Протокол по дело №624/2020 на Районен съд - Разград

Номер на акта: 185
Дата: 18 декември 2020 г. (в сила от 18 декември 2020 г.)
Съдия: Константин Петров Косев
Дело: 20203330200624
Тип на делото: Наказателно дело от общ характер
Дата на образуване: 29 септември 2020 г.

Съдържание на акта

ПРОТОКОЛ
№ 185
гр. Разград , 15.12.2020 г.
РАЙОНЕН СЪД – РАЗГРАД в публично заседание на петнадесети
декември, през две хиляди и двадесета година в следния състав:
Председател:КОНСТАНТИН П. КОСЕВ
Секретар:СНЕЖИНА П. РАДЕВА
Прокурор:Галин Галенов Тупев (РП-Разград)
Сложи за разглеждане докладваното от КОНСТАНТИН П. КОСЕВ
Наказателно дело от общ характер № 20203330200624 по описа за 2020
година.
На именното повикване в 10:00 часа се явиха:
ОБВИНЯЕМИЯ И.Й, редовно призован, явява се лично с адв. Й и адв. Йа.
СВИДЕТЕЛИТЕ редовно призовани явяват се лично с изключение на
Т.Х от когото е постъпила молба, че не може да се яви поради ползван
отпуск.
ВЕЩОТО ЛИЦЕ редовно призовано, явява се лично.
ПРОКУРОРЪТ: Да се даде ход на делото.
АДВ. Й: Да се даде ход на делото.
АДВ.ЙА: Да се даде ход на делото.
СЪДЪТ
О П Р Е Д Е Л И:
ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО по реда на глава 28 от НПК
ОБВИНЯЕМИЯ със снета по делото самоличност.
ПРОКУРОРЪТ: Нямам искания за отводи.
АДВ. Й: Нямам искания за отводи.
1
АДВ.ЙА: Нямам искания за отводи.
СЪДЪТ снема самоличността на свидетелите.
А. К. П. -39г., български гражданин, неомъжена, б.р.
Р. П. К. -35г., български гражданин, неженен, неосъждан, б.р.
Й. Т. Й. -29г., български гражданин, неомъжена, неосъждана, сестра на
обвиняемия.
СЪДЪТ разяснява на свидетелката Й Йа, че като сестра на обвиняемия
може да откаже да свидетелства.
СВИДЕТЕЛКАТА Й ЙА: Ще свидетелствам.
В. Н. В. -65 г., български гражданин, женен, неосъждан, б.р.
М. Ц. С. -53г., български гражданин, разведен, неосъждан б.р.
К. И. И. -40г., български гражданин, неженен, неосъждан, б.р.
ПРЕДУПРЕДЕНИ за наказателната отговорност по чл. 290 от НК,
същите обещаха да говорят истината, след което се изведоха от залата.
СЪДЪТ снема самоличността на вещото лице.
В.С.Д - 65г., български гражданин, вдовец, висше образование,
неосъждан, б.р.
СЪДЪТ предупреждава вещото лице за наказателната отговорност по
чл.291 от НК, заяви, че ще даде заключение по знание и съвест.
СЪДЪТ докладва внесения обвинителен акт, който в случая изпълнява
ролята на постановление по чл.375 от НПК с обвинение за престъпление по
чл.343, ал.1, буква „б“ във вр. чл. 342, ал.1 от НК.
ПРОКУРОРЪТ: Поддържам това обвинение.
ОБВИНЯЕМИЯТ:Разбирам обвинението. Не се признавам за виновен.
На по-късен етап ще дам обяснение.
2
СЪДЪТ пристъпи към разпит на свидетелите.
СВИДЕТЕЛКАТА П: Пътувахме за работа от града към
индустриалната зона и в един момент като наближихме кръстовището
видяхме другата кола да се изнася. Аз пътувах с К.И и Р.К. Пътувахме с
автомобил „Сузуки“. Автомобилът го управляваше К.И. Пътувахме от града
за „Амилум“. Отпред до шофьора беше седнал Радослав, а аз бях на задната
седалка. Аз бях единствената без колан, може би и затова съм само аз
пострадала. В един момент видяхме другата кола да се изнася без да спре на
стоп. Това беше на разклона за „Пилко“. Този автомобил идваше отдясно
спрямо нас. Ние се движим по главния път, той излиза от дясно от „Пилко“ и
там има знак „СТОП“. Ние тръгнахме да намаляме. Имаше време, аз видях
как изнасяйки се през цялото време гледаше негово дясно, тоест нагоре и в
момента, в който се обърна надолу намали, до него той рязко или спря и
тръгна да прави маневра назад и ние просто не успяхме да го заобиколим и се
врязахме в задницата на колата. Автомобилът беше сив. Марката не мога да
я посоча. Нашата кола се блъсна предна лява част от неговата задна част. В
първият момент не усетих болка, усетих ударът и леко зашеметяване и едва
след като ми помогнаха да изляза от колата, тъй като нашата кола е с две
врати и трябваше да дръпнат едната седалка за да мога да изляза. Премаля ми
седнах на земята и тогава вече разбрах, че ръката ми е счупена, защото тя
направо увисна от лакътя, лявата ръка. Аз бях между двете седалки.
Предполагам, че ударът е от реакцията да си предпазя главата от предната
седалка, сложила съм си ръката под главата да предпазя главата си и така
може би съм се ударила на предната седалка предполагам. Това стана за
секунди. Обвиняемия, който е тук в залата беше водачът на другият
автомобил. Дойде линейка. Откараха ме до Спешния център. Там ми
направиха рентген и още няколко интервенции и след това веднага ме
откараха в град Русе. Лично с никой не съм разговаряла. Аз бях на земята.
Разни хора изведнъж взеха да се появяват, строителни работници или нещо
такова да ми предлагат вода, но аз не съм разговаряла нито с водачът, нито с
никой друг освен с К и Радослав, които се въртяха около мене. Мисля, че
беше 23-ти юли 2019 година около 07:50 часа сутринта. Не този месец юли, а
предната година през месец юли. Не могат да бъда сигурна с каква скорост се
движише нашият автомобил, но мисля че между 60 и 70 км. Мисля, че има
3
ограничение 50 км. Не съм сигурна. Все пак аз не съм водачът. Имаше много
добра видимост, тъй като бях точно до седалките. Времето беше ясно. Това е
лято все пак. Пред нас не съм възприела друг автомобил. Зад нас няма как да
има друг автомобил. В другият автомобил нямаше други освен И. Водачът
на нашият автомобил започна леко да намаля с идеята понеже той беше
почти излязъл да направи ляв завой защото плътното е широко и да
продължим да не спираме, понеже кръстовището е много широко за да не
спира рязко. Аз съм водач на МПС. Плътното платно има две ленти за
движение. В конкретния случай две ленти. В нашата лента и леко може би в
дясно към самото кръстовище, но то пак си е в нашата половина. В тази
лента въобще не е влизал автомобила, просто тръгвайки да захожда да мине
зад автомобила и нещо в самото кръстовище. Автомобилът беше в нашата
лента. На семейни начала съм с водачът на нашият автомобил. Предната
вечер водачът беше употребил алкохол. Не мога да преценя точно колко
алкохол беше употребил. Водачът изглеждаше адекватно, нямаше признаци
да е употребил алкохол. Този автомобил „ Сузуки“ е моя собственост.
Автомобилът беше минал технически преглед. И е с изтекла шофьорска
книжка към момента на произшествието. Да към момента на
произшествието той имаше шофьорска книжка, но беше изтекла и трябваше
да я поднови. Имаше шофьорска книжка, но не беше подновена към него
момент. Този факт ми беше известен предварително, това вече съм го
обяснила, защо съм предоставила автомобила. По принцип аз шофирам, но
конкретната сутрин беше изключение, не се чувствах добре. Целта беше да
ме хвърли до работа и да се прибере с колата. Ние виждаме, че другата кола
се изнася и предполагаме, че ще се изнесе след като не е спрял на знак
„СТОП“ и той тръгва леко в дясно, за да може когато тя се изнесе ние леко да
е заобиколена и да продължим по пътя. Не мога да преценя. Аз не можах да
разбера какво направи точно тогава водача на другия автомобил в бързината,
защото той през цялото време изнасяйки се и гледаше на другата страна и в
момента, в който се обърна и не видя, че ние вече наближаваме доста близко
спря и се опита да тръгне назад и в него момент стана удара и ние не можахме
да го заобиколим. Там всичко бързо се случи. По мои спомени другият
автомобил започна да се движи назад. За секунди той просто не можеше да
вземе решение дали да продължи или да се върне назад или да изчака и за
секунди като, че ли просто мръдна и много бързо стана всичко. Като
4
разстояние малко е. Аз бях в шок и очаквах линейката. Може би другите
участници са имали някакви наблюдения. Аз единственото, което си
спомням, че след като седнах на земята Радослав се обади на линейката и
чакайки линейката започнаха да пристигат някакви хора, отнякъде работници.
Предполагам отсрещното предприятие и един човек ми предложиха вода в
пластмасова чаша и това беше. Линейката дойде много бързо и оттам нататък
какво се е случило на мястото не знам. Да има свидетелство за управление на
МПС действащо. По мой спомен ограничението е 50 км., но не съм много
сигурна. Поддържахме скорост между 60 и 70 км. Водачът на другият
автомобил тръгна назад по пътното платно. Водачът на нашият автомобил
предприе маневра да го заобиколи просто нашата идея беше от самото начало
такава, ако реакция е леко в дясно да завиеш към момента на удара да аз не се
смятам за кой знае какъв водач. Нямаше да мога въобще да реагирам и щях да
се блъсна директно в колата. По-скоро мисля, че това беше по-добрата
реакция, просто не ми се случиха така нещата. Не мога да определя на какво
разстояние бяхме спрямо другия водач, може би около 30- 40 метра бяхме от
водача, когато го видях, че той гледаше надясно спрямо неговото платно.
СВИДЕТЕЛЯТ К: Около 08:00 часа на път за работа пътувах отпред с
автомобила на К.И. Жена му се возеше отзад. На разклона на „Пилко“ малко
след вече като излязохме от завоя на моста видяхме, че лек автомобил БМВ
вече е направил маневра и ни препречи пътя, след което беше вече
препречило двете платна и предприе маневра назад, при което К реши в
ситуацията да заходи отдясно може би предполагаше, че лицето И ще
продължи маневрата си със завой и когато той дава назад ние предприехме да
заходим отдясно и се блъснахме. Ние пътувахме за „Амилум“. И това
произшествие стана на разклона на „Пилко“. След сблъсъка чух как Аница
изпищява, излязох от колата максимално бързо, извадих Аница от колата и
първото, което направих е да звънна на телефон 112. Аз подадох сигнала на
телефон 112. Ние се движим посока града, минаваме Стражец и завоя който е
точно преди самия разклон както е моста в момента, в който вече се изправя
пътят и виждаме вече автомобила БМВ вече пресече и двете платна.
Познаваме се с водача И. Разград е малък град. Там има знак „Стоп“. Пътят
е второстепенен и се излиза на главен път, но там има знак „Стоп“, но
видимостта е ограничена, затова има и поставено огледало. В момента в
5
който вече имахме видимост към самия разклон, това което видяхме, че той е
на пътя и маневрата е била започнала. Не мога да кажа, самият участък там е
завой, пътят си е изправен. Това което аз видях, е че той вече маневрата е
била започнала и е препречил двете платна. Аз бях с колан за К не мога да
твърдя, но Аница нямаше колан със сигурност и при самият удар тя се
опитала да се предпази и тогава е станала самата травма. Сещам се просто, че
извика много силно. Тя се опитваше да се предпази с ръка. Първата ми
реакция беше когато изляза от автомобила да видя как е тя да й помогна
максимално бързо да напусне автомобила и да съобщя за инцидента. Това е
което мога да кажа. Същото, е че в първоначалния момент К след като излезе
от автомобила започна някакво рефлектиране, но в никакъв случай не беше
вулгарно, от рода на това какво направи там, при което аз извиках на К да се
успокои и да види какво се случва с Аница. Не се сещам И с другия водач
точно какви реплики си размениха не мога да кажа. И дали каза нещо по
повод на произшествието не се сещам. Ако трябва да бъда честен не си
спомням датата точно кога беше, миналата година беше лятото може би, но
не помня със сигурност. Не мога да твърдя със сигурност от коя страна беше
знака „Стоп“ за И, защото би трябвало да бъде отдясно. Аз не съм се
фокусирал върху това да видя всъщност дали знака е там отдясно или отляво.
Дотам самото кръстовище малко по-нестандартно и не мога точно да кажа
къде е знака и къде е бил. Трябва да отида на място и да видя къде е знака, но
не съм обърнал внимание. Когато той усети, че нещата отиват към сблъсък
неговата реакция беше да се опита да даде назад. Не мога да кажа с точност
някъде 40км. не мога да кажа с точност. На какво разстояние бяхме от другия
автомобил разстояние отзад да кажем около 10 м., но не съм много сигурен.
Той когато е пресякъл двете платна, в момента в който дава назад, метрите
може да са 4 и 5 м., но не съм сигурен. Не мога да отговоря след ПТП до
автомобилите. Нормално е да се разместят, тъй като засичането е в средата и
със сигурност е имало разместване и не помня дали автомобилите са били
премествани. Първоначално фокусът ми беше на друго място, което исках да
направя е да помогна на Аница и да съобщя на телефон 112 за инцидента.
После звъннах на работодателят да съобщи за инцидента и някои неща може
да не съм ги видял. Самото ПТП настъпи на второстепенния път, който вече
разклона към „Пилко“, не беше на главния път. Аз имам шофьорска книжка.
Би трябвало да има И шофьорска книжка. След инцидента разбрах, че няма
6
валидно свидетелство, но това аз го разбирам впоследствие. И започна да
захожда надясно. На самото кръстовище отдясно има възможност в такава
ситуация да се предприеме маневра за захождане, защото там позволява
самото кръстовище. Малко е по-широко кръстовището, има възможност да се
предприеме такъв тип маневра. Той в конкретната ситуация първосигнално се
опита да избегне удара, защото при това което ние виждаме че БМВ- то вече
е започнало маневрата и завива наляво и оставаме с впечатление, че той ще
продължи маневрата. В случая в който дава назад нашият водач предприема
захождане от дясно. Не съм убеден, че ако беше продължил пътя си без да
прави тази маневра. Не съм видял някакви следи оставени на пътя.
Максимално бързо гледах да отида на работа. Господата от полицията ми
записаха данните. Не съм прекарвал дълго време на самото произшествие.
След като извадих Аница от колата и се обадих на телефон 112 се придвижих
до работа. Водача на нашият автомобил не се е опитвал да спре предвид това,
че вече казах, че нашият водач започна маневра захождане от дясно на
уширението на кръстовището по това съдя, че самото произшествие не е
станало не съм сигурен дали има пътна маркировка и не обръщам внимание
на толкова детайли. Но мога да преценя, че в конкретната ситуация при
самото произшествие не стана на пътя, а стана на второстепенния път, вече на
самото уширение. Пак казвам самото кръстовище там е поне нестандартно,
защото е по-широко. До сблъсъка според мен минаха четири пет секунди.
СВИДЕТЕЛКАТА ЙА: След като е настъпило ПТП-то брат ми се обади
и аз отидох на мястото на катастрофата. И.Й ми се обади и когато отидох там
това, което видях беше двете коли се намираха между „Стопа“ и линията на
видимост след, което полицаите започнаха да мерят от самия стоп до където
се намира предница задница на автомобила и така нататъка имаше зад
автомобилите една диря, която не съм сигурна дали е я мериха, но мисля, че е
от ПТП-то и след катастрофата вече това което знам. Брат ми ми разказа, че
той и негов колега тръгват от „Хойер“ стигат до въпросния „Стоп“, колегата
му спира първи след това брат ми. Човекът като вижда, че няма автомобили
където да се движат по пътя по главния път тръгва след него се изнася до
линията на видимост. Брат ми минава единият автомобил и вторият вече го
удря. Аз чух разказ от човека, който е карал преди него. Той каза, че след като
е спрял е нямало коли отминали вече. След моста като слиза надолу посока
7
Разград е видял засилен автомобил нагоре. Не е разбрал, че е станало ПТП
веднага, а чак вечерта когато отишъл на работа. Той е професионален шофьор
в „Хойер“ . БМВ -то е на брат ми. Всъщност те и двата автомобила вече бяха
след удара и се намираха между стопа и главния път линията на видимост,
която е там, бяха останали в линията, в която са се блъснали не бяха мърдали,
не бяха местени автомобилите. Това и полицаите го казаха, че не са местени
автомобилите и мисля, че в края на юли месец точно дата не мога да ви кажа.
Това беше миналата година. Брат ми се обади за настъпилото произшествие
някъде към 08:00 часа сутринта, нещо такова, защото аз спях. Когато той ми
се обади затова не си спомням точно за точния час, аз отидох на мястото на
ПТП-то някъде след около 15 минути, на 15-та минута горе-долу бях там.
Когато отидох разгледах, обиколих мястото около всичките автомобили
видях къде са пораженията. До двата автомобила имаше някаква диря на
гума, но не мога да определя точно за кой от двата автомобила е самата диря,
защото се намираше горе-долу между двата автомобила. Те бяха много
близко един до друг. Други дири отстрани не съм виждала, освен стъкла. Не
съм виждала полицаите да мерят тези следи. Колегата който се е движил
непосредствено преди брат ми се казва Красимир Петров. Той живее в град
Исперих. Той е колега на И и шофьор на „Хойер“ , професионален шофьор е
и кара тир.
СВИДЕТЕЛЯТ В.В: Стана катастрофа между два автомобила. Единият
автомобил идваше от посока „Пилко“. Аз самото произшествие не съм го
видял. Другият автомобил идвал от главния път. Аз работя в „БГ АГРО“.
След като чух удара излязох и видях какво е станало. Видях, че един черен
автомобил беше се ударил в един бял автомобил. Белият автомобил идваше
от „Пилко“. Аз не съм ходил на мястото, гледах отстрани. Дойдоха полиция.
Аз не съм бил там докато те оглеждаха. Аз си стоях вътре в базата. По някое
време едно момче каза да отида. Не са ми представили протокол да
подписвам, поне не си спомням. Само ми записаха имената.
НА СВИДЕТЕЛЯТ се предяви протокол за оглед от досъдебното
производство.
СВИДЕТЕЛЯТ В.В: Подписът на №1 е мой. Явно съм подписал
протокол не си спомням беше отдавна. Един път мериха по-далече после по-
8
отблизо, не знам точно какво мереха не съм чел протокола, който съм
подписал не си спомням. Аз не съм участвал в меренето и не са ми прочели
протокола. Казаха ми, ако ме повикат да свидетелствам да кажа какво съм
видял. Това е.
СВИДЕТЕЛЯТ С: Това става на главния път на отбивката за фирма
„МАТ“. Някой ми се обади, дали разследващия полицай, дали
автоконтрольор, нямам спомен къде съм бил. Може би из града съм бил. Два
автомобила доколкото имам спомен. Сребристият казаха, че ще е на ход,
може да се движи, а черният автомобил казаха, че трябва да се закара до
полицията. Нямам точно спомен, но знам, че бяха на асфалта. Автомобилите
бяха извън пътя. Този автомобил черния беше на асфалта и двата автомобила
бяха на асфалта, но нямам спомен точно в какво положение бяха. Беше лятото
към края на деня. Мисля, че миналата година. От 29 години се занимавам с
тази дейност с „Пътна помощ“. Мисля, че май тази година беше през август
месец самото произшествие. Имаше полицейски органи, автоконтрольор
мисля, че беше Т. Иов. Там в него район когато съм ходил единият път беше
жена разследващ полицай. Нямам спомен как се казва и Куманов. Аз когато
отидох всичко почти беше приключило. Мен ме извикаха само да вдигна
автомобила. Като отидох правиха някакви измервания и десетина минути се
наложи да изчакам, за да довършат тяхната работа. Не мога да кажа дали е
имало разместване на автомобилите. Аз когато отидох само казаха, че този
автомобил трябва да го закарам. Огледния протокол не съм го чел и не съм го
подписвал.
НА СВИДЕТЕЛЯ се предяви протокол за оглед на място за изпълнение
от досъдебното производство на лист 2 до лист 5.
СВИДЕТЕЛЯ: На № 2 е моят подпис. Беше доста отдавна и вече не си
спомням. Знам, че имаше още нещо, което мереха когато пристигнах. Точно
за този случай не се сещам дали съм участвал в меренето това, че трябва да
гледам какво правят и точно коя следа мерят.
СВИДЕТЕЛЯТ И: Същата сутрин карах жена ми към работа. Виждам
го, че не спира на „Стоп“. Знака „Стоп“ се вижда и на огледалото се вижда
абсолютно както за мене така и за него, обратната част на знака „Стоп“ се
вижда в огледалото. Същата сутрин карах жена ми към работа и на излизане
9
от Стражец след моста където е железният път от дясната страна там има знак
„Стоп“. Едно БМВ сив металик мисля, че беше не спря на стопа, препречи ми
пътя. Спрях по средата на пътя и аз се опитвах да мина отзад него. Той
направи опит да тръгне назад просто човекът не си спря на „Стоп“. Той
излизаше от кръстовището като гледаше посока Киченица, просто не гледаше
отляво откъдето идвам аз. Аз го видях в огледалото, което отсреща срещу
кръстовището на пътя има огледало видях го как си гледала от към Киченица.
Въобще не спря. В момента в който ме видя вече беше излязла по средата на
пътя нямаше къде да отида тръгнах да го заобикалям отзад, той тръгна да се
връща назад, препрече ми пътя отпред и аз тръгнах да го заобикалям отзад.
Нямах просто време за реакция. Той връща назад и ме засича. Моят
автомобил го удря с левия фар, защото тръгвам да го заобикалям и той връща
на заден. В този момент ме засича и край. Някъде около предната врата
неговата. Не си спомням с каква скорост се движи точно. Разбира се, че го
видях да минава без да спре на знака „Стоп“. Нямаше друг автомобил който
да е минал преди него, ако имаше автомобил в насрещното той нямаше да
излезе въобще, защото той гледаше към Киченица, не гледаше към мен това
става сутринта, а може би към 07:50 часа. Датата вече не си спомням. Мина
вече година и половина. Дори като стана сблъсъка излязох от колата и го
питам защо не спря на „Стоп“, той ми вика, че има ли „Стоп“. После видях
жена ми, че е отзад. Какво се е случило и оттам нататък спрях да се
занимавам с него. Имам шофьорска книжка. Правоспособен водач съм. Беше
изтекла по време на инцидента. Нямам представа откога е изтекла. Само за
„Б“ категория имам. От 2003 година съм правоспособен водач. Нямам
представа кога ми е изтекла шофьорската книжката. Същия ден не съм
употребявал алкохол. Предния ден бях употребил алкохол. Доста бях
употребил. Към момента когато стана ПТП-то не съм чувствал, че съм пиян.
Имах добра видимост. Времето беше супер, даже беше слънчево като лятно
време. Нямаше мъгла, нямаше нищо. Точно на кръстовището стана удара.
Най-вероятно е станало в края на дясното платно, точно след стопа има две
пътни ленти в края на дясната пътна лента там вече се опитах да го избегна. И
излезна на осовата линия и след това тръгна да блъска назад и тогава стана
удара. В момента на удара той връщаше назад излизаше от моята лента най-
вероятно. Пак казвам дясната лента дясната част на моята дясна страна. Там
трябва да е станало. Удара, ако беше останал там където беше спрял аз щях да
10
го заобиколя. Той се паникьоса като ме видя и върна назад. Нямам представа
на какво разстояние бяха автомобилите. Може би като време не повече от
две-три секунди откакто го виждам, че започва да навлиза. Имах време за
реакция на една маневра. Той не спира на „Стоп“,а от самия удар се
изместиха и двата автомобила може би да съм го върнали ли в страни или
отзад с удара. Може би и автомобила е продължил около метър напред.
Нямам представа. Той на колко метра се отмести пак ви казвам изместил се,
но нямам представа. На колко метра тръгна със скорост на задна, защото
искаше да избяга да се върне не мога да кажа колко метра с левия фар го
удрям, защото се опитвам да го заобиколя отзад. Той така ме засича, че аз
вече нямам реакция време за друга реакция набих спирачки и ударих забих
спирачки. Аз го виждам как не спира на „Стоп“ в огледалото го виждам.
Виждам го в огледалото, че не спира на „Стоп“ и се прехласва и го виждам,
че няма да спре и си гледа към посока Киченица и това ми беше времето за
реакция когато виждам вече че го удрям започнах да спирам. Вече като
виждам, че става реакция на сблъсък тогава набивам спирачки той ми отнема
предимството. На всеки „Стоп“ ли трябва да спирам аз, да давам предимство.
Не съм гледал такива неща. Откъде да знам точно в този момент жена ми не е
добре, човекът вика ти не го ли видя. Да гледам спирачки, части ли са се
разхвърчали изобщо не ме интересуват.
АДВ.Й: Държим на разпита на неявилият се свидетел. Освен това ще
направим допълнително доказателствени искания. Имам искания да ни
дадете 3-дневен срок да установим лицето Красимир Петров, за който
разбрахме, че се е движил непосредствено преди подзащитният ми и да бъде
призован.
ПРОКУРОРЪТ: Аз предлагам да бъдем изслушано вещото лице след
като съберем всички доказателства включително и този разпит на свидетелят.
Освен това правя искане да бъде изслушана д-р Д.В по съдебно медицинската
експертиза.
СЪДЪТ намира, че следва да уважи искането на прокуратурата да бъде
разпитано вещото лице по съдебно медицинската експертиза д-р Д.В. Същата
да бъде призована за следващо съдебно заседание. Да бъде призован
неявилият се свидетел Т.Х.
11
ВЕЩОТО лице Венцислав Стефанов следва да бъде изслушано след
събиране на тези доказателства ето, защо вещото лице следва да бъде
призовано за следващо заседание.
НА ВЕЩОТО ЛИЦЕ да се изплати възнаграждение от бюджета на съда
в размер на 50.00 лв. за участие в днешното съдебно заседание /ИЗД.РКО/
СЪДЪТ дава възможност за защита на обвиняемия да уточни
доказателствените искания, които сочат , след което съдът ще се произнесе
като посочат и кой точно свидетел искат да бъде разпитан.
СЪДЪТ отлага делото и го насрочва за 28.01.2021 г. 14:30 часа, за която
дата РРП обвиняемият и защитата уведомени.
ВЕЩОТО лице уведомено по автотехническите експертизи.
ДА СЕ ПРИЗОВЕ вещото лице д-р Д.В
ДА СЕ ПРИЗОВЕ неявилият се свидетел.
СЪДЪТ дава възможност на защитата да уточни кой свидетел иска да
бъде разпитан, след което съдът ще се произнесе.
ЗАСЕДАНИЕТО приключи в 11:22 часа.
ПРОТОКОЛЪТ изготвен днес в съдебно заседание.
Съдия при Районен съд – Разград: _______________________
Секретар: _______________________
12