Решение по дело №2894/2018 на Административен съд - Пловдив

Номер на акта: 521
Дата: 11 март 2019 г. (в сила от 29 януари 2020 г.)
Съдия: Татяна Иванова Петрова
Дело: 20187180702894
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 17 септември 2018 г.

Съдържание на акта Свали акта

            РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ПЛОВДИВ

 

 

 

 

 

Р Е Ш Е Н И Е

 

 

№ 521

 

гр. Пловдив, 11 март 2019 год.

 

 

 

 

В ИМЕТО НА НАРОДА

 

 

 

 

ПЛОВДИВСКИ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД, ІІ отделение, ХVІІ състав, в публично заседание на десети януари през две хиляди и деветнадесета година в състав:

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ: ТАТЯНА ПЕТРОВА

 

при секретаря Б.К., като разгледа докладваното от председателя ТАТЯНА ПЕТРОВА административно дело № 2894 по описа за 2018 год. на Пловдивския административен съд, за да се произнесе взе предвид следното:

І. За характера на производството, жалбата и становищата на страните:

1. Производството е по реда на чл. 76, ал. 3 от Закона за здравното осигуряване (ЗЗО) във вр. с чл. 145 и сл. от Административнопроцесуалния кодекс (АПК).

2. Образувано е по жалба, предявена от УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, с ЕИК *********, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, бул. “Пещерско шосе” № 66, представлявано от изпълнителния директор проф. д-р К.Д., против Заповед за налагане на санкции № 161331-1313/29.08.2018 г. издадена от Директора на РЗОК – Пловдив, с която на дружеството са наложени 4 санкции, а именно: по т. 1. за ИЗ № 36152/2018 г. по КП № 74 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.; по т. 2. за ИЗ № ********** г. по КП № 197 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.; по т. 3. за ИЗ № 38031/2018 г. по КП № 163 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв. и по т. 4. за ИЗ № 22480/2018 г. по КП № 141 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.

В жалбата се навеждат доводи за незаконосъобразност на обжалвания административен акт и се иска неговата отмяна. Допълнителни съображения се излагат в писмена защита приложена по делото.

3. Ответникът по жалбата – Директорът на Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) гр. Пловдив, чрез процесуалния си представител, е на становище, че жалбата е неоснователна и като такава следва да бъде отхвърлена. Поддържа се, че оспореният административен акт е законосъобразен и съдържа фактическите и правни основания за неговото постановяване. Съображения в тази насока са изложени в писмена защита приложена по делото. Претендира се присъждане на съответното юрисконсултско възнаграждение.

ІІ. За допустимостта:

4. Жалбата е подадена в рамките на предвидения за това срок и при наличието на правен интерес, поради което се явява ДОПУСТИМА.

ІІІ. За фактите:

5. Със заповед № РД-IV-13-1313/14.06.2018 г., Директорът на РЗОК - Пловдив е наредил извършването на планова, тематична, самостоятелна проверка за периода от 15.06.2018 г. до 06.07.2018 г., по изпълнение на индивидуален договор № 161331/23.05.2018 г. за оказване на СИМП на изпълнител на медицинска помощ МЦ “Омега” ЕООД, от проверяващ екип в състав: РД-IV-13-1313/14.06.2018 д-р В.Я., д-р П.К.и и Н.Н., всички заемащи длъжност контрольор в отдел БП на РЗОК – Пловдив. Проверката обхваща периода месец май и месец юни 2018 г.

6. В хода на проверката са направени следните констатации:

6.1. Пациентът И.И.Д.е хоспитализиран от 08.06.2018 г. до 11.06.2018 г. в Първа Клиника по Хирургия към УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, по клинична пътека (КП) № 74 “Диагностика и лечение на заболявания на хепатобилиарната система, панкреаса и перитонеума” с История на заболяването (ИЗ) № 36152/2018 г. При проверка на документацията е установено, че съгласно титулна страница на ИЗ, “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури” /бл. МЗ-НЗОК № 7/ и епикриза, пациента е с придружаващи заболявания АХ, ИБС, РПН, ДББ, САП, които не са вписани в приложената към ИЗ епикриза с код по МКБ 10. Посочено е, че съобразно описаната констатация е извършено административно нарушение, касаещо документирането на дейностите по КП, изразяващо се в невписване на “придружаващи заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10”, в издадената при дехоспитализацията епикриза. Изпълнителят на болнична помощ е нарушил изискванията, за надлежно водене на медицинска документация и документооборота.

С оглед гореизложеното е прието, че като не е вписало придружаващите заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10, в приложената към ИЗ епикриза, лечебното заведение на 11.06.2018 г. е нарушило чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г. във връзка с чл. 55, ал. 2, т. 5 от ЗЗО.

6.2. Пациентката З.Ю.Ю.е хоспитализиран от 16.06.2018 г. до 19.06.2018 г. в Първа Клиника по Хирургия към УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, по КП № 197 “Консервативно лечение при остри коремни заболявания” с ИЗ № 37840/2018 г. При проверка на документацията е установено, че съгласно титулна страница на ИЗ, “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури” /бл. МЗ-НЗОК № 7/ и епикриза, пациентката е с придружаващи заболявания Есенциална /първична/ хипертония, Хронична исхемична болест на сърцето, които не са вписани в приложената към ИЗ епикриза с код по МКБ 10. Посочено е, че съобразно описаната констатация е извършено административно нарушение, касаещо документирането на дейностите по КП, изразяващо се в невписване на “придружаващи заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10”, в издадената при дехоспитализацията епикриза. Изпълнителят на болнична помощ е нарушил изискванията, за надлежно водене на медицинска документация и документооборота.

При тези данни е прието, че като не е вписало придружаващите заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10, в приложената към ИЗ епикриза, лечебното заведение на 19.06.2018 г. е нарушило чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г. във връзка с чл. 55, ал. 2, т. 5 от ЗЗО.

6.3. Пациентката Л.И.М.е хоспитализиран от 18.06.2018 г. до 20.06.2018 г. в Клиника по Акушерство и гинекология към УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, по КП № 163 “Оперативни интервенции чрез долен достъп за отстраняване на болестни изменения или инвазивно изследване на женските полови органи” с ИЗ № 38031/2018 г. При проверка на документацията е установено, че съгласно титулна страница на ИЗ, “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури” /бл. МЗ-НЗОК № 7/ и епикриза, пациентката е с придружаващо заболяване Желязонедоимъчна анемия, което не е вписано в приложената към ИЗ епикриза с код по МКБ 10. Посочено е, че съобразно описаната констатация е извършено административно нарушение, касаещо документирането на дейностите по КП, изразяващо се в невписване на “придружаващи заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10”, в издадената при дехоспитализацията епикриза. Изпълнителят на болнична помощ е нарушил изискванията, за надлежно водене на медицинска документация и документооборота.

Въз основа на изложеното е прието, че като не е вписало придружаващите заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10, в приложената към ИЗ епикриза, лечебното заведение на 20.06.2018 г. е нарушило чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г. във връзка с чл. 55, ал. 2, т. 5 от ЗЗО.

6.4. Пациентът Д.И.П.е хоспитализиран от 28.05.2018 г. до 01.06.2018 г. в Клиника по Урология към УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, по КП № 141 “Трансуретрално оперативно лечение при онкологични заболявания на пикочния мехур” с ИЗ № 33480/2018 г. При проверка на документацията е установено, че съгласно титулна страница на ИЗ, “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури” /бл. МЗ-НЗОК № 7/ и епикриза, пациентът е с придружаващо заболяване Вторична анемия, която не е вписана в приложената към ИЗ епикриза. Посочено е, че съобразно описаната констатация е извършено административно нарушение, касаещо документирането на дейностите по КП, изразяващо се в невписване на “придружаващи заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10”, в издадената при дехоспитализацията епикриза. Изпълнителят на болнична помощ е нарушил изискванията, за надлежно водене на медицинска документация и документооборота.

С оглед изложеното е прието, че като не е вписало придружаващите заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10, в приложената към ИЗ епикриза, лечебното заведение на 01.06.2018 г. е нарушило чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г. във връзка с чл. 55, ал. 2, т. 5 от ЗЗО.

Проверката е приключила с протокол по чл. 74, ал. 3 от ЗЗО, съставен на 06.07.2018 г., връчен на представител на лечебното заведение на същата дата.

Няма данни копие от протокола да е изпратен на районната колегия на съсловната организация на лекарите (съгласно чл. 74, ал. 3, изр. второ от ЗЗО).

7. Срещу протокола не е подадено възражение от страна на лечебното заведение.

8. Изготвена е Докладна записка до Директора на РЗОК – Пловдив за издаване на заповед за налагане на санкция, както следва:

- за ИЗ № 36152/2018 г. по КП № 74 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.;

- за ИЗ № ********** г. по КП № 197 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.;

- за ИЗ № 38031/2018 г. по КП № 163 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.;

- за ИЗ № 22480/2018 г. по КП № 141 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.

9. Накрая е издадена и оспорената пред настоящото инстанция Заповед за налагане на санкции № 161331-1313/29.08.2018 г. от Директора на РЗОК гр. Пловдив, с която, въз основан на описаната в т. 6 от настоящото решение фактическа обстановка, на лечебното заведение са наложени процесните четири финансови неустойки, всяко от които по 200 лв. на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД.

ІV. За правото:

10. В случая, релевантните за разрешаването на административноправния въпрос факти и обстоятелства са установени от материално компетентни органи на РЗОК - Пловдив в хода на проверка, осъществена по реда на глава втора, раздел Х от ЗЗО. В тази насока е необходимо да се отбележи, че съгласно чл. 72, ал. 2 от ЗЗО контролът по изпълнение на договорите с НЗОК за оказване на медицинска и/или дентална помощ се осъществява чрез проверки, извършени от длъжностни лица – служители на НЗОК, определени със заповед на управителя на НЗОК или от оправомощено от него длъжностно лице, и от длъжностни лица от РЗОК – контрольори. Според чл. 72, ал. 3, изречение второ от ЗЗО, служителите на РЗОК – контрольори, могат да извършват проверки на територията на съответната РЗОК по заповед на нейния директор или на оправомощено от него длъжностно лице. От представената по делото Заповед № РД-IV-13-1313/14.06.2018 г. се установява, че д-р В.Я., д-р П.К.и Н.Н., контрольори в РЗОК – Пловдив, които са извършили проверката, са надлежно овластени по смисъла на чл. 72, ал. 3 във вр. с ал. 2 от ЗЗО, именно от Директора на РЗОК - Пловдив. Определените със заповедта органи на районната здравноосигурителна каса, са издали горецитирания протокол от 06.07.2018 г., въз основа на който е издадена и оспорената Заповед. Компетентен да издаде последната е Директорът на РЗОК – Пловдив, съобразно чл. 74, ал. 5 от ЗЗО.

Действително следва да се констатира, че Заповед за налагане на санкции № 161331-1313/29.08.2018 г. е подписана за Директор на РЗОК - Пловдив не от органа, сочен като неин издател, но това обстоятелство не променя крайния извод, че същата е издадена от материално компетентен орган. В тази насока по делото са ангажирани доказателства, че оспореният административен акт е издаден от името на Директор на РЗОК - Пловдив и е подписан от неговия заместник (Заместник Директора на РЗОК – Пловдив) Д.Н.Н.- К., поради обстоятелството, че титулярят – М.П.е в отпуск по болест за периода 29.08.2018 г. - 31.08.2018 г. включително (така писмени доказателства на лист 207 и сл. по делото), поради което последната е била замествана при осъществяване на възложените и от закона функции. Необходимо е още да се добави, че съгласно задължителните разяснения, дадени в ТР № 4/2004 г. на ВАС на РБ, заместването се извършва в случаите, когато лицето, титуляр на правомощия, е в обективна невъзможност да ги изпълнява. В тези случаи, с оглед необходимостта от непрекъснато функциониране на административния орган, по силата на изрична писмена заповед, отсъстващият титуляр нарежда заместването му от друго, подчинено нему лице. В случая, безспорно е налице тази хипотеза, тъй като Петрова, поради обстоятелството, че е в отпуск по болест, е в обективна невъзможност да изпълнява правомощията си на Директор на РЗОК - Пловдив за период от три работни дни, поради което титулярят е посочил с нарочна заповед (Заповед № РД-09-507/01.12.2017 г.) лице, което да го замества при осъществяване на функциите му.

Самата заповед е постановена в изискваната от закона форма съобразно разпоредбата на чл. 59, ал. 2 от АПК.

Изложеното до тук обаче, не е в състояние да санира направените, въз основа на фактическите констатации по т. 1, т. 2 и т. З от процесната заповед (описани в т. 6.1., 6.2. и 6.3. от настоящото решение), неправилни изводи относно приложението на материалния закон. В следващото изложение ще бъдат конкретизирани съображенията за тези изводи.

11. Както вече бе казано, в мотивната част на оспорената заповед за всяко едно от установените нарушения по т. 1., т. 2. и т. З от заповедта за налагане на санкция (описани в т. 6.1., 6.2. и 6.3. от настоящото решение) е посочено, че при проверка на документацията е установено, че съгласно титулна страница на ИЗ, “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури” /бл. МЗ-НЗОК № 7/ и епикриза, съответният пациент е с придружаващи заболявания, които не са вписани в приложената към ИЗ епикриза с код по МКБ 10.

Като нарушена (отново за всяко едно от обсъжданите три нарушения), се сочи разпоредбата на чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г. във връзка с чл. 55, ал. 2, т. 5 от ЗЗО.

Според чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г., епикризата съдържа  придружаващи заболявания с изписано наименование на диагнозата с код по МКБ 10.

Съответно в чл. 55, ал. 2, т. 5 от ЗЗО е дадено съдържанието на Националните рамкови договори, като част от него според т. 5 са документацията и документооборотът.

Тълкуването на чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г., налага да се приеме, че придружаващите заболявания на конкретен пациент следва задължително да са вписани в епикризата по ал. 1 на същия член от НРД, както като наименование, така и с код по МКБ 10.

В случая между страните не е спорно, че в издадените при дехоспитализацията на пациентите епикризи, придружаващите заболявания на пациентите са вписани като наименования, но не е посочен код по МКБ 10 на съответното заболяване.

Не е спорно също така, че придружаващите заболявания на пациентите са вписани и в ИЗ, и в “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури” /бл. МЗ-НЗОК № 7/, като в два от трите случая – тези по т. 1 и т. 2 от процесната заповед, кодовете по МКБ 10 на придружаващите заболявания са вписани в “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури” наред с наименованието на самите заболявания.

Ясно е при това положение, че в случая се касае не за пълна липса на реквизит по чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г., а за непълнота на този реквизит. Тази непълнота обаче, е толкова несъществена, че според настоящия съдебен състав не може да обоснове ангажиране на отговорност на лечебното заведение за нарушение на НРД чрез налагане на предвидените в него санкции. Основание за този извод дава именно цитираната разпоредба, с която е въведено изискване за вписване в епикризата на едно и също обстоятелство по два начина – веднъж чрез вписване на наименованието на придружаващото заболяване и втори път чрез вписване на съответния му код по МКБ 10. При положение, че при вписано наименование на придружаващото заболяване (какъвто е настоящия случай),  кодът по МКБ 10 е определяем, а освен това същият, макар и изискуем по чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД, не въвежда нови факти и обстоятелства във връзка със здравословното състоянието на конкретния пациент, обсъжданите нарушения поради своята малозначителност и липсата на каквито и да било вредни последици, следва да бъдат определени като маловажен случай.

Действително в § 1, т. 4.2. от НРД за МД за 2018 г. е дадена дефиниция на понятието „маловажни случаи“ по смисъла на чл. 394, ал. 4 (които за болнична медицинска помощ са: а) липса на подпис на декурзус от лекуващ лекар; б) липса на декурзус в почивни дни на нетежко болни; в) технически грешки в медицинската документация; г) липса на печат върху епикризата), това обстоятелство обаче, не може да игнорира принципа на съразмерност, който следва да намери приложение включително и в случаи от категорията на процесните. Според този принцип, уреден в чл. 6 от АПК, административните органи упражняват правомощията си по разумен начин, добросъвестно и справедливо, като административният акт и неговото изпълнение не могат да засягат права и законни интереси в по-голяма степен от най-необходимото за целта, за която актът се издава. Съответно, административните органи трябва да се въздържат от актове и действия, които могат да причинят вреди, явно несъизмерими с преследваната цел (чл. 6, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от АПК).

Ето защо налагането на финансови неустойки, макар и в минималния предвиден размер, се явява несъразмерно тежко спрямо степента на същественост на извършените нарушения.

Освен изложеното, следва да се посочи, че допуснатите от лечебното заведение нарушения (по т. 1, т. 2 и т. 3 от процесната заповед), са до такава степен несъществени, че следва да се приравнят на хипотезата по т. 4.2., буква „в“ на § 1 от НРД, според която, каза се, за маловажни случаи се считат технически грешки в медицинската документация, с оглед липсата на каквито и да било последици и в двата случая.

Тези съображения обосновават крайния извод за незаконосъобразност на оспорената Заповед за налагане на санкции № 161331-1313/29.08.2018 г. издадена от Директора на РЗОК – Пловдив, в частта й, с която на лечебното заведение са наложени: по т. 1. за ИЗ № 36152/2018 г. по КП № 74 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.; по т. 2. за ИЗ № ********** г. по КП № 197 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв. и по т. 3. за ИЗ № 38031/2018 г. по КП № 163 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.

12. Не така стои въпросът обаче, с нарушението по т. 4 от оспорената заповед (описано по-горе в т. 6.4. от настоящото решение).

И тук финансовата неустойка е наложена за нарушение на чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г., но за разлика от обсъдените по-горе нарушения (по т. 1, т. 2 и т. 3 от заповедта), приложената към ИЗ № 33480/2018 г. по КП № 141 епикриза не съдържа вписаното в останалата медицинска документация (в ИЗ и в “Направление за хоспитализация/лечение по амбулаторни процедури”) придружаващо заболяване - Вторична анемия, нито като наименование, нито с код по МКБ 10.

При това положение е налице липса на един от задължителните реквизити на епикризата, регламентиран именно в чл. 287, ал. 3, т. 3 от НРД за МД 2018 г.

Епикризата е много важен документ, тъй като съдържа цялостна информация за протичане на заболяването и приложените методи за диагностика и лечение, като екземпляр от нея се предоставя както на пациента при неговото изписване, така и на неговия личен лекар, за да бъде последният информиран за конкретно проведеното лечение на пациента и за неговото актуално здравословно състояние. Именно това налага съдържанието на епикризата да отговаря на предвиденото такова в чл. 287, ал. 3 от НРД за МД 2018 г.  

Поради тази причина обсъжданото нарушение не може да бъде определено като маловажен случай.

Релевантните факти и обстоятелства са възприети и възпроизведени от ответния административен орган в издадената от него заповед, и въз основа на тях е наложена процесната финансова неустойка на жалбоподателя. Доказателства, които да подложат на съмнение така направените констатации и основаните на тях правни изводи, не се ангажираха в хода на настоящото производство.

Тези именно съображения, обосновават крайния извод за законосъобразност на оспорения административен акт, в частта му, с която на лечебното заведение е наложена санкция по т. 4. за ИЗ № 22480/2018 г. по КП № 141 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.

V. За разноските:

13. Съразмерно отхвърлената част на жалбата, на Районна здравноосигурителна каса – Пловдив се дължат извършените разноски по осъществената юрисконсултска защита. Те се констатират в размер на 25 лв. (при 100 лв. – юрисконсултско възнаграждение, определено съгласно чл. 24 от Наредба за заплащането на правната помощ, във връзка с чл. 37, ал. 1 от ЗПП, във връзка с чл. 76, ал. 8 от ГПК, във връзка с чл. 144 АПК).

 

Така мотивиран, на основание чл. 172, ал. 2 от АПК, Пловдивският административен съд, ІІ отделение, ХVІІ състав

 

 

Р    Е    Ш   И :

 

 

ОТМЕНЯ Заповед за налагане на санкции № 161331-1313/29.08.2018 г., издадена от Директора на Районна здравноосигурителна каса Пловдив, в частта, с която на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, с ЕИК *********, са наложени следните санкции: по т. 1. за ИЗ № 36152/2018 г. по КП № 74 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.; по т. 2. за ИЗ № ********** г. по КП № 197 – финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.; по т. 3. за ИЗ № 38031/2018 г. по КП № 163 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.  

ОТХВЪРЛЯ жалбата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, с ЕИК *********, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, бул. “Пещерско шосе” № 66, представлявано от изпълнителния директор проф. д-р К.Д., против Заповед за налагане на санкции № 161331-1313/29.08.2018 г., издадена от Директора на Районна здравноосигурителна каса Пловдив, в частта й, с която на лечебното заведение е наложена санкция по т. 4. за ИЗ № 22480/2018 г. по КП № 141 - финансова неустойка, на основание чл. 402, ал. 3 от НРД 2018 г. за МД в размер на 200 лв.

ОСЪЖДА УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД, с ЕИК *********, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, бул. “Пещерско шосе” № 66, представлявано от изпълнителния директор проф. д-р К.Д. да заплати на Районна здравноосигурителна каса Пловдив, сумата от 25,00 лева, представляваща съответната част от възнаграждението за осъществената юрисконсултска защита.

Решението подлежи на обжалване с касационна жалба пред Върховния административен съд в четиринадесет дневен срок от съобщаването на страните за неговото изготвяне.

 

 

 

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪДИЯ: