Разпореждане по дело №398/2022 на Административен съд - Кърджали

Номер на акта: 662
Дата: 14 септември 2022 г.
Съдия: Ангел Маврев Момчилов
Дело: 20227120700398
Тип на делото: Административно дело
Дата на образуване: 12 септември 2022 г.

Съдържание на акта

РАЗПОРЕЖДАНЕ

 

 

Номер

 

     Година

14.09.2022 г.

    Град

Кърджали

 

Кърджалийски административен

Съд                   

 

Състав

 

На

14.09.

                                          Година

2022 г.

 

В

Закрито

заседание и следния състав:

 

                                    Председател

Ангел Момчилов

 

                                           Членове

 

 

                                    Съдебни заседатели

 

 

 

 

 

 

Прокурор

 

 

 

като разгледа докладваното от

Съдията

 

 

Адм.

дело номер

398

По описа за

2022

 година.

 

Делото е образувано по депозирана жалба от С.И.С. от ***, Д.С.С. от ***, Е.И.Х. от ***, Ю.Ш.Х. от *** и Д.Ю.Х. от ***, против Заповед № 1096/15.08.2022 г., издадена от кмета на община Кърджали, с която е одобрено изменението на ПУП-ПЗ на неурегулиран поземлен имот № *** по КККР на гр.Кърджали.

При извършената проверка за редовността на жалбата, съдът констатира, че същата не отговаря на изискванията чл. 151, т. 3 от АПК - не е приложен документ за платена държавна такса, в размер на 50 лева.

По изложените съображения, процесната жалба следва да бъде оставена без движение, като бъде указано на жалбоподателите, в 7 –дневен срок от получаване на съобщението да изправят констатираната нередовност, като  внесат по сметка на Административен съд – Кърджали държавна такса в размер на 50 лв., за което да представят доказателства.

Следва да бъде указано на жалбоподателя Ю.Ш.Х. от ***, в 7-дневен срок от получаване на съобщението, да представи доказателства в подкрепа на изложеното в жалбата, че е съсобственик на ПИ с идентификатор *** по КККР на гр.Кърджали.

Следва да бъде задължени издателят на оспорения акт, чрез пълномощникът му юрисконсулт С. Б., да представи по делото доказателства за наличието на качеството на заинтересована страна на всяко едно от лицата, описани като такива в списък на страните по чл. 152, ал. 3 от АПК,  включително да представи удостоверение за наследници на В. П. В.

Водим от горното и на основание чл. 158, ал. 1 във вр. с чл. 151, т. 3 от АПК, съдът

 

 

Р А З П О Р Е Д И :

 

 

ОСТАВЯ БЕЗ ДВИЖЕНИЕ подадената от С.И.С. от ***, Д.С.С. от ***, Е.И.Х. от ***, Ю.Ш.Х. от *** и Д.Ю.Х. от ***, жалба с вх. № 94-Ж-268/01.09.2022 г., против Заповед № 1096/15.08.2022 г., издадена от кмета на община Кърджали, с която е одобрено изменението на ПУП-ПЗ на неурегулиран поземлен имот № *** по КККР на гр.Кърджали.

УКАЗВА на жалбоподателите, в 7- дневен срок от получаване на съобщението, да представят по делото документ за платена държавна такса по с/ка на Административен съд – Кърджали, в размер на 50 лева за образуване на съдебното производство.

УКАЗВА на жалбоподателите, че при неизпълнение на горните разпореждания, жалбата им ще бъде оставена без разглеждане, а производството по делото ще бъде прекратено.

Препис от разпореждането с дадените по-горе указания да се изпрати на всеки един от жалбоподателите

УКАЗВА на жалбоподателя Ю.Ш.Х. от ***, в 7-дневен срок от получаване на съобщението, да представи доказателства в подкрепа на изложеното в жалбата, че е съсобственик на ПИ с идентификатор *** по КККР на гр.Кърджали

ДА ИЗИСКА от кмета на община Кърджали, чрез пълномощникът му юрисконсулт С. Б., в 7 – дневен срок от получаване на съобщението, да представи в Административен съд – Кърджали цялата административна преписка по издаването на Заповед № 1096/15.08.2022 г., издадена от кмета на община Кърджали, с която е одобрено изменението на ПУП-ПЗ на неурегулиран поземлен имот № *** по КККР на гр.Кърджали, както и да доказателства за наличието на качеството на заинтересована страна на всяко едно от лицата, описани като такива в списък на страните по чл. 152, ал. 3 от АПК,  включително да представи удостоверение за наследници на В. П. В.

Разпореждането не подлежи на обжалване. 

                                    

                                    

                                                         Председател: