключителна важност, а именно тези свързани с управлението и разпореждането с жилища - общинска собственост, както и конкретните правомощия на кмета на общината, в съответствие със Закона за общинската собственост (ЗОбС) и другите разпоредби на действащото законодателство. Предвид социалната насоченост на предоставянето на общинските жилища, липсата на актуална подзаконова уредба по отношение на тяхното предоставяне и по отношение организацията, ръководството и контрола на тяхното управление, създава правна несигурност и предпоставки за злоупотреби и заобикаляне на закона. Основната и най-важна причина, налагаща приемането на изцяло нова Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища е, че приетата с Решение по точка трета на XIV сесия на Общински съвет Ямбол, проведена на 04-11.02.2005г. такава, се явява неактуална /обстоятелство, което е видно дори от факта, че са изминали 16 години до датата на приемането на нов подзаконов нормативен акт/. Също така, практиката по нейното прилагане е показала, че някои /всъщност основните и най-важните/ от процедурите по наредбата от 2005г. е необходимо да бъдат прецизирани: редът за отдаване под наем, изискванията към кандидатите и документите, с които се удостоверяват.По отношение на целите, които се поставят с приемането на Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, следва да се отбележи, че систематичното тълкуване на чл.28, ал.2, т. 2 от ЗНА налага извода, че не се изисква изчерпателното им изброяване, а синтезираното им посочване и формулиране на най-важните от тях.По отношение на съответствието с правото на Европейския съюз се акцентира, че депозираният протест не визира конкретни негови актове, с които Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища не кореспондира, от една страна, и от друга - спецификата на обществените отношения, които се регламентират, не предполага наличието на множество актове на ЕС, с които да бъде синхронизирана. Самият Закон за общинската собственост, който дава правното основание за приемането на оспорения подзаконов нормативен акт, не транспонира разпоредби на Директиви и Регламенти на ЕС.На последно място се отбелязва обстоятелството, че Проектът на Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, заедно с мотивите, е публикуван на 02.02.2021г. на Портала за обществени консултации и на официалната интернет страница на Община Ямбол, в раздел „Документи", подраздел „Проекти на нормативни документи", с peг. № О - 0044/02.02.2021 г. В 30-дневния срок за предложения и становища по проекта, съгласно чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове (ЗНА), са постъпили такива, същите са описани в справката по чл.26, ал.5 от ЗНА с изх. № 2801-04999 от 08.03.2021Г. и приетите са отразени в подзаконовия нормативен акт. Предвид направените изменения актът е обявен повторно, като на 17.03.2021 г. е публикуван на Портала за обществени консултации и на официалната интернет страница на Община Ямбол, в раздел „Документи", подраздел „Проекти на нормативни документи", с peг. № О - 0120/17.03.2021 г. Определен е нов 14 - дневен срок от публикуването на проекта за подзаконов нормативен акт за предложения и становища. В рамките на същия не са постъпили нови предложения, видно от изготвената справка с изх. № 2801-07585 от 13.04.2021г. Изложеното обосновава извода, че предложеният проект на подзаконов нормативен акт, е съдържал достатъчно мотиви, които обосновават приемането, участие са взели и трети лица, чието становище е съобразено и обсъдено, което е още една гаранция за спазването на основните принципи при изработването на проект на нормативен акт - обоснованост, стабилност, откритост и съгласуваност.С оглед гореизложеното, се моли съдът да отхвърли депозирания протест против Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, като изцяло неоснователен. Претендират се разноски за юрисконсултско възнаграждение.

Оспорването е обнародвано в Държавен вестник, бр.7/25.01.2022 година, обявление е поставено на определеното за това място в Административен съд Ямбол и публикувано на Интернет страницата на Върховния административен съд.

 В съдебно заседание за вносителя на протеста се явява прокурор М.К. от Районна прокуратура-гр. Ямбол. Моли съдът да постанови решение, с което да отмени Наредбата за реда на управление и разпореждане с общинските жилища, приета с Решение № ХХІІІ/22.04.2021г от Общински съвет -Ямбол като незаконосъобразна и да присъди направените  в съдебното производство разноски.

За ответната страна Общински съвет гр.Ямбол, се явява М.К., началник отдел „Правни дейности“ в Община Ямбол. Застъпва становище, че съгласно чл. 8 от ЗНА, всеки Общински съвет може да издава наредби, с които да урежда съобразно нормативни актове в по-висока степен неуредени от тях обществени отношения с местно значение. На това основание във връзка с основанието на чл.45 от ЗОбС, Общински съвет -Ямбол е взел своето решение по т.20 на 23-тото заседание на 22.04.2021г. за приемане на Наредба за реда на управление и разпореждане с общинските жилища, като в процедурата за издаване на процесния подзаконов нормативен акт не са допуснати твърдените с протеста на Ямболска районна прокуратура нарушения. В допълнение към представения по делото отговор моли съдът да вземе предвид още едно обстоятелство, което счита от съществено значение за решаване на повдигнатия спор, а именно, че приетата наредба произвежда своето действие на територията на Община Ямбол вече почти една година и в този смисъл може да се твърди за един стабилитет на обществените отношения, свързани с управлението и разпореждането с жилищна общинска собственост, както и конкретните правомощия на кмета на общината в съответствие със ЗОбС. Отмяната й ще засегне по безспорен начин права и законни интереси в по-голяма степен от най-необходимото, за което този акт е издаден, което от своя страна представлява нарушение на провъзгласения от Административнопроцесуалния кодекс(АПК) принцип на съразмерност при упражняване на правомощията на административния орган.С оглед на изложеното, моли на основание 193, ал.1 от АПК съдът да отхвърли депозирания протест като неоснователен, да постанови съдебен акт, с който да бъде потвърден оспорвания подзаконов нормативен акт и на основание чл.143 от АПК да присъди на Община Ямбол направените разноски по делото.

Участващият прокурор от Окръжна прокуратура-Ямбол намира за основателен протеста по изложените в него съображения. Моли същият да бъде уважен и въз основа на събраните по делото доказателства съдът да постанови решение за отмяна на атакуваната Наредба на Общински съвет-Ямбол.

Съдът, като взе предвид изложеното в протеста, доказателствата по делото, приема за установено следното:

Протестът е процесуално допустим. Подаден е против административен акт, който подлежи на съдебен контрол, от оправомощено лице. Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета с Решение № ХХІІІ-20/22.04.2021г. на Общински съвет Ямбол, по дефиницията на чл.75, ал.1 от АПК, чл.7, ал.2 и чл.8 от ЗНА, и чл.21, ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация(ЗМСМА) представлява подзаконов нормативен административен акт. Съобразно разпоредбата на чл.185, ал.1 и чл.187, ал.1 от АПК той подлежи на безсрочно оспорване пред съда, като това право има и прокурорът (чл.186, ал.2 от АПК), който може да подаде протест срещу акта.

Разгледан по същество, протестът е неоснователен.

Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета с Решение № ХХІІІ-20/22.04.2021г. на Общински съвет Ямбол е публикувана на интернет страницата на Община Ямбол (https://yambol.bg/obs-naredbi),  като действащ на територията на община Ямбол подзаконов нормативен акт, приет на основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА във връзка с чл.45а от ЗОбС.

Общинският съвет като орган на местно самоуправление на територията на Община Ямбол, решава самостоятелно въпросите от местно значение, които законът е предоставил в неговата компетентност. По силата на чл.76, ал.3 от АПК вр. чл.8 от ЗНА и чл.21, ал.2 от ЗМСМА в изпълнение на предоставените му правомощия, той е овластен да издава административни актове, сред които и нормативни административни актове под формата на наредби.

На заседанието на Общински съвет-Ямбол  на 22.04.2021г. оспорената наредба е приета по предложение на кмета на общината, при спазване на изискванията за кворум и мнозинство, предвидени в чл.27, ал.2 и ал.3 от ЗМСМА. Видно от протокола за проведеното заседание, присъствали са 36 от общия брой 37 общински съветници, предложението от кмета е включено като т.20 от дневния ред, гласувано е с мнозинство 36 гласа“за“ , 0“против“ и 0“въздържали се“. С оглед на това съдът счита, че е налице валидно приет подзаконов нормативен акт, от орган с предоставена обща компетентност по чл.21, ал.2 от ЗМСМА и специална по чл.45а от ЗОбС - съгласно тази специална уредба, условията и редът за установяване на жилищни нужди и за настаняване под наем в жилища на общината(за отдаване под наем, резервни жилища, ведомствени жилища) се определят с наредба на общинския съвет.

Аргументите, които се сочат като основания за отмяна на наредбата в протеста на А.С.– Зам.административен ръководител – Зам.районен прокурор на Районна прокуратура – Ямбол, са липса на достатъчно мотиви за приемане на изцяло нов подзаконов нормативен акт, което нарушава принципа на обоснованост и лишава обществеността от възможността да участва в консултациите за приемане на акта. Тези основания в случая не са налице.

По делото не е спорно, че  Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета с Решение № ХХІІІ-20/22.04.2021г. на Общински съвет Ямбол, е нов нормативен акт. Със същия се отменя съществувалата Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета от Общински съвет Ямбол на заседание по т.3 от Четиринадесета сесия, проведена на 04 - 11 февруари 2005г. (§10 от ПЗР на новоприетата наредба). Отменената наредба е достъпна на сайта на община Ямбол https://mail.yambol.bg/naredbi/nruroj.htm, решението за приемането й също - https://yambol.bg/uploads/F48DD1BCE85578BF0C4C9C7D71757590. Отменената наредба е била изменяна и допълвана  няколкократно с последващи решения на Общински съвет Ямбол, конкретни нейни текстове са били предмет и на съдебен контрол от Административен съд Ямбол – Решение №  63/13.3.2018г. по а.д.№30 по описа за 2018 г. и Решение № 44/6.3.2019г. по а.д № 24 по описа за 2019 г.

(https://adms-yambol.org/files/spravki/0061d818/03022218.htm

http://adms-yambol.org/files/spravki/WEB_VALID_032019.html ).

При сравнение на отменената с новоприетата наредба е видно, че вместо съществувалите 46 разпоредби, новата наредба се състои от 26 разпоредби, организирани в 5 раздела, избягнато е преповтаряне на текстове от ЗОбС като вместо това наредбата препраща към закона(напр. чл.3, ал.1 и ал.3).Променена е базисната месечна наемна цена, променени са правилата и условията за картотекиране на нуждаещи се лица, вкл. съответстващо на действащата нормативна уредба за обжалване е посочването на приложимия ред по АПК вместо този по Закона за административното производство(чл.8, ал.3 от новоприетата наредба и чл.11, ал.3, чл.35 от отменената наредба); променени са установените норми за жилищно задоволяване като жилищната площ е увеличена; променен е кръгът от лицата, на които  могат да се продават общински жилища като са предвидени нови условия за продължителност на наемните отношения и липса на незаплатени местни такси; променен е и редът за продажба на общински жилища чрез търг като новата наредба препраща изцяло към местната Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общински имоти и предвижда специални правила само по отношение на минималната продажна цена и замяна на общински жилища-организирани в чл.19 и чл.20 в новата наредба, вместо предвидените  в чл.28 – чл.38 от отменената наредба; с Допълнителните разпоредби е дадено ново определение за понятието „семейство“ като е съобразена отмяната на §2 от ДР на ЗОбС, предвидено е ново понятие „домакинство“-несъществувало в предходната наредба. Посочените нови условия и ред, както и осигуряването на синхрон с действащите правила на АПК и ЗОбС, са достатъчни фактически основания за приемане на нова наредба като няма законова забрана за това.Настоящият съдебен състав приема в тази връзка като основателен и мотива на Общински съвет Ямбол, че са изминали 16 години от приемането на предходната наредба, което само по себе си сочи за нейната неактуалност.

Не са допуснати съществени процесуални нарушения – липса на мотиви или неосигуряване на възможност за участие на трети лица, както се твърди с протеста.

Видно от Портала за обществени консултации, Проект на Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища е публикуван двукратно, ведно с проект на акт, мотиви и справка за постъпилите предложения (https://www.strategy.bg/PublicConsultations/List.aspx?lang=bg-BG&sortDirection=Ascending&sortExpression=CategoryName&typeConsultation=2&typeCategory=55&docType=0&obshtiniValue=319).

Едва след изтичане на сроковете за предложения до Общински съвет Ямбол е внесено предложението на кмета на община Ямбол с рег.№В-209/13.04.2021г. в Общински съвет Ямбол за приемане на Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища. Предложението съдържа информация за публикуваните проекти за наредба, информация за постъпили предложения и становища.То възпроизвежда и мотивите за приемане на акта, които изпълват съдържанието на чл.28, ал.2 от Закона за нормативните актове, както следва:

1. причините, които налагат приемането - Действащата Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища в община Ямбол е приета с Решение по точка трета на XIV сесия на Общински съвет Ямбол, проведена на 04-11.02.2005г. Към настоящия момент са настъпили промени в действащото законодателство и поради тази причина определени от текстовете не са актуални. Също така, практиката по нейното прилагане показва, че някои от процедурите по наредбата е необходимо да бъдат прецизирани: редът за отдаване под наем, изискванията към кандидатите и документите, с които се удостоверяват. Отделно от това, отново на база натрупания практически опит от управлението и разпореждане с общински жилища, с предложения проект на наредба се предвижда наемателят да заплаща депозит в размер на 1 месечен наем. Последният има за цел да обезпечи евентуални незаплатени наемни вноски, задължения към експлоатационни дружества или разходи за ремонт. Предвидено е минимално увеличение на базисната месечна наемна цена (основна наема цена) за 1 кв. м. полезна жилищна площ, която се предвижда да бъде 0.70 лв. Последното увеличаване на същата е извършено през 2014 г., т.е. преди почти седем години, в рамките на които са настъпили съществени промени в обществено-икономическите условия както в РБългария, така и в община Ямбол;

2. целите, които се поставят-Основната цел, която се поставя с предложението за приемане на изцяло нова Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища е постигане на съответствие между подзаконовия нормативен акт и действащото законодателство и практиката, прецизиране на процедурите по отдаване на жилищата под наем, както и изискванията, на които трябва да отговарят кандидатите за настаняване;

3. финансовите и други средства, необходими за прилагането на новата уредба - За прилагането на наредбата не са необходими допълнителни финансови средства от бюджета на Община Ямбол.;

4. очакваните резултати от прилагането, включително финансовите, ако има такива- Постигане съответствие между подзаконовия нормативен акт и действащото законодателство и практиката;  Прецизиране на процедурите по отдаване на жилищата под наем; Прецизиране на изискванията, на които трябва да отговарят кандидатите за настаняване.;

5. анализ за съответствие с правото на Европейския съюз- Европейското законодателство е изградено върху водещите принципи на откритост, публичност и граждански контрол върху дейността на местните власти, което съответства на целите, поставени с предлаганата наредба. Предлаганият проект на наредба е разработен в съответствие с действащата нормативна уредба на Република България, така и на европейското законодателство.

Предвид горното, настоящият съдебен състав не споделя доводите в протеста, че мотивите към проекта за наредба са бланкетни. Такива мотиви се съдържат още и в изготвената Справка за всяко едно от постъпилите 10 предложения в хода на общественото обсъждане на Проект на наредба. Във връзка с възражението в протеста, че не е извършен анализ за съответствие на наредбата с правото на ЕС, следва да се има предвид  обстоятелството, че Наредбата за реда за управление и разпореждане с общински жилища е подзаконов акт по приложението на Закона за общинската собственост, т.е. основна цел е доразвиване на уредбата  в подзаконовия нормативен акт в съответствие със закона, а посочването на водещите принципи на откритост, публичност и граждански контрол върху дейността на местните власти на европейското законодателство като цел и на приетата наредба е достатъчно като мотив за съответствие с основополагащи принципи от правото на Европейския съюз.

В заключение съдът приема, че оспорената Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета с Решение № ХХІІІ-20/22.04.2021г. на Общински съвет Ямбол, е приета от компетентен орган, на валидно правно основание, при спазване на изискванията за кворум и мнозинство. Наредбата е обоснована с достатъчно мотиви и при осигурено участие на заинтересовани лица, поради което протестът с искане на отмяната й поради допуснати съществени процесуални нарушения следва да се отхвърли като неоснователен, ведно с претенцията за разноски.

Изходът на спора обуславя и основателност на претенцията от името на Общински съвет Ямбол за юрисконсултско възнаграждение. По делото страната е защитавана от М.К., началник отдел „Правни дейности“ в Община Ямбол – правоспособен юрист, поради което в полза на община Ямбол се следва юрисконсултско възнаграждение в минимален размер от 100лв., съобразно чл.24 от Наредбата за заплащането на правната помощ.

Водим от горното, на основание чл. 193, ал. 1 от АПК съдът

Р Е Ш И : 

ОТХВЪРЛЯ  протеста на А.С.– Зам.административен ръководител – Зам.районен прокурор на Районна прокуратура – Ямбол против  Наредба за реда за управление и разпореждане с общински жилища, приета с Решение № ХХІІІ-20/22.04.2021г. на Общински съвет Ямбол, с искане на отмяната й поради допуснати съществени процесуални нарушения.

ОТХВЪРЛЯ претенцията на Районна прокуратура – Ямбол за присъждане на разноски по делото.

ОСЪЖДА Районна прокуратура-Ямбол да заплати на Община Ямбол, гр.Ямбол, ул.“Г.С.Раковски“ №7, разноски за юрисконсултско  възнаграждение в минимален размер от 100(сто)лева. 

Решението подлежи на оспорване с касационна жалба пред Върховен административен съд на Република България в срок от 14 дни от съобщаването му на страните.

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ:   /п/ не се чете           ЧЛЕНОВЕ:   1. /п/ не се чете

 

 

                                                                                   2. /п/ не се чете