Решение по дело №1674/2022 на Районен съд - Благоевград

Номер на акта: 362
Дата: 2 юни 2023 г.
Съдия: Гергана Мирчова Симеонова
Дело: 20221210201674
Тип на делото: Административно наказателно дело
Дата на образуване: 7 ноември 2022 г.

Съдържание на акта


РЕШЕНИЕ
№ 362
гр. Б.град, 02.06.2023 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
РАЙОНЕН СЪД – Б.ГРАД, VII НАКАЗАТЕЛЕН СЪСТАВ, в публично
заседание на единадесети май през две хиляди двадесет и трета година в
следния състав:
Председател:Гергана М. Симеонова
при участието на секретаря Димитрина В. Павлова
като разгледа докладваното от Гергана М. Симеонова Административно
наказателно дело № 20221210201674 по описа за 2022 година
Производството е по реда на чл. 59 и следващите от ЗАНН.
Образувано е по жалба, подадена от А. Н. Д. с ЕГН **********, с постоянен
адрес гр.Б., ул. „И. Б.“ № против Наказателно постановление № BG 14032022/5800/Р8-
341/25.08.2022 г., издадено от директора на Национално тол управление към Агенция
„Пътна инфраструктура“, с което на жалбоподателя на основание чл.179, ал.3а ЗДвП е
наложена "глоба" в размер на 1800лв.
В жалбата се релевират доводи за неправилност на атакуваното наказателно
постановление, както и че същото е издадено при допуснати нарушения на
процесуалните правила. Навежда се, че при съставянето на АУАН е допуснато
нарушение на чл.40, ал.1 ЗАНН. Оспорва се компетентността на актосъставителя и
наказващия орган. Твърди се, че съставеният акт и издаденото наказателно
постановление не съответствали на предвидените към съдържанието им изисквания. В
тази връзка се поддържа неяснота по отношение на мястото на нарушението и
обстоятелствата, при които е извършено, имащи значение за неговата
индивидуализация. Навежда се нарушаване на законоустановената процедура предвид
установяването на нарушението с автоматизирано техническо средство, в който случай
следвало за същото да бъде издаден електронен фиш. Подчертава се, че задължението
за заплащане на таксата по чл.10, ал.1, т.2 ЗП съгласно чл.10б ЗП е вменено на
собственика или ползвателя на пътното превозно средство, което било ясно изведено и
в текста на наказателното постановление. Задължението на водача било преди
движението по път, включен в обхвата на платената пътна мрежа да изпълни
съответните задължения за установяване на изминатото разстояние. Акцентира се, че
техническите средства, част от електронната система на АПИ не са сертифицирани,
поради което не били въведени законосъобразно в експлоатация. Сочи се, че по делото
не са налице доказателства установяващи, че жалбоподателят е извършил
1
санкционираното с НП нарушение. Навежда се непропорционалност на санкцията и
маловажност на нарушението по смисъла на чл.28 ЗАНН.
По изложените съображения се прави искане за отмяна на обжалваното
наказателно постановление и се претендира присъждането на направените по делото
разноски.
В съдебното заседание жалбоподателят, редовно призован се представлява от
адв. А. и адв. Л., които поддържат депозираната жалба.
Въззиваемата страна се представлява от юрк.Д.А., която оспорва жалбата като
неоснователна. Депозира писмено становище, в което сочи, че атакуваното наказателно
постановление е издадено при спазване на процесуалните изисквания и на основание
материално-правните норми.
Съдът, след като служебно провери обжалваното наказателно
постановление, доводите на страните и събраните по делото доказателства приема
за установено от фактическа страна следното:
На 14.03.2022 г. Ф. П. и Д. А. – служители в Териториална дирекция на
Митница ”София”, изпълнявали служебните си задължения на ГКПП Кулата. В 10.09
ч. на същата дата в направление излизане от Република България пристигнал влекач
марка „Р. М.”, с обща техническа маса над 12 т., с рег.№ , управляван от
жалбоподателя А. Д..
След извършена справка в информационните фондове на Агенция „Митници“,
П. установил, че на 03.03.2022 г. в 20.01 часа, товарен автомобил, „Р. М.“ с рег.№ , е
засечен на Покровник, път А-3, отсечка 92+548, включен в обхвата на платената пътна
мрежа, като за автомобила не е заплатена пътна такса, съгласно чл. 10, ал. 1, т. 2 от
Закона за пътищата. Нарушението било засечено от контролно устройство с
идентификатор № 10121, като в системата по чл. 167а, ал. 3 от Закона за движението
по пътищата номер е генериран доказателствен запис.
При така направените в хода на извършената проверка констатации,
служителят на ТД”Митница” П. приел, че на 03.03.2022 г. жалбоподателят е
управлявал пътно превозно средство по път, включен в обхвата на платената пътна
мрежа, за което е дължима, но не е платена такса по чл.10, ал.1, т.2 ЗП, поради което е
извършил нарушение на чл.179, ал.3а ЗДвП.
На 14.032022 г., П. в присъствието на свидетеля А. и жалбоподателя, съставил
срещу последния АУАН № BG14032022/5800/Р8-341.
Актът бил предявен на нарушителя, който го подписал, като вписал, че не е
съгласен. В предвидения с чл.44, ал.1 ЗАНН срок, пред наказващия орган не е
подадено писмено възражение.
Въз основа на съставения АУАН е издадено обжалваното Наказателно
постановление, което връчено на жалбоподателя на 05.10.2022 г.
Изложената фактическа обстановка се установява от събраните по делото
доказателствени материали: гласните доказателства, съдържащи се в показанията на
разпитаните от съда свидетели Ф. П. и Д. А. и от приобщените към доказателствения
материал по реда на чл. 283 НПК писмени доказателства: Писмо от АПИ с приложени
Вътрешни правила за дейността и организация на работа на НТУ към АПИ; Писмо от
„Л. – “ ЕООД с приложено извлечение от дигиталната карта на водач А. Д. за
03.03.2022 г.; Копие на договор за наем от 29.12.2022 г.; Писмо от „В. А. Г. П. с.“ с
приложени 18 броя писмени документи; Писмо от Община Бяла, обл. Варна с изх.
№РД1100-31-(1)/06.03.2023 г. с приложено невръчено писмо, Писмо от Интелигентни
трафик системи с изх. №1441/02.03.2023 г. с приложена справка с подадени тол
декларации за дата 03.03.2022 г.; Писмо от Интелигентни трафик системи с изх.
2
№1566/10.05.2023 г. с приложена справка с GNSS позиции изпратени от бордовото
устройство за 03.03.2022 г. и тол история със заплатени тол декларации,
Съпроводително писмо от АПИ с изх. №11-00- 2846/03.11.2022 г. – 2 броя; Заверено
копие на писмо от АПИ с изх. №94-00- 18040/29.08.2022 г.; АУАН с
№BG14032022/5800/Р8-341/14.03.2022 г.; Заверено копие на СРМПС част 1 за МПС с
рег. №; Заверено копие на главно споразумение за сътрудничество
№А00012045/С775728; Заверено копие на Справка от Toll4Europe за периода
01.03.2022 до 15.03.2022 за МПС с рег. №от лист 52 до лист 69; Заверено копие на
Справка за плащане към Toll4Europe с №1039255; Заверено копие на Справка с фирми;
Заверено копие на трудов договор №10/09.06.2022 г.; Копие на СУМПС на А. Д. и
СРМПС част 2 за МПС с рег. №и квитанция за платени пътни такси в Република
България №22BG005731Х44846887/14.03.2022 г.; Заверено копие на писмо от Агенция
„Митници“ с рег. №32-96429; Копие на заповед №ЗАМ-332/32- 66544/28.02.2020 г. на
Централно митническо управление; Заверено копие на заповед №РД-11-167/08.02.2021
г. на АПИ; Заверено копие на заповед №ЧР[1]СП-622/11.08.2022 г. на АПИ; Заверено
копие на заповед №РД-11- 760/19.08.2022 г. на НТУ; Заверено копие на справка на
нарушения за МПС рег. №А7080НМ; Снимков материал – 2 броя; Писмо от НТУ с изх.
№94-00- 18040/29.08.2022 г.; Известие за доставяне; Снимков материал.
При изграждане на фактическите си изводи, съдът се довери на показанията на
служителите на Агенция „Митници“, като отчете тяхната последователност,
непротиворечивост и подкрепата им от приетите по делото писмени доказателства.
Писмените документи, доколкото са относими към предмета на делото и
изясняват същото, съдебният състав кредитира изцяло и основа фактическите си
изводи и въз основа на тях, като същите са приобщени по надлежния процесуален ред.
От свидетелството за регистрация Част I и справка собственост, се установява,
че товарен автомобил марка „Р. М.“ с рег.№ е собственост на „Л.” ЕООД.
От доклада по чл. 167а, ал. 3 ЗДвП и приложените към него 2 броя изготвени
статични изображения във вид на снимков материал се установява, че пътно превозно
средство „Р. М.“ с рег.№ , на 03.03.2022 г., в 20.01 ч., е преминало през км 92+548 по
път А-3, като движението му е било заснето от контролно устройство с идентификатор
№ 10121, намиращо се на описаното място. От статичните изображения се установява
регистрационният номер на ППС.
Докладът и статичните изображения на основание чл. 167а, ал. 3, изр. 2 ЗДвП
представляват доказателства за отразените в тях обстоятелства относно пътното
превозно средство, неговата табела с регистрационен номер, датата, часа и мястото на
движение по участък от път, включен в обхвата на платената пътна мрежа, и
местонахождението на техническото средство - част от системата.
Предвид отразеното в доклада нарушение /че за преминалото ППС няма
постъпило плащане чрез маршрутна карта или бордово устройство/, е извършена
проверка в електронната система, от която е установено, че за датата на нарушението
не е получена тол декларация за сегмента, от който е отчетено нарушението.
Установените от проверката резултати са обективирани в Становище от отдел
"Управление на информационната система и инфраструктура", ведно с таблица с
данните за движение на ППС /л.124-129/.
Съгласно чл. 189е, ал. 8 ЗДвП, отразените в справката от електронната система
данни се считат за доказателства относно следните обстоятелства: мястото, датата,
точния час на извършване на нарушението, регистрационния номер на пътното
превозно средство, както и данни, свързани с движението по участък от път, включен в
обхвата на платената пътна мрежа, данни за липса или наличие на декларирани тол
3
данни и наличие или липса на заплащане на дължимите такси. На основание чл. 189е,
ал. 9 ЗДвП справката има доказателствена сила за отразените в нея обстоятелства,
доколкото не бъде доказано противното, като в случая не са представени
доказателства, оборващи констатациите от справката от електронната система.
Според приложеното по делото писмо от „Интелигентни трафик системи“ АД,
от извършената в системата проверка е установено, че за периода 19.29ч. – 21.24ч. на
03.03.2022 г. от бордовото устройство, асоциирано към МПС с рег. № липсват данни за
геолокации, поради което за посочения период не са създадени тол декларации
Съгласно извлечението от дигиталния карта на водача жалбоподателят Д. е
управлявал МПС с рег. № за времето от 18.31ч. до 20.22ч. на 03.03.2022 г.
Показанията на свидетелите, доказателствен запис от 03.03.2022 г. с
приложения към него снимков материал и съставеният АУАН съдържат данни за
датата, мястото и начина на извършване на проверката и констатираното нарушение.
При така установеното от фактическа страна, съдът прие от правна
страна следното:
Жалбата е подадена от легитимирано лице при спазване на преклузивния срок
за обжалване по чл. 59, ал.2 от ЗАНН (НП е връчено на 05.10.2022 г., а жалбата е от
19.10.2022 г.), насочена е срещу подлежащ на съдебен контрол административно-
наказателен акт, поради което се явява процесуално допустима.
Разгледана по същество жалбата е основателна, по следните съображенията:
При разглеждане на дела по оспорени наказателни постановления районният
съд е инстанция по същество, с оглед на което дължи извършването на цялостна
проверка относно правилното приложение на материалния и процесуалния закон,
независимо от посочените от жалбоподателя основания.
В изпълнение на това свое правомощие съдът констатира, че Наказателното
постановление е издадено от оправомощено на основание чл.189е, ал.12 ЗДвП лице със
Заповед № РД-11-167/08.02.2022г. на председателя на управителния съвет на АПИ, а
АУАН съставен от компетентен орган по смисъла на чл. 167, ал.3б ЗДвП, определен
със Заповед № ЗАМ-332/32-66544/28.02.2020 г. на директора на Агенция „Митници”.
Неоснователно е и възражението за допуснато нарушение на чл.40, ал.1 ЗАНН.
Систематичното тълкуване на разпоредбите на чл.40, ал. 1 и ал.3 ЗАНН и чл.43, ал.1
ЗАНН налага извода за спазване на процесуалните правила в случаите, когато АУАН е
съставен в присъствието дори и на един свидетел, стига той да е присъствал при
извършване или установяване на нарушението. Императивното изискване за двама
свидетели е предвидено единствено в случаите, когато липсват свидетели, присъствали
при извършването или установяването на нарушението, или при невъзможност да се
състави акт в тяхно присъствие. Тогава АУАН се съставя в присъствието на двама
други свидетели, като това изрично се отбелязва в него. Единствено при липса на
свидетели, присъствали при извършването или установяването на нарушението,
съставянето на акта в присъствието само на един свидетел представлява нарушение на
процесуалните правила. В подкрепа на изложеното е и разпоредбата на чл. 43, ал. 1
ЗАНН, която изисква АУАН да е подписан от поне един свидетел, т. е. подписът на
един свидетел е достатъчен, за съответствието на съставения АУАН на изискванията
на ЗАНН. Ето защо доколкото свидетелят А. е присъствал при установяване на
описаното в акта нарушение, АУАН е съставен в съответствие с регламентацията на
чл. 41 и чл.43 ЗАНН.
Не е налице и неяснота, касаеща датата и мястото на санкционираното
нарушение, предвид това че в съставения АУАН и издаденото въз основа на него НП
изрично е посочено, че нарушението е извършено на 03.03.2022 г. в 20.01ч. на път А-3,
4
км 92+548, включен в обхвата на платената пътна мрежа.
Неоснователно е и възражението за нарушаване на процедурата за
санкциониране на нарушението, доколкото при направен извод за извършено
нарушение чл.179, ал.3а ЗДвП св. Пачавулов е съставил АУАН в съответствие с
регламентирания в ЗДвП ред, тъй като с разпоредбите на ал.1 –ал.11 на чл. 189е ЗДвП
изрично е предвидено правомощие на контролните органи да съставят АУАН при
установяване на извършено нарушение на чл.179, ал.3-3в ЗДвП.
При преминаване по платената пътна мрежа на ППС, за което не е заплатена
дължимата се пътна такса, нарушението се документира от Електронната система за
събиране на пътни такси, съгласно чл. 167а, ал. 3 ЗДвП, като се създава доклад с
приложени към него статични изображения във вид на снимков материал (представени
по делото).
Съгласно чл. 189ж, ал. 1 ЗДвП електронните фишове, издавани от НТУ, се
издават при нарушение по чл. 179, ал. 3, 3а и 3б ЗДвП, установено и заснето от
електронната система по чл. 167а, ал. 3 ЗДвП. Анализът на различната терминология,
използвана от законодателя, а именно АТСС за електронните фишове, издавани от
МВР и системата по чл. 167а, ал. 3 ЗДП за електронните фишове, издавани от НТУ при
АПИ сочи на същностни разлики при издаването на двата вида електронни фиша чрез
различни средства /системи. Електронната система по чл. 167а, ал. 3 ЗДвП не попада в
обхвата на определението на АТСС в т. 65 от ДПР на ЗДвП, поради което и не попада в
обхвата на чл. 1 от Закона за измерванията. Законът за измерванията урежда
обществените отношения, свързани с осигуряване на проследимост, точност и
достоверност на измерванията, каквото измерване не се извършва при установяване на
нарушенията по чл.179, ал.3б ЗДвП .
Легалната дефиниция на понятието „Величина ” се съдържа в § 1 т. 1 от ДР на
ЗИ, според който "Величина" е свойство на явление, тяло или вещество, което може да
бъде различено качествено и определено количествено. Съгласно т. 5 от същия
параграф "Единица за измерване" е конкретна величина, определена и приета със
спогодба, с която се сравняват други величини от същия вид, за да се изразят техните
големини по отношение на тази величина. Двете понятия са относими към АТСС,
използвани от ОД на МВР, тъй като служат за количествено измерване на определени
величини, каквато е скоростта на движение на моторните превозни средства. При
обработката на данни от Електронната система по чл. 167а, ал. 3 ЗДвП не се извършва
измерване на величини, нито тяхното съпоставяне, поради което и не е предвидено
изискване за тяхното сертифициране и одобрение.
Нещо повече - средствата за измерване, които подлежат на контрол и
одобрение, са подробно посочени в Глава втора от Наредба за средствата за измерване,
които подлежат на метрологичен контрол, като системите за събиране на пътни такси
не са включени в приложното поле на тази Наредба и не е въведено изискване за
тяхното одобрение.
Електронната система за събиране на тол такси представлява съвкупност от
централни и периферни софтуерни продукти, която не представлява автоматизирано
техническо средство и не е предвидено изискване за сертифицирането й и одобрение й
от БИМ.
В конкретния случай обаче са допуснати други съществени нарушения на
процесуалните правила, тъй като издаденото НП не отговаря на въведените с чл. 57
ЗАНН изисквания към съдържанието му.
В съставения АУАН е посочено, че Д. е управлявал пътно превозно средство по
път, включен в обхват на платената пътна мрежа, за което е дължима, но не е платена
5
такса по чл.10, ал.1, т.2 ЗП и е извършил нарушение на чл.179, ал.3а ЗДвП.
В издаденото НП са посочени само следните фактически твърдения:
„След извършена проверка от страна контролните органи е установено, че на
03.03.2022 г,, в 19:06 часа, горепосоченото пътно превозно средство (ППС) с
регистрационен № , попада в категорията на пътно превозно средство, за което е
дължима, но не е заплатена такса по чл. 10, ал.1,т. 2 от Закона за пътищата.
Цитираното превозно средство е засечено на 03.03.2022 г., в 20:01 часа, по път А-3, км
92+548, включен в обхвата на платената пътна мрежа, като за посоченото ППС не е
заплатена дължимата пътна такса, съгласно чл. 10, ал. I, т. 2 от Закона за пътищата.“
„Правилно в АУАН BG14032022/5800/P8-341/14.03.2022 г. е отбелязано, че
процесното ППС е с обща технически допустима максимална маса над 12 тона и
съответно - при движение по път, включен в обхвата на платената пътна мрежа е
дължима такса по чл. 10, ал. 1, т. 2 от ЗП. Горепосоченото обстоятелство се
потвърждава от приложения към настоящата преписка доклад от Електронната система
по чл. 167а, ал. 3 ог ЗДвП, който установява, че пътно превозно средство с per. № е с
обща технически допустима максимална маса над 12 тона и брой оси 5.
Горното се потвърждава и от извършена справка в Националния регистър на
превозните средства и техните собственици, воден от Министерство на вътрешни те
работи, чрез средата за междурегистров обмен (RegiX), в резултат на която е
установено, че ППС с peг. № А7080НМ е с обща техническа допустима максимална
маса 19000 килограма“
„Към момента на извършеното административно нарушение, за процесното
ППС не е била заплатена дължимата тол такса, съгласно изискванията на чл. 10. ал. 1,
т. 2 от ЗП.“,
„В хода на извършената служебна проверка на административнонаказателната
преписка, е установено, че за ППС с peг.№ А7080НМ не са изпълнени законовите
изисквания за преминаване по републиканската пътна мрежа, свързани със
заплащането на дължимите пътни такси. За процесното пътното превозно средство с
регистрационен № , с регистрация България, на посочената дата 03.03.2022 г в 20:01 ч.
няма получени тол декларации и маршрутни карти, и не е получено надлежно плащане
в Агенция „Пътна инфраструктура" за сегмента - ********** на рамката (10121), на
която е отчетено нарушението.“, както и че
„В хода образуваното административнонаказателно производство, като
доказателство е създаден и приложен към настоящата преписка доклад от
Електронната система по чл. 167а. ал, 3 от ЗДвП, доказващ обстоятелството, че ППС с
peг. № е с обща технически допустима максимална маса над 12 тона и е засечено на
03.03.2022 г., в 20:01 часа, по път А-3, км 92+548, като за посоченото ППС е
регистрирано тип нарушение -няма маршрутна карта или бордово устройство.
Приложени са и статични изображения във вид на снимков материал,
удостоверяващи разположението на процесното превозно средство върху посочения
по-горе пътен участък на дата 03.03.2022г. в 20:01 часа“
По силата на чл.139, ал.7 ЗДвП водачът на пътно превозно средство е длъжен
преди движение по път, включен в обхвата на платената пътна мрежа да заплати
таксата по чл.10, ал.1, т.1 ЗП в случаите, когато такава е дължима според категорията
на пътното превозно средство, освен когато таксата е заплатена от трето лице.
Съгласно посочената за нарушена от жалбоподателя разпоредба на чл.179,
ал.3а ЗДвП водач, който управлява пътно превозно средство по чл.10б, ал.3 ЗП по път,
включен в обхвата на платената пътна мрежа, за което не са изпълнени съответните
задължения за установяване на изминатото разстояние съгласно изискванията на ЗП, за
6
участъка от път, включен в обхвата на платената пътна мрежа, който е започнал да
ползва, или няма закупена маршрутна карта за същата, съобразно категорията на
пътното превозно средство се наказва с глоба в размер на 1800 лв.
В атакуваното НП не са изложени твърдения, че на датата на извършване на
санкционираното нарушение – 03.03.2022 г. е установено, че товарен автомобил „Р.
М.“ с рег.№ , засечен по път № А-3, км 92+548, включен в обхвата на платената пътна
мрежа е управляван от жалбоподателя А. Д., обуславящо качеството му на водач на
товарния автомобил и което би обусловило, че същият е адресат на въведеното с
чл.139, ал.7 ЗДвП задължение.
Липсват фактически твърдения и жалбоподателят да не е изпълнил
задължението си за установяване на изминатото разстояние съгласно изискванията на
ЗП в случай когато това разстояние се установява чрез асоциирано в МПС бордово
устройство или че не е закупил маршрутна карта.
Не са изложени и твърдения, че нарушението, санкционирано на основание
чл.179, ал.3а ЗДвП е извършено от Д. .
Посочените обстоятелства са част от фактическия състав на нарушението по
чл. 139, ал.7 ЗДвП, за чието извършване на основание чл. 179, ал.3а ЗДвП се налага
административно наказание. Констатираната липса на релевантни за обективната
съставомерност елементи на инкриминираното нарушение и на съответните
фактическите обстоятелства представлява нарушаване на императивните изисквания
на чл.57, ал.1, т.5 ЗАНН и предпоставя отмяна на санкционния акт. /В този смисъл
Решение на АдмС Б.град 895/18.05.2023 г. по к.н.а.х.д.111/2023 г. и Решение на АдмС
Б.град 1381/29.07.2022 г. по к.н.а.х.д.252/2022 г./
Отразеното в НП че ППС „Р. М.“ с рег.№ е засечено на 03.03.2022 г., в 20.01
часа, по път № А-3, км 92+548, включен в обхвата на платената пътна мрежа, като за
посоченото ППС не е заплатена дължимата пътна такса, съгласно чл. 10, ал. 1, т. 2 от
Закона за пътищата, доколкото не посочено, на кого са вменени тези задължения, а
оттам и субектът, който не ги е изпълнил виновно, не удовлетворяват изискванията за
пълнота на административното обвинение, гарантиращо правото на защита на
санкционираното лице.
При този изход на делото, право на присъждане на разноските за
производството се поражда за жалбоподателя.
В случая жалбоподателят чрез процесуалния си представител претендира
присъждане на разноски по представен списък за заплатено адвокатско
възнаграждение в размер на 720лв, които следва да бъдат присъдени на жалбоподателя
с оглед липсата на направено възражение за тяхната прекомерност.
Разноските следва да бъдат възложени в тежест на Агенция „Пътна
инфраструктура“, която е юридическото лице, в чиято структура е включен
административният орган – издател на оспореното наказателно постановление.
Така мотивиран, на основание чл. 63, ал. 3, т.2 ЗАНН Районен съд Б.град НО,
7-ми състав,
РЕШИ:
ОТМЕНЯ Наказателно постановление № BG 14032022/5800/Р8-341/25.08.2022
г., издадено от директора на Национално тол управление към Агенция „Пътна
инфраструктура“, с което на А. Н. Д. с ЕГН **********, с постоянен адрес гр.Б., ул.
„И. Б.“ № на основание чл.179, ал.3а ЗДвП е наложена "глоба" в размер на 1800лв..
7
ОСЪЖДА на основание чл.63д, ал.1 ЗАНН вр. чл.143, ал.1 АПК Агенция
„Пътна инфраструктура“, да ЗАПЛАТИ на А. Н. Д. с ЕГН **********, с постоянен
адрес гр.Б., ул. „И. Б.“ № 37 сума в размер 720 лв./седемстотин и двадесет лева/,
представляваща направени по делото разноски за заплатено адвокатско
възнаграждение .
Решението подлежи на касационно обжалване по реда на Глава XII от АПК
пред Административен съд Б.град, в 14-дневен срок от получаване на съобщението от
страните.
Съдия при Районен съд – Б.град: _______________________
8