Решение по дело №817/2017 на Административен съд - Пловдив

Номер на акта: 311
Дата: 12 февруари 2019 г. (в сила от 10 януари 2020 г.)
Съдия: Мариана Михайлова Михайлова
Дело: 20177180700817
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 22 март 2017 г.

Съдържание на акта

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД - ПЛОВДИВ

 

               1111.jpg

 

 

 

Р Е Ш Е Н И Е

 

 

№ 311

 

 

гр. Пловдив, 12.02.2019 год.

 

 

 

   В ИМЕТО НА НАРОДА

 

 

 

 

ПЛОВДИВСКИ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД, ІІ отделение, ХІІ състав, в публично заседание на тридесет и първи януари през две хиляди и деветнадесета година в състав:

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ: МАРИАНА МИХАЙЛОВА

 

при секретаря РОЗАЛИЯ ПЕТРОВА, като разгледа докладваното от председателя МАРИАНА МИХАЙЛОВА административно дело № 817 по описа за 2017 год. на Пловдивския административен съд, за да се произнесе взе предвид следното:

 

І. За характера на производството, жалбата и становищата на страните:

1. Производството е по реда на Дял трети, Глава десета, Раздел първи от Административнопроцесуалния кодекс /АПК/.

2. Образувано е по жалба на „МЦ ****” ООД, ЕИК *********, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, ул. “Васил Ихчиев” № 56, представлявано от управителя д-р Г.Т.Т., против отказ на Директора на РЗОК – гр. Пловдив, обективиран в писмо изх.№ 29-04-55-4/28.02.2017г., в частта, с която не е уважено искането за увеличение на брой специализирани медицински дейности /СМД/ по бл. МЗ НЗОК № 3 над 90 до 2 060 броя; ВСМД по бл. МЗ НЗОК № 3А над 44 до  766 броя и медико-диагностични дейности /МДД/ по бл. МЗ НЗОК № 4 над 2 211 лв. до 15 600  лв. по молба с вх. № 29-04-55-4/18.01.2017 г. за първо тримесечие на 2017 г.

В жалбата се навеждат доводи за незаконосъобразност на обжалвания административен акт и се иска неговата отмяна от съда, както и връщане на административната преписка на Директора на РЗОК - Пловдив за произнасяне по същество. Претендират се разноски по делото.

3. Ответникът по жалбата – Директор на РЗОК Пловдив, чрез процесуалния си представител, е на становище, че жалбата е неоснователна и като такава следва да бъде отхвърлена. Поддържа се, че оспореният административен акт е правилен и законосъобразен. Съображения в тази насока се излагат в писмена защита, приложена по делото. Претендира се съответното юрисконсултско възнаграждение и сторените в производството разноски.

 

ІІ. За допустимостта:

4. Жалбата е подадена в рамките на предвидения за това срок и при наличието на правен интерес, поради което се явява ДОПУСТИМА. Съображенията за това са следните:

Искането, с което е сезиран настоящият съд, е да се отмени отказ на Директора на РЗОК – Пловдив, обективиран в писмо изх.№ 29-04-55-4/28.02.2017г., да увеличи бройките и стойности за СМД, ВСМД и МДД. Съгласно установената практика на ВАС, отказът на РЗОК да увеличи отпуснатите брой СМД и стойност МДД, при положение, че преди изтичане на съответното тримесечие е поискано такова увеличение, подлежи на обжалване по съдебен ред, като в това производство следва да се преценява основателността на искането.

Пак в съответствие с практиката на ВАС следва да се посочи, че самите  протоколи за първоначално определяне на брой СМД и стойност на МДД не подлежат на съдебен контрол, тъй като същите представляват неразделна част от индивидуалните договори с изпълнителите на медицинска помощ. Това е регламентирано изрично в чл. 24, ал. 4, т. 1 от Национален рамков договор за медицинските дейности между Националната здравноосигурителна каса и Българския лекарски съюз за 2015 г./отм./. В чл. 9, ал. 1 от Правилата за реда за определяне на броя на СМД и стойността на МДД за назначаване от изпълнители на първична и специализиран медицинска помощ, приети с решение № РД-НС-04-159/19.12.2016 г. на НС на НЗОК, на основание чл. 3, ал. 3 от Закона за бюджета на НЗОК за 2017 г. /Правилата на НЗОК/ е предвидено, че преди определяне на индивидуалните брой/стойности, РЗОК заделя резерв не по-малко от 5 на сто от общия брой/стойност определени от ЦУ на НЗОК. В ал. 3, т. 2 от същия член е регламентирана възможност за коригиране на определените брой на СМД и стойност на МДД при мотивирано искане от страна на изпълнител на извънболнична медицинска помощ.

От съдържанието на тази разпоредба следва, че РЗОК има правомощието да измени /да коригира/ определените индивидуален брой на СМД и стойност на МДД за тримесечие въз основа на мотивирано искане от изпълнителя на медицинска помощ и в рамките на заделения резерв по ал. 1. Регламентираното в чл. 9, ал. 3, т. 2 от Правилата на НЗОК правомощие на директора на РЗОК за коригиране, е свързано със задължението на същия орган да се произнесе по направеното мотивирано искане за коригиране на определените брой на СМД и стойност на МДД, като уважи това искане (частично или напълно) или го отхвърли. При всички случаи обаче, административният орган дължи произнасяне, независимо от това, че издаването на акт с исканото съдържание /за коригиране на бройки и стойности/ е предоставено на неговата преценка. Горното се подкрепя и от съдържанието на Заповед № РД-09-258/18.11.2013 г. на Директора на РЗОК – Пловдив, изменена със Заповед № РД-09-220/25.06.2015г. на Директора на РЗОК – Пловдив, в която се сочи, че комисията следва да изготвя уведомителни писма до изпълнителите на ПИМП и СИМП в случаите, в които депозираните от тях молби не са удовлетворени /л. 92-93/.

Видно от доказателствата по делото, заявлението, подадено от „МЦ ****“ ООД е частично удовлетворено от Директора на РЗОК – Пловдив. В законоустановения срок с допълнителен протокол от 24.02..2017 г., подписан на 28.02.2017 г. от управителя на оспорващото дружество /л.13/, на база извършено преразпределение на резерва, са отпуснати допълнително 90 броя за СМД, 44  броя за ВСМД и 2 211лв. за МДД. В случая за исканите в заявлението от 18.01.2017 г. брой СМД над 90 бр., брой ВСМД, над 44 броя и стойност на МДД над 2 211 лв., е формиран отказ на Директора на РЗОК – Пловдив, обективиран в писмо с изх.№ 29-04-55-1/29.02.2017г.

На практика с писмо с изх.№ 29-04-55-1/29.02.2017г. Директорът на РЗОК - Пловдив е отказал да се уважи искането в пълния му претендиран размер. Частичният отказ по направено искане за извършване на корекция засяга неблагоприятно правата и интересите на изпълнителя на медицинска помощ, следователно за него е налице правен интерес от търсената защита по съдебен ред.

 

ІІІ. За фактите:

5. С писмо изх. № 20-00-365/21.12.2017 г. на управителя на НЗОК до директорите на РЗОК са изпратени утвърдените за първото тримесечие на 2017 г. регионални параметри за броя на назначаваните СМД и стойността на назначаваните МДД за РЗОК /л. 99-100/.

6. Със Заповед № РД-09-1/03.01.2017г. на директора на РЗОК – Пловдив е извършена корекция в коефициентите за разпределение на броя на СМД и стойността на МДД на изпълнителите на първична извънболнична медицинска помощ за първото тримесечие на 2017 г. /л.102-103/.

7. Между „МЦ ****“ ООД от една страна като изпълнител и НЗОК гр. София, представлявана от директора на РЗОК – Пловдив от друга страна като възложител, е сключен договор за оказване на първична извънболнична медицинска помощ № 162318 от 17.02.2015г., на основание чл. 59, ал. 1 от ЗЗО и в съответствие с НРД за медицински дейности за 2015 г. /л. 15 и сл./.  съответно към договора са сключени две допълнителни споразумения - Допълнително споразумение към Договора от 17.05.2016г. и Допълнително споразумение към Договора от 01.02.2017г.  /л. 30 и сл./.

Към този Договора и Допълнителното споразумение към него  от 17.05.2016г. е подписан двустранен Протокол № 1/03.01.2017 г. за определяне на броя на назначаваните СМД, стойността на МДД на изпълнителя на СИМП за  първо тримесечие на 2017 г. С този протокол са определени 640 броя за СМД, 284  броя направления за ВСМД и 26 375,29  лева за МДД /л. 11/.

8. Със заявление вх. № 29-04-55-4/18.01.2017 г. до директора на РЗОК – Пловдив, „МЦ ****“ ООД, чрез управителя д-р Тотев, моли да му бъдат отпуснати допълнителни направления, като сочи, че за нормалното функциониране на медицинския център за първото тримесечие на 2017 г. са необходими стандарти за назначаване на СМД, ВСМД и МДД, както следва: бланка № 3 – 2 700 бр.; бланка № 3А – 1 050 бр. и МДД – 45 000 лв., поради което разчита на съдействие за промяна в стойностите на РС за остри случаи за първото тримесечие със завишение, както следва: бланка № 3 – 2 060 бр.; бланка № 3А – 766 бр. и МДД – 15 600 лв., като липсват конкретни мотиви за исканото увеличение /л.7-8/.

9. Със Заповед № РД-09-258/18.11.2013 г. на Директора на РЗОК – Пловдив, изменена със Заповед № РД-09-220/25.06.2015г. на Директора на РЗОК – Пловдив са определени комисии, които да разглеждат молби от ПИМП и СИМП за отпускане на допълнителен брой РС /л. 91-93/ по създадените вътрешни правила, утвърдени на 18.11.2014 г. от Директора на РЗОК – Пловдив /л. 94-95/.

10. На 28.02.2017г. управителят на оспорващото дружество е подписал допълнителен двустранен протокол от 24.02.2017 г., съгласно който, на база извършеното преразпределение на резерва, са му отпуснати допълнително 90 броя за СМД, 44 броя за ВСМД и 2 211 лв. за МДД/л. 13/.

11. При тази фактическа обстановка е постановен обжалвания в настоящото производство отказ на Директора на РЗОК – гр. Пловдив, обективиран в писмо изх.№ 29-04-55-4/28.02.2017г., в частта, с която не е уважено искането за увеличение на брой специализирани медицински дейности /СМД/ по бл. МЗ НЗОК № 3 над 90 до 2 060 броя; ВСМД по бл. МЗ НЗОК № 3А над 44 до 766 броя и медико-диагностични дейности /МДД/ по бл. МЗ НЗОК № над 2 211 лв. до 15 600  лв. по молба с вх. № 29-04-55-4/18.01..2017 г. за първо тримесечие на 2017 г.

В тази насока е посочено, че на 27.02.2017г., определената със Заповед на Директора на РЗОК – Пловдив комисия е разпределила част от заделения съгласно разпоредбата на чл.9 от „Правила за условията и реда за утвърждаване от НЗОК на всяка РЗОК и за всяко тримесечие към договорите с изпълнители на извънболнична първична и специализирана медицинска помощ на броя на назначените СМД и стойността на назначаваните МДД“ резерв от общия брой/стойност на СМД и МДД, определен от ЦУ на НЗОК.

Посочено е, че съгласно чл.10 от Правилата, във връзка с подаденото заявление се отпускат допълнителен брой РС, отразени подробно в Справка, неразделна част от писмото.

Прието е, че липсва основание поисканите допълнителни РС да бъдат удовлетворени в размера, в който същите са заявени. В тази насока е прието, че заявените допълнителен брой РС многократно надвишават първоначално възложените с Протокол от 03.01.2017г., освен това липсва конкретна мотивировка за така направеното искане, като например : тенденция за нарастване на преминали остри случаи, нововзети диспансерни пациенти и други конкретни искания.

По тези съображения от страна на Директора на РЗОК – Пловдив е прието, че искането от 18.01.2017г., т.е едва в средата на първия месец от текущото тримесечие, в претендирания размер е неоснователно.

Посочено е, че при разпределяне на остатъка от резерва в средата на третия месец от тримесечието при заявена необходимост РЗОК – Пловдив отново ще отпусне допълнителен брой РС на лечебното заведение до изчерпване на общия брой/стойност на СМД, и МДД, определен от ЦУ на НЗОК.

Отпуснатия брой СМД и ВСМД и стойност МДД, съгласно чл.10 от Правилата, във връзка със Заявление с вх.№ 29-04-55-4/18.01.2017г. са посочени в Справка, неразделна част от въпросното писмо.

12. С жалба вх. № 29-00-55-4/14.03.2017 г. дружеството е оспорило отказа на Директора на РЗОК - Пловдив да увеличи определените бройки и стойности в поискания размер, предмет на разглеждане на настоящото дело /л. 4/.

13. В хода на съдебното производство е изготвено и прието по делото заключение по съдебно-счетоводна експертиза (ССЕ) вх. № 1414/23.01.2018 г. по описа на съда по въпроси, поставени от ответника /л. 255 и сл./, частично оспорено по т.2 от жалбоподателя.

След запознаване с наличните по делото доказателства констатациите на вещото лице се свеждат до следното:

Вещото лице е посочило подробно в заключението как е извършено разпределението и преразпределението на брой СМД и стойност МДД в РЗОК-Пловдив за първото тримесечие на 2017г. и как е извършено същото по отношение на подаденото заявление вх. № 29-04-55-4 от 18.01.2017г. от МЦ „****" ООД. Констатациите в тази насока са изложени подробно в констативно - съобразителната част от заключението, включително и са илюстрирани в табличен вид.

В резултат на това, по въпроса изчерпан ли е определеният общ брой СМД и стойност на МДД след разпределението и преразпределението на допълнителен брой на СМД и стойност на МДД за първо тримесечие на 2017г., вещото лице е посочило, че към 31.03.2017г. в РЗОК Пловдив не се констатира наличие на не разпределени направления за специализирана медицинска помощ /СМП/, високоспециализирана медицинска помощ /ВСМП/ и направления за медицинска диагностична дейност /МДД/.

14. В хода на съдебното производство преписката е попълнена с доказателства, представени от процесуалния представител на ответника /л. 90 и сл./ Представена е от пълномощника на жалбоподателя Информация относно заявление за достъп до обществена информация с вх. № 24-03-155/15.09.2017 г. на НЗОК /л. 80 и сл/., Информация относно заявление за достъп до обществена информация с вх. № 24-03-47/13.03.2017 г. на НЗОК /л. 200 и сл./, Информация относно заявление за достъп до обществена информация с вх. № 24-01-16/22.06.2018 г. на НЗОК /л. 238 и сл./.

 

ІV. За правото:

15. Съгласно чл. 3, ал. 1, т. 1 и 2 от Закона за бюджета на Националната здравноосигурителна каса за 2017 г. /отм./ РЗОК определя за всяко тримесечие към договорите с изпълнителите на СИМП броя на назначаваните специализирани медицински дейности /СМД/ и стойността на назначаваните медико-диагностични дейности /МДД/. Броят на СМД и стойността на МДД са в съответствие с разходите и трансферите по чл. 1, ал. 2, съответно ред 1.1.3.2 и ред 1.1.3.4. Предвиденият резерв по ред 1.3. е предназначен за непредвидени и неотложни разходи.

През 2017 г. определянето на броя на СМД и стойността на МДД по договорите с изпълнителите на СИМП, както вече се посочи, се извършва съобразно Правилата на НЗОК.

Съгласно чл. 9, ал. 3 от тези правила, директорът на съответната РЗОК се разпорежда със заделения резерв, включващ неразпределените брой/стойности от назначаваните СМД и МДД, като: 1. определя броя на СМД и стойност на МДД през тримесечието на нови договорни партньори; 2. коригира определените брой на СМД и стойност на МДД - при мотивирано искане от страна на изпълнител на извънболнична медицинска помощ.

Регулацията на броя на СМД и стойността на МДД, назначавани от изпълнителите на СИМП, се извършва при съобразяване с факторите, регламентирани в Глава Втора от Правилата на НЗОК. За всички изпълнители се определят еднакви коефициенти, като се отчитат показателите относно броя на здравноосигурените лица (ЗОЛ), включени в програма „Майчино здравеопазване” и „Детско здравеопазване”, регистрираните ЗОЛ на диспансерно наблюдение, отчетените средномесечен брой първични прегледи и посещения и пр.

Искането по чл. 9, ал. 3, т. 2 от Правилата на НЗОК за корекция на определените брой на СМД и стойност на МДД, което изпълнителят на СИМП отправя до Директора на РЗОК, следва да бъде обосновано от изменение на параметрите, релевантни за регулацията на броя на СМД и стойността на МДД.

16. От фактическа страна по делото е безспорно установено, че производството пред директора на РЗОК - Пловдив е започнало по заявление от 18..01.2017г., подадено от „МЦ ****“ ООД за увеличение дейностите с 2 060 броя за СМД, със 766  броя за ВСМД и с 15 600 лева за МДД за първото тримесечие на 2017 г.

На тази молба административният орган в изпълнение на правомощията му съгласно чл. 9, ал. 3, т. 2 от Правилата на НЗОК е издал Допълнителен протокол от 24.02.2017 г., подписан от страна на МЦ на 28.02.2017 г., от който се установява, че молбата на дружеството е частично удовлетворена, като са отпуснати допълнителни 90 броя за СМД, 44 броя за ВСМД и 2 211лв. за МДД. В този смисъл е и приложената Справка към отказа на Директора на РЗОК – гр. Пловдив, обективиран в писмо изх.№ 29-04-55-4/28.02.2017г.

Допълнителният брой СМД, ВСМД и стойност на МДД са определени от комисия, назначена със Заповед № РД-09-258/18.11.2013 г. на Директора на РЗОК – Пловдив, изменена със Заповед № РД-09-220/25.06.2015г. на Директора на РЗОК – Пловдив /л.91-93/, съгласно нормите на Правилата на НЗОК и в срока, определен в чл. 6 от Вътрешните правила на РЗОК - Пловдив, утвърдени на 18.11.2014 г. Съгласно чл. 4 от същите, разпределението и преразпределението на заделения резерв за съответното тримесечие се осъществява от комисия, която в своята дейност се ръководи от Правилата на НЗОК. В цитираните Вътрешни правила подробно е описана методиката, по която става разпределението и преразпределението на допълнителните бройки СМД и стойност на МДД от предварително заделения резерв.

17. Каза се, че в случая молбата за увеличаване на дейностите не е удовлетворена изцяло. В този смисъл съдът намира, че за разликата от отпуснатите 90 бр. СМД до поисканите 2 060 бр., за разликата от отпуснатите 44 броя ВСМД до поисканите 766 броя и за разликата от отпуснатите 2 211 лв. МДД до поисканите 15 600лв., се е формирал отказ на директора на РЗОК – Пловдив, обективиран в писмо с изх.№ 29-04-55-4/28.02.2017г. Доводът на жалбоподателя, че отказът е незаконосъобразен защото липсват мотиви, е неоснователен. В случая отказът е издаден във форма и съдържание, съгласно чл. 59 от АПК, като противно на оплакванията на жалбоподателя, изрично в него, съобразно изискването на чл.52, ал.2, т.4 от АПК са посочени фактически и правни съображения обусловили  отказът да бъде отпусната разликата от отпуснатите 90 бр. СМД до поисканите 2 060 бр.,  разликата от отпуснатите 44 броя ВСМД до поисканите 766 броя и разликата от отпуснатите 2 211 лв. МДД до поисканите 15 600 лв.

18. Съдът намира този отказ за законосъобразен, доколкото е установено, че не са били налични остатъци за разпределение на СИМП на брой СМД, респ. ВСМД и стойност МДД, както и че не е било възможно да се удовлетвори изцяло молбата на лечебното заведение и да се отпусне брой СМД, респ. ВСМД и стойност МДД в целия поискан размер.

Отделно от това, от подаденото заявление от управителя на МЦ за отпускане на допълнителни бройки и стойности се установява, че в същото липсват основателни доводи за отпускането на такъв голям брой направления и средства в голям размер.

В този смисъл, жалбоподателят, комуто бе доказателствената тежест, не успя да докаже от една страна наличието на остатъци по резерва на РЗОК – Пловдив, а от друга страна необходимост от предоставяне на поисканите стандарти /над вече допълнително отпуснатите такива/. А доказателствената тежест е негова, тъй като той твърди необходимост от такива стандарти в един силно завишен размер, което налага обосноваването им с обективни данни, а не само с твърдения. Поради това и с оглед липсата на такива /данни и твърдения/ и ответният административен орган няма какво повече да посочи, за да обори тези на практика голословни твърдения.

19. От представените по делото доказателства се установява, че молбата на „МЦ ****“ ООД е частично удовлетворена с оглед определения коригиращ коефициент по Заповед № РД-09-1/03.01.2017 г. на Директора на РЗОК – Пловдив /л. 102-103/, исканията на останалите изпълнители на медицинска помощ и при съобразяване с размера на заделения резерв.

Действията на директора на РЗОК – Пловдив са съобразени, както с чл. 9 и чл. 10 от Правилата на НЗОК, така и с указанията, дадени в писмо изх. № 20-00-365/21.12.2017 г. на управителя на НЗОК, според които при изчисленията на броя на назначаваните СМД и стойността на назначаваните МДД, следва да се има предвид отчетената дейност за месеците – септември, октомври и ноември 2016г., а при определяне на коригиращия коефициент за диспансерните дейности и изследвания при изпълнителите на ПИМП и СИМП, да се има предвид изпълнението на посещенията на диспансерните лица за третото тримесечие на 2016 г. /л. 99-100/.

20. Съгласно приложимите правни норми правилно директорът на РЗОК - Пловдив не е отпуснал СМД, ВСМД и МДД в исканите от МЦ стойности. Обратното е било възможно само, ако не се удовлетворят молбите на другите изпълнители на специализирана медицинска помощ, заявили също искане за увеличение на дейностите, както и ако е имало достатъчно основания това да бъде сторено.

Заключението на вещото лице, което съдът възприема като компетентно и обективно изготвено, въвеждащо в процеса с необходимата пълнота релевантните за разрешаване на настоящия административноправен въпрос факти и обстоятелства, и кореспондиращо с останалия доказателствен материал по делото, е категорично в тази насока и обосновава несъмнения извод, че към 24.02.2017 г. не са били налични остатъци за разпределение на СИМП на брой СМД, респ. ВСМД и стойност МДД.

21. Изложеното до тук налага извод за неоснователност на жалбата, поради което същата ще следва да бъде отхвърлена.

 

V. За разноските:

22. При посочения изход на спора, на Районна здравноосигурителна каса – Пловдив се дължат извършените разноски по осъществената юрисконсултска защита и заплатения депозит за вещо лице. Те се констатират в размер на 350 лв. (200 лв. - депозит за вещо лице и 150 лв. – юрисконсултско възнаграждение, изчислено съгласно чл. 24 от Наредба за заплащането на правната помощ, във връзка с чл. 37, ал. 1 от ЗПП, във връзка с чл. 76, ал. 8 от ГПК, във връзка с чл. 144 АПК).

 

Така мотивиран, на основание чл. 172, ал. 2 от АПК, Пловдивският административен съд, ІІ отделение, ХІІ състав

                                                     

 

Р    Е    Ш   И :

 

 

ОТХВЪРЛЯ жалбата на „МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР ****” ООД, ЕИК *********, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, ул. “Васил Ихчиев” № 56, представлявано от управителя д-р Г.Т.Т., против отказ на Директора на РЗОК – гр. Пловдив, обективиран в писмо изх.№ 29-04-55-4/28.02.2017г., в частта, с която не е уважено искането за увеличение на брой специализирани медицински дейности /СМД/ по бл. МЗ НЗОК № 3 над 90 до 2 060 броя; ВСМД по бл. МЗ НЗОК № 3А над 44 до 766 броя и медико-диагностични дейности /МДД/ по бл. МЗ НЗОК № 4 над 2 211 лв. до 15 600  лв. по молба с вх. № 29-04-55-4/18.01.2017 г. за първо тримесечие на 2017 г.

 

ОСЪЖДАМЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР ****” ООД, ЕИК *********, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, ул. “Васил Ихчиев” № 56, представлявано от управителя д-р Г.Т.Т., да заплати на Районна здравноосигурителна каса – Пловдив, сумата в размер на 350 лв., представляваща възнаграждение за осъществената юрисконсултска защита и заплатен депозит за вещо лице.

 

РЕШЕНИЕТО подлежи на обжалване пред Върховния административен съд в 14-дневен срок от съобщаването на страните за неговото изготвяне.

 

 

 

 

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪДИЯ: