Разпореждане по дело №171/2013 на Районен съд - Стара Загора

Номер на акта: 3977
Дата: 26 март 2013 г.
Съдия: Емилия Колева Енчева
Дело: 20135530100171
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 7 януари 2013 г.

Съдържание на акта

Р  А  З  П  О  Р  Е  Ж  Д  А  Н  Е

 

.........               26.03.2013г.              Гр. Стара Загора

 

 

СТАРОЗАГОРСКИЯТ РАЙОНЕН СЪД          ТРЕТИ ГРАЖДАНСКИ състав

На 26 март                                                 2013 г.

В закрито заседание в следния състав:

 

                                                        Председател: ЕМИЛИЯ ЕНЧЕВА                                                       

 

Секретар: МАРИЯ ЙОРДАНОВА

 Прокурор: 

 като разгледа гр.д. № 171 по описа за 2013 година.

        

СЪДЪТ ДОКЛАДВА ДЕЛОТО:

 

Постъпила е искова молба от „СЪНЛАНД” ЕООД, гр. Габрово, в която твърдят, че Живко Веселинов Тодоров, в качеството си на кмет на Община Стара Загора и на възложител на обществени поръчки по чл.7, т.1 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ с Решение №РД-25-609 от 09.04.2012 год. открил процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол и почивна база „Паниците", гр.Калофер, по обособени позиции, подробно описани в исковата молба. С посоченото решение на кмета на Община Стара Загора били одобрени и обявлението и документацията за участие в посочената процедура. В срока, определен от Възложителя, закупили документация за участие и придържайки се стриктно към заданието и изискванията, подготвили и подали ценови предложения и по двете обособени позиции. С Решение №РД-25-1054/11.06.2012год. на Кмета на Община Стара Загора, били определени за изпълнител по обособена позиция №1 с предложена от тях крайна цена в размер на 47936,53 лв. и по обособена позиция №2 с предложена от тях крайна цена в размер на 25810,60 лв. Цените, в съответствие с разпоредбите на ЗОП, били без включен ДДС. След представянето на договорите за подпис, установили, че същите не съответстват на приложените в документацията проекти, които били утвърдени от Възложителя. Твърдят, че в Решение №РД-25-1054/11.06.2012г., с което Възложителят е определил за изпълнител в процедурата, по двете обособени позиции, дружество „Сънланд" ЕООД, предмета на поръчката бил описан със съответните смени за отдих, с определените периоди и съответните места за отдих, но в предложените за подпис Договори за изпълнение на обособените позиции по посочената обществена поръчка били със срок на изпълнение в период различен от първоначално обявения, подробно посочени в исковата молба, като твърдят, че от страна на Възложителя, след приключване на цялата процедура по обществената поръчка, неоснователно и в противоречие със законовите разпоредби на чл.41 ал.2 от ЗОП е направено намаляване на смените за отдих в град Созопол, почивна станция „Стара Загора, къмпинг „Каваците" и в почивна база „Паниците", гр.Калофер. Твърди, че било налице съществено несъответствие между проекта на договор приложен към утвърдената документация на възложителя, с който са се съгласили и договорите, които били изготвени от възложителя и подписани от изпълнителя. Твърдят, че независимо, че договорите за обществена поръчка не съответствали на разпоредбата на чл.41, ал.2 от ЗОП, след многобройните увещания от хора от общинската администрация, ангажирани с обществената поръчка, подписали договора за обществена поръчка от името и за сметка на „СЪНЛАНД" ЕООД гр. Габрово, като започнали изпълнението на поръчката по спечелените от тях Обособени позиции (в град Созопол и град Калофер). Твърдят също така, че по време на изпълнение на Договорите, в качеството им на Изпълнител отново им били изискани допълнителни дейности, ненамерили отражение в обявлението на обществената поръчка, подробно посочени в исковата молба. Сочат, че всички тези изисквания  никога не са били обект на предварително обсъждане, не са били заложени като изисквания по поръчката, но които са изпълнени от „СЪНЛАНД" ЕООД гр. Габрово. От своя страна Възложителят не изпълнил своето задължение съгласно чл.8, т.З от договора, като не били предоставени ежедневните заповеди за броя на хранещите се в столовата на станцията. Сочат, че стриктно изпълнили поетите ангажименти, разписани в обявлението на обществената поръчка (и по двете обособени позиции) и договорите подписани с Община Стара Загора и договорите били финализирани, като от страна на Възложителя по обществената поръчка не били изразени или предявени никакви претенции по изпълнение на договорите, като внесената от тях гаранция за добро изпълнение им била възстановена изцяло на 14.09.2012год. Твърдят, че на 02.08.2012год. издали общо 2 бр. фактури (с №№332/02.08.2012г., 333/02.08.2012г.), а на 06.08.2012г. още една фактура с №340/06.08.2012г. В следствие на разминаване между страните по договорите и с оглед наложената промяна във фактурите, същите били анулирани от тяхна страна. Тъй като не последвало заплащане на сумите, били издадени фактури: Фактура №375/19.09.2012год. за сумата от 33567,00 лв. без включен ДДС (40280,40 лева с вкл.ДДС) и Фактура №376/19.09.2012год. за сумата от 8851,10 лева без включен ДДС (10621,32 лева с вкл.ДДС). С писмо от 23.10.2012год. от страна на Община Стара Загора били изразени възражения отностно начина на формиране на цената по фактурите. С нотариална покана от дата 19.11.2012г. връчена на кмета на Община Стара Загора на 27.11.2012г. за пореден път поканили ответника да заплати дължимите от него суми. Сочат, че на 04.12.2012г. Община Стара Загора извършила плащания, чрез банков превод, на следните суми: 6 178,50 лв с основание договор № 1512/04.07.2012г. храна и режийни за почивна станция „Паниците" Калофер" и 25 685,01 лв. с основание договор № 1511/04.07.2012г. храна и режийни за почивна станция "Каваци" Созопол. Считат, че неправилно  Община Стара Загора  изразява претенции, че сумите включени в организацията на столовото хранене следва да се приравни, към намалените смени. Подробни съображения относно възраженията на Община Стара Загора излага в исковата си молба.

               Молят съда да постанови решение, с което да осъди ответника Община Стара Загора да им заплати следните суми: Сумата от 14595,39  лева с вкл. ДДС, представляваща неизплатената част от общо дължимата сума по изпълнение на обществената поръчка: „Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол и почивна база „Паниците", гр.Калофер, по обособена позиция N°1: Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол. 8 смени /21.06.2012г. - 01.09.2012г./, за една смяна 105 места за отдих, в т.ч. за 85бр. деца и ученици и 20бр. персонал, от които 6 работници- кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката; Сумата от 4442,82 лева с вкл.ДДС, представляваща неизплатената част от общо дължимата сума по изпълнение на обществената поръчка: „Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол и почивна база „Паниците", гр.Калофер, по обособена позиция Nq2: Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна база „Паниците", гр.Калофер. 6 смени /06.07.2012г. - 29.08.2012г./, за една смяна - 61 места за отдих, в т.ч. за 48бр. деца и ученици и 13 бр. персонал, от които 4 работници - кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката, ведно със законната лихва от завеждането на исковете до действителното изплащане на горепосочените суми. Претендират за направените по делото съдебни и деловодни разноски.

В едномесечния срок по чл. 131 от ГПК е постъпил писмен отговор от Община Стара Загора, в който твърдят, че не дължат претендираните от ищцовото дружество суми. Сочат, че с писмо изх. № 10-01-1-248/23.10.2012 г. кметът на Община Стара Загора е възразил по представените от дружеството фактури № 375/19.09.2012 г. и № 376/19.09.2012 г., като подробно е описал какви суми дължи по изпълнение на обществената поръчка. Община Стара Загора при изчисление на заплати, осигуровки и режийни изрично се ръководила от представената от дружеството на 06.06.2012 г. писмена обосновка за начина на образуване на предлаганата цена. В общинската почивна станция „Стара Загора", местността „ Каваците", през сезон 2012 г., персонала ангажиран в изпълнение на обществената поръчка се състоял от трима човека - един готвач и двама работници кухня. В общинската почивна станция "Паниците" , гр. Калофер, през сезон 2012 г., персонала ангажиран в изпълнение на обществената поръчка се състоял от един главен готвач и един работник кухня. С Писмо изх. № 10-01-1-2811/19.12.2012 г. кметът на Община Стара Загора е върнал оригинални фактури № 375/19.09.2012 г. и № 376/19.12.2012 г. като некоректно съставени. С Платежно нареждане № 5315/29.11.2012 г. било направено плащане в размер на 25 685,01 лева, съгласно Договор № 1511/04.07.2012 г. касаещ обособена позиция № 1 от поръчката за действително осъществените 5 десетдневни смени в периода 09.07.2012 г. - 23.08.2012 г., посочвайки подробно какво включва изплатената сума. С Платежно нареждане № 5316/29.11.2012 г. било направено плащане в размер на 6178,50 лева, съгласно Договор № 1512/04.07.2012 г. касаещ обособена позиция № 2 от поръчката за действително осъществените 2 десетдневни смени в периода 15.07.2012 г.- 02.08.2012 г., като посочват подробно какво включва изплатената сума. Сочи, че ищцовото дружество е приело поставените от възложителя условия, като считат, че едно последващо претендиране на допълнителни суми е неоснователно. Молят съда да отхвърли предявеният иск.

 

От изложените в исковата молба твърдения се налага извода, че предявените искове са  с правно основание чл. 79 и сл. от ЗЗД във вр. чл. 41, а.2 от ЗОП, т.е. искове за неизпълнение на договор и неплащане на цената от Община |Стара Загора, в качеството й на възложител. От изложените обстоятелства се налага изводът, че се касае за облигационни отношения между страните, а именно сключен договор за обществена поръчка. Няма спор, че между страните е подписан договор, на основание проведена по реда на ЗОП процедура. В това производство ищецът следва да докаже всички твърдени от него в исковата молба факти и обстоятелства. Ищецът следва да докаже, че е изпълнил пълно и точно задълженията си по поръчката, предмет на договора. Ответникът следва да докаже, че е платил цената, уговорена в договора.

 

СЪДЪТ:

ПРИКАНИ страните към спогодба, като им РАЗЯСНЯВА нейните предимства, както следва: със спогодбата страните доброволно уреждат спора си и десезират съда, поради което делото се прекратява; одобрената от съда спогодба не подлежи на обжалване и има значението на влязло в сила решение, като се ползва със сила на присъдено нещо и изпълнителна сила; при спогодба се дължи заплащане на държавна такса в половин размер.

         НАПЪТВА  страните към медиация – доброволна и поверителна процедура за извънсъдебно решаване на спорове, при която трето лице – медиатор подпомага спорещите страни да постигнат споразумение.  Спорът може да бъде решен и чрез друг способ за доброволното му уреждане – извънсъдебна спогодба.

 

Съдът, счита че следва да приеме представените с исковата молба и отговора писмени доказателства, тъй като същите са допустими и относими, поради което

                                      О П Р Е Д Е Л И :

        

            ПРИЕМА като писмени доказателства по делото: Писмо от Община Стара Загора с изх.№91-00- 8570/ 13.06.2012год.; Решение №РД-25-1054/11.06.2012год. на Кмета на Община Стара Загора; Договор №1511/4.07.2012год. подписан между Община Стара Загора и „Сънланд" ЕООД - Габрово; Договор №1512/4.07.2012год. подписан между Община Стара Загора и „Сънланд" ЕООД - Габрово; Фактура №332/02.08.2012год. издадена от „Сънланд" ЕООД; Фактура №333/02.08.2012год. издадена от „Сънланд" ЕООД; Фактура №340/06.08.2012год. издаде*** от „Сънланд" ЕООД; Писмо от Община Стара Загора с изх.№68-00-4441-12175 от 23.08.2012год.; Заявление от „Сънланд" ЕООД - Габрово от 05.09.2012год.; Извлечение от банкова сметка на „Сънланд" ЕООД за върнатите гаранции за добро изпълнение; Фактура №375/19.09.2012год., издадена от „Сънланд" ЕООД; Фактура №376/19.09.2012год., издадена от „Сънланд" ЕООД; Покана от „Сънланд" ЕООД от 21.09.2012год.; Писмо от Община Стара Загора с изх.№92-00-14395/03.10.2012год.; Писмо от „Сънланд" ЕООД от 10.10.2012год.; Писмо от Община Стара Загора с изх.№10-01-1-248/23.10.2012год.; Нотариална покана от „Сънланд" ЕООД - Габрово, получена от Община Стара Загора на 27.11.2012год.; Копие от получени банкови преводи от страна на Община Стара Загора с дата 04.12.2012год. (2бр.), както и извадка от банковата сметка на „Сънланд" ЕООД за получени парични преводи на 04.12.2012г.; Писмо от Община Стара Загора с изх.№10-01-1-2811/ 19.12.2012год.; Протокол (Декларация обр.№1) до НАП с изх.№07000123031173/01.08.2012год.; Протокол (Декларация обр.№1) до НАП с изх.№07000123035770/31.08.2012год.; Протокол (Декларация обр.№1) до НАП с изх\№07000123040041/29.09.2012год.; Протокол (Декларация обр.№6) до НАП с изх.№07403123023109/01.08.2012год.; Протокол (Декларация обр.№6) до НАП с изх.№07403123026379/31.08.2012год.; Протокол (Декларация обр.№6) до НАП с изх.№07403123029419/29.09.2012год.; Справка до НАП (Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ) за назначения персонал за нуждите на обществената поръчка изх.№07388123009922/21.06.2012год.; Справка до НАП (Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ) за назначения персонал за нуждите на обществената поръчка изх.№07388123011212/07.07.2012год.; Справка до НАП (Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ) за назначения персонал за нуждите на обществената поръчка изх. №07388123011635/12.07.2012 год.; Копие от граждански договор 00000002 с дата 03.08.2012; Копие от граждански договор 00000003 с дата 10.08.2012; Заповед №4/02.08.2012год.; Заповед №5/07.08.2012год.; Заповед №6/14.09.2012год. Списък         на документите към подробната писмена обосновка от „Сънланд,, ЕООД, Подробна писмена обосновка за начина на образуване на ценовото предложение, Калкулация    за храната за един ден на човек и общо за целия период на човек, Дневна калкулация от ден 1-ви до ден 10-ти, Ценова листа - 19.03.2012 г. на „ Брадърс Комерс „ ООД, Бюлетин  цени на едро на основните хранителни стоки, плодове и зеленчуци, продавани на стоковите тържища в България на ДКСБТ за месец май 2012 г., Бюлетин цени на едро на основните хранителни стоки, плодове и зеленчуци, продавани на стоковите тържища в България на ДКСБТ за месец май 2012 г., Бюлетин цени на едро на основните хранителни стоки, плодове и зеленчуци, продавани на стоковите тържища в България на ДКСБТ за месец юни 2011 г., Бюлетин  цени на едро на основните хранителни стоки, плодове и зеленчуци, продавани на стоковите тържища в България на ДКСБТ за месец юли 2011 г., Бюлетин цени на едро на основните хранителни стоки, плодове и зеленчуци, продавани на стоковите тържища в България на ДКСБТ за месец август 2011 г., Списък на документите , съдържащи се в офертата за участие, Оферта /Образец № 1/ за участие в открита процедура за възлагане на ОП 13.Декларация за регистрация по ЗГР М.Актоално състояние от търговския регистър, Декларации        за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП /Обр. № Зи 4/, Декларация       съдържаща  информация за общия оборот за предходните три години / 2009, 2010, 2011/, съгласно чл.50, ал.1, т.З от ЗОП, Баланс и ОПР за 2009 г., 2010 г., 2011 г., Договорза      наем на МПС 27.02.2012 г., Удостоверение         за регистрация на транспортно средство № 187/22.05.2012 г., Свидетелство       за регистрация, Декларация     /Обр. № 9/ съдържаща списък на работниците, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, Декларация /Обр. № 6/ съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години с предмет, сходен с предмета на поръчката, Договор       за предоставяне на изпълнителски услуги и референция към него, Декларация         за неучастие на подизпълнители, Копия на две платежни нареждания № 3444114 и № 3485090, Деклация       обр. №10, Фактура       № **********/17.05.2012 г., Преводно    нареждане от 11.05.2012 г., Ценова       оферта за участие в открита процедура за възлагане на ОП / Обр.№11/ на „Сънланд" ЕООД, Примерно  меню за организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „ Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр. Созопол с 10 приложения към него, Примерно меню за организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „ Паниците" гр. Калофер с 10 приложения към него, 3аявлени от „Сънланд" ЕООД / факс № 005236/ за връщане на ганцията за изпълнение с копие от приходна квитанция №**********/03.07.2012 г., Договор      № 1512/04.07.2012 г. и Договор № 1511/04.07.2012 г., Информация  за сключен договор - Имп. № 490388 35.Отчет по сметка № 97, Приходна       квитанция № **********/03.07.2012 г., Удостоверения    изх. № 070201200174859/ 19.06.2012 г. и изх. № 070201200179711/22.06.2012 г., Свидетелство за съдимост на PC Трявна от 20.06.2012 г., Приходна квитанция № **********/03.07.2012 г., Удостоверение от НАП № 070201200174859/19.06.2012 г. и Удостоверение от НАП №070201200179711/22.06.2012 г., Фирмено         досие от 17.03.2010 г. - 3 стр., Писмо     изх. №91-00-8570/13.06.2012 г. и товарителница за изпращането и получаването му, Решение     № РД-25-1054/11.06.2012 г. на кмета на Община Стара Загора, Протокол        от работата на комисията- 12 стр. 45.Заповед № РД-25-1028/05.06.2012 г., Докладна записка от зам. кмет „ Хуманитарни дейности" Иванка Сотирова, Писмо изх. № 68-00-4441-7974/01.06.2012 г. и товарителница № 5027 за изпращане и получаване, Протокол  № 3 от 01.06.2012 г. на комисията, Писмо        изх.№91 -00-7794/30.05.2012 г. и обр. разписка факс 805236, Протокол   № 2 от 29.05.2012 г. на комисията, Писмо изх.№ 92-00-7554/23.05.2012 г. и товарителница № 5189 и факс № 805236 от 23.05.2012 г., Протокол № 1 от 23.05.2012 г. на комисията, Декларация    по чл.35, ал.З от ЗОП - 5 бр., 3аповед № РД-25-893/23.05.2012 г. на кмета на Община Стара Загора 55.Списък на учстниците и представените оферти в откритата процедура, Заявление до кмета на Община Стара Загора факс №805236 от 11 май 2012 г. и Преводно нареждане от 11.05.2012 г., Документация    за участие по процедурата, Решение за откриване на процедура по възлагане на ОП, Обявление, Пълно описание на предмета на поръчката вкл. Обособените позиции, Образец на офертата за участие в процедурата / Обр. №1 / и указания за подготовката й, Образци на декларации от № 2 до № 10 57.6.Обр. № 11 на ценово предложение 57.7.Проект на договор, Платежно     нареждане с уникален регистрационен № BORD 05522999/ 03.12.2012 г., Платежно нареждане с уникален регистрационен № BORD 05523133/ 03.12.2012 г., Констативен протокол от Христо Фънов от 03.08.2012 г., 61.Опис на наличната посуда в столовата на почивната станция „Стара Загора", местност „Каваците" подписан от Иво Балевски и Мария Стойчева, Извадка от регистъра на почивната станция „ Стара Загора", местност „Каваците" от стр. 122 - стр. 154, Констативен протокол по отношение на персонала в кухнята на почивната станция „Стара Загора", местност „Каваците" и Справка за дадената храна в почивната станция „Стара Загора", местност „Каваците", Доклад    вх. № 760/29.08.2012 г. от н-к лагер Недялка Събева, Доклад вх. № 735/10.08.2012 г. от н-к лагер Радостина Димова.

 

     НАЗНАЧАВА съдебно-икономическа експертиза с вещо лице ДАНИЕЛА ВЪЛЧЕВА ДЕМИРЕВА-ГЮРОВА, която след като се запознае с документацията по делото и направи справка в счетоводствата на страните по делото, да отговори на следните въпроси: Как са отразени счетоводно отношенията между страните по изпълнение на обществената поръчка с предмет: „Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол и почивна база „Паниците", гр.Калофер, по обособените позиции.; Какви плащания са направени по изпълнението на обществената поръчка (по двете обособени позиции) и въз основа на какви документи; Какви разходи са направени от страна на „Сънланд" ЕООД - Габрово във връзка с изпълнението на обществената поръчка с предмет: ; „Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол и почивна база „Паниците", гр.Калофер, по двете обособени позиции, вкл. разходи за възнаграждения и премии на наетия за изпълнение на поръчката персонал, разходи за социални осигуровки на тези лица, административни разходи, свързани с изпълнението на обществената поръчка, режийни разходи и всички други такива, съотносими към изпълнението на обществената поръчка; Осчетоводени ли са тези разходи в счетоводството на „Сънланд" ЕООД - Габрово.

ОПРЕДЕЛЯ депозит за изготвяне на експертизата в размер на 250 лв., които да се внесат в 3 дневен срок от съобщението от ищеца.

 

НА ОСНОВАНИЕ  чл.190 от ГПК изисква от ОТВЕТНИКА ОБЩИНА СТАРА ЗАГОРА да представи цялата документация във връзка с провеждането и изпълнението на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол и почивна база „Паниците", гр.Калофер, по: Обособена позиция 1: Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора", къмпинг „Каваците", гр.Созопол. 8 смени /21.06.2012г. - 01.09.2012г./, за една смяна 105 места за отдих, в т.ч. за 85бр. деца v ученици и 20бр. персонал, от които 6 работници-кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката  и Обособена позиция №2: Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна база „Паниците", гр.Калофер. 6 смени /06.07.2012г. - 29.08.2012г./, за еднс смяна - 61 места за отдих, в т.ч. за 48бр. деца и ученици и 13 бр. персонал, от които * работници - кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката включително и предоставената в АОП информация свързана със сключените договори за изпълнение на поръчката.

 

НА ОСНОВАНИЕ чл.190, ал.1 от ГПК ЗАДЪЛЖАВА  ищеца „Сънланд" ЕООД да представи всички трудови договори и допълнителни споразумения, и граждански договори на персонал, който твърди, че е ангажирал с изпълнението на обществената поръчка, както и уведомленията към Националната агенция по приходите за тяхното сключване.

 

          ДОПУСКА до разпит в качеството на свидетели лицата: Главен експерт в отдел „Образование младежки дейности и спорт" Росица Стоянова Стоянова- гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики „ № 107, ст.704, Домакин в УПБ „Паниците", гр. Калофер Христо Христов Фънев - гр. Калофер, ул."Никола Деличев,, № 17 и Мария Тенева Стойчева - домакин - гр. Созопол, Почивна станция "Стара Загора, местност „Каваците"

 

ВНАСЯ делото в открито съдебно заседание и НАСРОЧВА същото за 24.04.2013 г. от 9.40 ч., за която дата да се призоват страните и вещото лице след внасяне на депозита.   

 

         УКАЗВА на страните в едноседмичен срок да вземат становище във връзка с дадените указания и доклада по делото и да предприемат съответните процесуални действия, като в тази връзка да направят своевременно исканията си.

 

         ПРЕПИС от разпореждането да се връчи на страните, като на ищеца да се връчи и препис от писмения отговор на ответника, ведно с доказателствата към него.

 

         Разпореждането не подлежи на обжалване.   

 

 

                                                РАЙОНЕН СЪДИЯ: