Определение по дело №50/2020 на Окръжен съд - Стара Загора

Номер на акта: 260135
Дата: 3 февруари 2021 г. (в сила от 11 февруари 2021 г.)
Съдия: Румяна Атанасова Танева
Дело: 20205500900050
Тип на делото: Търговско дело
Дата на образуване: 20 февруари 2020 г.

Съдържание на акта

П  Р  О  Т  О  К  О  Л

 

 

Година 2021                                                                 гр. СТАРА ЗАГОРА                                                 

СТАРОЗАГОРСКИ  ОКРЪЖЕН  СЪД                  ТЪРГОВСКО  отделение 

На 03.02.                                                                                          2021 година

В публично заседание в следния състав:

 

                                                       ПРЕДСЕДАТЕЛ: РУМЯНА ТАНЕВА

 

СЕКРЕТАР:  Антонина Николова

Сложи за разглеждане докладваното от съдията ТАНЕВА

Т.Д. № 50 по описа за 2020 година

На именното повикване в 11.00 часа се явиха:    

 

          ИЩЕЦ: „Л.Г.” ООД – гр.Стара Загора - редовно и своевременно призован - явява се адв. Цонева, редовно упълномощена.

 

          ОТВЕТНИК: УМБАЛ „Проф.д-р С.К.” АД – гр.Стара Загора - редовно и своевременно призован – явява се  адв.Панайотов, редовно упълномощен.

 

          СТРАНИТЕ: Да се даде ход на делото.  

 

          Съдът счита, че са налице процесуалните основания за даване ход на делото, поради което

 

О П Р Е Д Е Л И :

 

          ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО

 

ИЩЕЦ: Постигнали сме спогодба с ответника, която сме представили с молба и молим да бъде одобрена от съда, като съдебна такава. Моля, да ни се възстанови половината от държавната съдебна такса на основание чл.78, ал.9 от ГПК с оглед на обстоятелството, че страните постигнахме спогодба по делото.

 

          ОТВЕТНИК: Потвърждавам постигането на спогодба с ищеца, моля да одобрите същата и да прекратите делото.

 

Съдът, с оглед заявеното в днешното съдебно заседание от  страните, приема че:

1. УМБАЛ „Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК ***, седалище и адрес на управление: гр.***, представлявано от изпълнителния директор – проф.д-р Й.Й.,

И

2. ”Л.Г.” ООД, с ЕИК ***, С адрес: гр.***,Представлявано от Управител – И.А.Д.

 

В качеството им на страни по т.д.№ 50 по описа за 2020г. на Старозагорски окръжен съд, Търговско отделение, се сключи настоящото споразумение.

Страните се споразумяха за следното:

 

1.Задължението на  УМБАЛ „Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК *** към ”Л.Г.” ООД, с ЕИК *** по т.д.№ 50/2020г.по описа на Окръжен съд гр.Стара Загора   възлиза на  сумата от  55 841.46 лв. (Петдесет и пет хиляди осемстотин четиридесет и един лева и четиридесет и шест стотинки) от която:

Ø 46 667.50 лв., представляваща неизплатена цена за изпълнение

на Договор за изпълнение на обществена поръчка с предмет „Обеззаразяване и обезвреждане на опасни болнични отпадъци при УМБАЛ „проф. Д-р Ст.Киркович” АД гр.Стара Загора,по фактури, както следва:

Фактура № **********/10.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност 1622,29 лв.без ДДС, 1946,75 с ДДС

Фактура № **********/20.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55 лв.без ДДС, 2213,46 с ДДС

Фактура № **********/31.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС

Фактура № **********/31.07.2018г.за предаване на мед.отпадък в инсинератор. на стойност 955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС

Фактура № **********/10.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност 1617,67 лв.без ДДС, 1941,20 с ДДС

Фактура № **********/20.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност 1487,18 лв.без ДДС, 1784,62 с ДДС

Фактура № **********/31.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност 1865,56 лв.без ДДС, 2227,87 с ДДС

Фактура № **********/10.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност 1297,22 лв.без ДДС, 1556,66 с ДДС

Фактура № **********/20.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност 1638,97 лв.без ДДС, 1966,76 с ДДС

Фактура № **********/30.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност 1335,83 лв.без ДДС, 1603,00 с ДДС

Фактура № **********/30.09.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС, 1075,03 с ДДС

Фактура № **********/10.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност 1912,68 лв.без ДДС, 2295,22 с ДДС

Фактура № **********/20.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност 1634,85 лв.без ДДС, 1961,82 с ДДС

Фактура № **********/31.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност 2145,35 лв.без ДДС, 2574,42 с ДДС

Фактура № 1*********/31.10.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91 с ДДС

Фактура № 1000010022/10.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност 1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС

Фактура № 1000010024/20.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност 1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС

Фактура № 1000010027/30.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност 2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС

Фактура № 1000010071/30.11.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85 с ДДС

Фактура № 1000010099/10.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност 1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС

Фактура № 1000010102/20.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност 1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС

Фактура № 1000010104/31.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност 1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС

Фактура № 1000010156/10.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност 1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС

Фактура № 1000010158/20.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност 1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС

Фактура № 1000010161/31.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност 2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС

Фактура № 1000010206/31.01.2019г. предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68 с ДДС

 

Ø 5 610.40  лв. неустойка за забава в дължимите плащания, от която:

- 289.31 лв по Фактура № **********/10.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност 1622,29 лв.без ДДС, 1946,75 с ДДС изчислена за периода от 25.08.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 322.80 лв. Фактура № **********/20.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55 лв.без ДДС, 2213,46 с ДДС изчислена за периода от 04.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 268.31 лв. по Фактура № **********/31.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 163.64 лв. по Фактура № **********/31.07.2018г.за предаване на мед.отпадък в инсинератор. на стойност 955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 271.76 лв. по Фактура № **********/10.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност 1617,67 лв.без ДДС, 1941,20 с ДДС изчислена за периода от 25.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 244.89 лв. по Фактура № **********/20.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност 1487,18 лв.без ДДС, 1784,62 с ДДС изчислена за периода от 05.10.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 298.90 лв. по Фактура № **********/31.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност 1865,56 лв.без ДДС, 2227,87 с ДДС изчислена за периода от 16.10.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 204.53 лв. по Фактура № **********/10.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност 1297,22 лв.без ДДС, 1556,66 с ДДС изчислена за периода от 26.10.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 252.95 лв. по Фактура № **********/20.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност 1638,97 лв.без ДДС, 1966,76 с ДДС изчислена за периода от 05.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 201.71 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност 1335,83 лв.без ДДС, 1603,00 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 135.28 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС, 1075,03 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 282.44 лв. по Фактура № **********/10.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност 1912,68 лв.без ДДС, 2295,22 с ДДС изчислена за периода от 25.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 235.96 лв. по Фактура № **********/20.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност 1634,85 лв.без ДДС, 1961,82 с ДДС изчислена за периода от 05.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 301.78 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност 2145,35 лв.без ДДС, 2574,42 с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 49.34 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91 с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 231.15 лв. по Фактура № **********/10.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност 1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС изчислена за периода от 27.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 238.23 лв. по Фактура № **********/20.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност 1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС изчислена за периода от 05.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 262.34 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност 2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 43.97 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85 с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 225.25 лв. по Фактура № **********/10.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност 1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС изчислена за периода от 25.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 191.71 лв. по Фактура № **********/20.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност 1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС изчислена за периода от 04.02.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 181.49 лв. по Фактура № **********/31.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност 1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС изчислена за периода от 15.02.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 176.47 лв. по Фактура № **********/10.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност 1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС изчислена за периода от 25.02.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 193.22 лв. по Фактура № **********/20.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност 1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС изчислена за периода от 07.03.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 220.44 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност 2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 122.53 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г. предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68 с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

 

1.3. 1045.56 лв. (Хиляда четиридесет и пет лева и петдесет и шест стотинки ) представляваща ½ от заплатената от „Ловамед“ ООД гр.Стара Загора държавна такса по т.д.№ 50/2020г. по описа на Окръжен  съд гр.Стара Загора;

 

1.4. 2 518.00 лв. (Две хиляди петстотин и осемнадесет лева) разноски, представляващи възнаграждение по договор за правна помощ.

2.УМБАЛ „Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК ***  се задължава да заплати на „Л.Г.”ООД гр.Стара Загора сумата по т.1 от настоящото споразумение , ведно със законната лихва върху сумата от 46 667.50 лв. (Четиридесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и седем лева и петдесет стотинки), считано от 19.02.2020 г. до окончателното плащане на равни месечни вноски в размер на 10 000.00 лв. (десет хиляди лева) всяка една от тях, платими до 30-то число на всеки календарен месец, считано от 01.02.2021г.

3. При пълна или частична забава в плащанията на която и да било месечна вноска по т.2 от настоящото споразумение,  остатъкът от неизпълненото  задължение по  настоящото споразумение става изцяло изискуем, като  „Л.Г.” ООД може да се снабди с изпълнителен лист.

 

 

 

 

…………………………………                            …………………………….

УМБАЛ „проф. Д-р ***”АД                          „Л.Г.” ООД

Гр.Стара Загора                                                                          гр.Стара Загора

Изпълнителен директор                                                                           Управител

Проф.д-р Й.Йовчев                                                        Иванка Телибозова

 

Съдът счита, че следва да приеме и одобри постигнатата между страните спогодба, тъй като същата не противоречи на закона и добрите нрави. Явилите се страни притежават представителна власт за постигане на настоящата съдебна спогодба, включително съобразно представеното пълномощно съгласно чл.34, ал.3 от ГПК за ищеца. С постигането на съдебната спогодба, съдът се десизира от разглеждането и решаването на спора, поради което след одобряването й, производството по делото следва да бъде прекратено, а на основание чл.78, ал.9 от ГПК, съдът следва да постанови връщане на ищеца на половината от внесената държавна такса в размер на  1 045,56 лв., поради което на основание чл.234 ГПК

 

О П Р Е Д Е Л И :

 

ПРИЕМА и одобрява постигната в днешното съдебно заседание спогодба, както следва:

1. УМБАЛ „Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК ***, седалище и адрес на управление: гр.***, представлявано от изпълнителния директор – проф.д-р Й.Й.,

И

2. ”Л.Г.” ООД, с ЕИК ***, С адрес: гр.***,Представлявано от Управител – И.А.Д.

 

В качеството им на страни по т.д.№ 50 по описа за 2020г. на Старозагорски окръжен съд, Търговско отделение, се сключи настоящото споразумение.

Страните се споразумяха за следното:

 

Страните се съгласяват, че:

1.Задължението на  МБАЛ „Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК *** към ”Л.Г.” ООД, с ЕИК *** по т.д.№ 50/2020г.по описа на Окръжен съд гр.Стара Загора   възлиза на  сумата от  55 841.46 лв. (Петдесет и пет хиляди осемстотин четиридесет и един лева и четиридесет и шест стотинки) от която:

Ø 46 667.50 лв., представляваща неизплатена цена за изпълнение

на Договор за изпълнение на обществена поръчка с предмет „Обеззаразяване и обезвреждане на опасни болнични отпадъци при МБАЛ „проф. Д-р Ст.Киркович” АД гр.Стара Загора,по фактури, както следва:

Фактура № **********/10.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност 1622,29 лв.без ДДС, 1946,75 с ДДС

Фактура № **********/20.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55 лв.без ДДС, 2213,46 с ДДС

Фактура № **********/31.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС

Фактура № **********/31.07.2018г.за предаване на мед.отпадък в инсинератор. на стойност 955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС

Фактура № **********/10.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност 1617,67 лв.без ДДС, 1941,20 с ДДС

Фактура № **********/20.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност 1487,18 лв.без ДДС, 1784,62 с ДДС

Фактура № **********/31.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност 1865,56 лв.без ДДС, 2227,87 с ДДС

Фактура № **********/10.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност 1297,22 лв.без ДДС, 1556,66 с ДДС

Фактура № **********/20.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност 1638,97 лв.без ДДС, 1966,76 с ДДС

Фактура № **********/30.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност 1335,83 лв.без ДДС, 1603,00 с ДДС

Фактура № **********/30.09.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС, 1075,03 с ДДС

Фактура № **********/10.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност 1912,68 лв.без ДДС, 2295,22 с ДДС

Фактура № **********/20.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност 1634,85 лв.без ДДС, 1961,82 с ДДС

Фактура № **********/31.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност 2145,35 лв.без ДДС, 2574,42 с ДДС

Фактура № 1*********/31.10.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91 с ДДС

Фактура № 1000010022/10.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност 1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС

Фактура № 1000010024/20.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност 1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС

Фактура № 1000010027/30.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност 2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС

Фактура № 1000010071/30.11.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85 с ДДС

Фактура № 1000010099/10.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност 1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС

Фактура № 1000010102/20.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност 1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС

Фактура № 1000010104/31.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност 1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС

Фактура № 1000010156/10.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност 1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС

Фактура № 1000010158/20.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност 1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС

Фактура № 1000010161/31.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност 2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС

Фактура № 1000010206/31.01.2019г. предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68 с ДДС

 

Ø 5 610.40  лв. неустойка за забава в дължимите плащания, от която:

- 289.31 л по Фактура № **********/10.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност 1622,29 лв.без ДДС, 1946,75 с ДДС изчислена за периода от 25.08.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 322.80 лв. Фактура № **********/20.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55 лв.без ДДС, 2213,46 с ДДС изчислена за периода от 04.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 268.31 лв. по Фактура № **********/31.07.2018г. за третиране на опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 163.64 лв. по Фактура № **********/31.07.2018г.за предаване на мед.отпадък в инсинератор. на стойност 955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 271.76 лв. по Фактура № **********/10.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност 1617,67 лв.без ДДС, 1941,20 с ДДС изчислена за периода от 25.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 244.89 лв. по Фактура № **********/20.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност 1487,18 лв.без ДДС, 1784,62 с ДДС изчислена за периода от 05.10.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 298.90 лв. по Фактура № **********/31.08.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност 1865,56 лв.без ДДС, 2227,87 с ДДС изчислена за периода от 16.10.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 204.53 лв. по Фактура № **********/10.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност 1297,22 лв.без ДДС, 1556,66 с ДДС изчислена за периода от 26.10.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 252.95 лв. по Фактура № **********/20.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност 1638,97 лв.без ДДС, 1966,76 с ДДС изчислена за периода от 05.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 201.71 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност 1335,83 лв.без ДДС, 1603,00 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 135.28 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС, 1075,03 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 282.44 лв. по Фактура № **********/10.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност 1912,68 лв.без ДДС, 2295,22 с ДДС изчислена за периода от 25.11.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 235.96 лв. по Фактура № **********/20.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност 1634,85 лв.без ДДС, 1961,82 с ДДС изчислена за периода от 05.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 301.78 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност 2145,35 лв.без ДДС, 2574,42 с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 49.34 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91 с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 231.15 лв. по Фактура № **********/10.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност 1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС изчислена за периода от 27.12.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 238.23 лв. по Фактура № **********/20.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност 1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС изчислена за периода от 05.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 262.34 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност 2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 43.97 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г. за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85 с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 225.25 лв. по Фактура № **********/10.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност 1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС изчислена за периода от 25.01.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 191.71 лв. по Фактура № **********/20.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност 1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС изчислена за периода от 04.02.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 181.49 лв. по Фактура № **********/31.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност 1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС изчислена за периода от 15.02.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 176.47 лв. по Фактура № **********/10.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност 1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС изчислена за периода от 25.02.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 193.22 лв. по Фактура № **********/20.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност 1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС изчислена за периода от 07.03.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 220.44 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност 2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

- 122.53 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г. предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68 с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до датата на завеждане на исковата молба.

 

1.3. 1045.56 лв. (Хиляда четиридесет и пет лева и петдесет и шест стотинки ) представляваща ½ от заплатената от „Ловамед“ ООД гр.Стара Загора държавна такса по т.д.№ 50/2020г. по описа на Окръжен  съд гр.Стара Загора;

 

1.4. 2 518.00 лв. (Две хиляди петстотин и осемнадесет лева) разноски, представляващи възнаграждение по договор за правна помощ.

2.МБАЛ „Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК ***  се задължава да заплати на „Л.Г.”ООД гр.Стара Загора сумата по т.1 от настоящото споразумение , ведно със законната лихва върху сумата от 46 667.50 лв. (Четиридесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и седем лева и петдесет стотинки), считано от 19.02.2020 г. до окончателното плащане на равни месечни вноски в размер на 10 000.00 лв. (Десет хиляди лева) всяка една от тях, платими до 30-то число на всеки календарен месец, считано от 01.02.2021г.

3. При пълна или частична забава в плащанията на която и да било месечна вноска по т.2 от настоящото споразумение,  остатъкът от неизпълненото  задължение по  настоящото споразумение става изцяло изискуем, като  „Л.Г.” ООД може да се снабди с изпълнителен лист.

 

ПОСТАНОВЯВА да се върне на   половината от внесената по настоящото дело държавна такса, а именно в размер на 1 045,56 лева (хиляда четиридесет и пет лева и петдесет и шест стотинки) по посочена от ищеца банкова сметка ***.   

 

ПРЕКРАТЯВА производството по настоящото т.д. № 50/2020г. по описа на ОС – гр. Стара Загора, поради постигната между страните и одобрена от съда съдебна спогодба.

 

Съдебната спогодба има значението на влязло в сила решение и не подлежи на обжалване пред по-горен съд.

 

ОПРЕДЕЛЕНИЕТО за прекратяване на производството по делото подлежи на обжалване в едноседмичен срок от днес пред ПАС.

 

         

Протоколът се изготви в с.з., което приключи в 11.05 часа.

 

 

                                            ПРЕДСЕДАТЕЛ:

 

 

 

                                                    СЕКРЕТАР: