П Р
О Т О
К О Л
Година 2021 гр.
СТАРА ЗАГОРА
СТАРОЗАГОРСКИ ОКРЪЖЕН
СЪД ТЪРГОВСКО
отделение
На 03.02.
2021 година
В публично заседание в следния състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ: РУМЯНА ТАНЕВА
СЕКРЕТАР: Антонина Николова
Сложи за разглеждане докладваното от съдията ТАНЕВА
Т.Д. № 50 по описа за 2020
година
На именното повикване в 11.00 часа се явиха:
ИЩЕЦ: „Л.Г.” ООД –
гр.Стара Загора - редовно и своевременно призован - явява се адв. Цонева,
редовно упълномощена.
ОТВЕТНИК: УМБАЛ „Проф.д-р
С.К.” АД – гр.Стара
Загора - редовно и своевременно призован – явява се адв.Панайотов, редовно упълномощен.
СТРАНИТЕ: Да се даде ход на делото.
Съдът счита, че са налице
процесуалните основания за даване ход на делото, поради което
О П Р Е Д Е Л И :
ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО
ИЩЕЦ: Постигнали сме спогодба с ответника, която
сме представили с молба и молим да бъде одобрена от съда, като съдебна такава.
Моля, да ни се възстанови половината от държавната съдебна такса на основание
чл.78, ал.9 от ГПК с оглед на обстоятелството, че страните постигнахме спогодба
по делото.
ОТВЕТНИК: Потвърждавам
постигането на спогодба с ищеца, моля да одобрите същата и да прекратите
делото.
Съдът, с оглед заявеното в днешното съдебно
заседание от страните, приема че:
1. УМБАЛ „Проф.д-р
С.К.” АД, ЕИК ***, седалище и адрес на управление: гр.***, представлявано
от изпълнителния директор – проф.д-р Й.Й.,
И
2. ”Л.Г.”
ООД, с ЕИК ***, С адрес: гр.***,Представлявано от Управител – И.А.Д.
В качеството им на страни по т.д.№ 50 по описа за
2020г. на Старозагорски окръжен съд, Търговско отделение, се сключи настоящото
споразумение.
Страните
се споразумяха за следното:
1.Задължението на УМБАЛ
„Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК *** към ”Л.Г.”
ООД, с ЕИК *** по т.д.№ 50/2020г.по
описа на Окръжен съд гр.Стара Загора
възлиза на сумата от 55 841.46
лв. (Петдесет и пет хиляди осемстотин четиридесет и един лева и четиридесет
и шест стотинки) от която:
Ø 46 667.50 лв.,
представляваща неизплатена цена за изпълнение
на Договор за изпълнение на обществена поръчка с
предмет „Обеззаразяване и обезвреждане на опасни болнични отпадъци при УМБАЛ
„проф. Д-р Ст.Киркович” АД гр.Стара Загора,по фактури, както следва:
Фактура № **********/10.07.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност 1622,29 лв.без ДДС,
1946,75 с ДДС
Фактура № **********/20.07.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55 лв.без ДДС,
2213,46 с ДДС
Фактура № **********/31.07.2018г. за третиране на
опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС
Фактура № **********/31.07.2018г.за предаване на
мед.отпадък в инсинератор. на стойност 955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС
Фактура № **********/10.08.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност 1617,67 лв.без ДДС,
1941,20 с ДДС
Фактура № **********/20.08.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност 1487,18 лв.без ДДС,
1784,62 с ДДС
Фактура № **********/31.08.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност 1865,56 лв.без ДДС,
2227,87 с ДДС
Фактура № **********/10.09.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност 1297,22 лв.без ДДС,
1556,66 с ДДС
Фактура № **********/20.09.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност 1638,97 лв.без ДДС,
1966,76 с ДДС
Фактура № **********/30.09.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност 1335,83 лв.без ДДС,
1603,00 с ДДС
Фактура № **********/30.09.2018г. за предаване на
мед.отпадък в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС, 1075,03 с ДДС
Фактура № **********/10.10.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност 1912,68 лв.без ДДС,
2295,22 с ДДС
Фактура № **********/20.10.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност 1634,85 лв.без ДДС,
1961,82 с ДДС
Фактура № **********/31.10.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност 2145,35 лв.без ДДС,
2574,42 с ДДС
Фактура № 1*********/31.10.2018г. за предаване на мед.отпадък в
инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91 с ДДС
Фактура № 1000010022/10.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност 1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС
Фактура № 1000010024/20.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност 1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС
Фактура № 1000010027/30.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност 2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС
Фактура № 1000010071/30.11.2018г. за предаване на мед.отпадък в
инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85 с ДДС
Фактура № 1000010099/10.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност 1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС
Фактура № 1000010102/20.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност 1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС
Фактура № 1000010104/31.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност 1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС
Фактура № 1000010156/10.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност 1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС
Фактура № 1000010158/20.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност 1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС
Фактура № 1000010161/31.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност 2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС
Фактура № 1000010206/31.01.2019г. предаване на мед.отпадък в
инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68 с ДДС
Ø 5 610.40 лв. неустойка за забава в дължимите плащания, от която:
- 289.31 лв по Фактура № **********/10.07.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност
1622,29 лв.без ДДС, 1946,75 с ДДС изчислена за периода от 25.08.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 322.80 лв. Фактура № **********/20.07.2018г. за
третиране на опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55
лв.без ДДС, 2213,46 с ДДС изчислена за периода от 04.09.2018г. до датата на
завеждане на исковата молба.
- 268.31 лв. по Фактура № **********/31.07.2018г.
за третиране на опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС
изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.
- 163.64 лв. по Фактура №
**********/31.07.2018г.за предаване на мед.отпадък в инсинератор. на стойност
955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата
на завеждане на исковата молба.
- 271.76 лв. по Фактура № **********/10.08.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност
1617,67 лв.без ДДС, 1941,20 с ДДС изчислена за периода от 25.09.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 244.89 лв. по Фактура № **********/20.08.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност
1487,18 лв.без ДДС, 1784,62 с ДДС изчислена за периода от 05.10.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 298.90 лв. по Фактура № **********/31.08.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност
1865,56 лв.без ДДС, 2227,87 с ДДС изчислена за периода от 16.10.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 204.53 лв. по Фактура № **********/10.09.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност
1297,22 лв.без ДДС, 1556,66 с ДДС изчислена за периода от 26.10.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 252.95 лв. по Фактура № **********/20.09.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност
1638,97 лв.без ДДС, 1966,76 с ДДС изчислена за периода от 05.11.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 201.71 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност
1335,83 лв.без ДДС, 1603,00 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 135.28 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г.
за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС,
1075,03 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до датата на завеждане на
исковата молба.
- 282.44 лв. по Фактура № **********/10.10.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност
1912,68 лв.без ДДС, 2295,22 с ДДС изчислена за периода от 25.11.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 235.96 лв. по Фактура № **********/20.10.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност
1634,85 лв.без ДДС, 1961,82 с ДДС изчислена за периода от 05.12.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 301.78 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност
2145,35 лв.без ДДС, 2574,42 с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 49.34 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г.
за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91
с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до датата на завеждане на исковата
молба.
- 231.15 лв. по Фактура № **********/10.11.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност
1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС изчислена за периода от 27.12.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 238.23 лв. по Фактура № **********/20.11.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност
1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС изчислена за периода от 05.01.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 262.34 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност
2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 43.97 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г.
за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85
с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до датата на завеждане на исковата
молба.
- 225.25 лв. по Фактура № **********/10.12.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност
1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС изчислена за периода от 25.01.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 191.71 лв. по Фактура № **********/20.12.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност
1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС изчислена за периода от 04.02.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 181.49 лв. по Фактура № **********/31.12.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност
1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС изчислена за периода от 15.02.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 176.47 лв. по Фактура № **********/10.01.2019г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност
1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС изчислена за периода от 25.02.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 193.22 лв. по Фактура № **********/20.01.2019г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност
1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС изчислена за периода от 07.03.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 220.44 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност
2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 122.53 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г.
предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68
с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до датата на завеждане на исковата
молба.
1.3. 1045.56 лв. (Хиляда
четиридесет и пет лева и петдесет и шест стотинки ) представляваща ½ от заплатената от
„Ловамед“ ООД гр.Стара Загора държавна такса по т.д.№ 50/2020г. по описа на
Окръжен съд гр.Стара Загора;
1.4. 2 518.00
лв. (Две хиляди петстотин и осемнадесет лева) разноски, представляващи
възнаграждение по договор за правна помощ.
2.УМБАЛ
„Проф.д-р С.К.” АД, ЕИК *** се задължава да заплати на „Л.Г.”ООД гр.Стара
Загора сумата по т.1 от настоящото споразумение , ведно със законната лихва
върху сумата от 46 667.50 лв. (Четиридесет и шест хиляди шестстотин
шестдесет и седем лева и петдесет стотинки), считано от 19.02.2020 г. до
окончателното плащане на равни месечни вноски в размер на 10 000.00 лв. (десет
хиляди лева) всяка една от тях, платими до 30-то число на всеки календарен месец, считано от 01.02.2021г.
3. При пълна или частична забава в плащанията на
която и да било месечна вноска по т.2 от настоящото споразумение, остатъкът
от неизпълненото задължение по настоящото споразумение става изцяло изискуем, като „Л.Г.” ООД може да се снабди с
изпълнителен лист.
………………………………… …………………………….
УМБАЛ „проф. Д-р ***”АД „Л.Г.” ООД
Гр.Стара Загора гр.Стара Загора
Изпълнителен директор Управител
Проф.д-р Й.Йовчев
Иванка Телибозова
Съдът счита, че следва да приеме и одобри
постигнатата между страните спогодба, тъй като същата не противоречи на закона
и добрите нрави. Явилите се страни притежават представителна власт за постигане
на настоящата съдебна спогодба, включително съобразно представеното пълномощно
съгласно чл.34, ал.3 от ГПК за ищеца. С постигането на съдебната спогодба,
съдът се десизира от разглеждането и решаването на спора, поради което след
одобряването й, производството по делото следва да бъде прекратено, а на
основание чл.78, ал.9 от ГПК, съдът следва да постанови връщане на ищеца на
половината от внесената държавна такса в размер на 1 045,56 лв., поради което на основание чл.234 ГПК
О П Р Е Д Е Л И :
ПРИЕМА и одобрява постигната в днешното съдебно
заседание спогодба, както следва:
1. УМБАЛ „Проф.д-р
С.К.” АД, ЕИК ***, седалище и адрес на управление: гр.***, представлявано
от изпълнителния директор – проф.д-р Й.Й.,
И
2. ”Л.Г.”
ООД, с ЕИК ***, С адрес: гр.***,Представлявано от Управител – И.А.Д.
В качеството им на страни по т.д.№ 50 по описа за
2020г. на Старозагорски окръжен съд, Търговско отделение, се сключи настоящото
споразумение.
Страните
се споразумяха за следното:
Страните се съгласяват, че:
1.Задължението на МБАЛ „Проф.д-р
С.К.” АД, ЕИК *** към ”Л.Г.” ООД, с
ЕИК *** по т.д.№ 50/2020г.по
описа на Окръжен съд гр.Стара Загора
възлиза на сумата от 55 841.46
лв. (Петдесет и пет хиляди осемстотин четиридесет и един лева и четиридесет
и шест стотинки) от която:
Ø 46 667.50 лв.,
представляваща неизплатена цена за изпълнение
на Договор за изпълнение на обществена поръчка с
предмет „Обеззаразяване и обезвреждане на опасни болнични отпадъци при МБАЛ
„проф. Д-р Ст.Киркович” АД гр.Стара Загора,по фактури, както следва:
Фактура № **********/10.07.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност 1622,29 лв.без ДДС,
1946,75 с ДДС
Фактура № **********/20.07.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55 лв.без ДДС,
2213,46 с ДДС
Фактура № **********/31.07.2018г. за третиране на
опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС
Фактура № **********/31.07.2018г.за предаване на
мед.отпадък в инсинератор. на стойност 955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС
Фактура № **********/10.08.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност 1617,67 лв.без ДДС,
1941,20 с ДДС
Фактура № **********/20.08.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност 1487,18 лв.без ДДС,
1784,62 с ДДС
Фактура № **********/31.08.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност 1865,56 лв.без ДДС,
2227,87 с ДДС
Фактура № **********/10.09.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност 1297,22 лв.без ДДС,
1556,66 с ДДС
Фактура № **********/20.09.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност 1638,97 лв.без ДДС,
1966,76 с ДДС
Фактура № **********/30.09.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност 1335,83 лв.без ДДС,
1603,00 с ДДС
Фактура № **********/30.09.2018г. за предаване на мед.отпадък
в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС, 1075,03 с ДДС
Фактура № **********/10.10.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност 1912,68 лв.без ДДС,
2295,22 с ДДС
Фактура № **********/20.10.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност 1634,85 лв.без ДДС,
1961,82 с ДДС
Фактура № **********/31.10.2018г. за третиране на
опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност 2145,35 лв.без ДДС,
2574,42 с ДДС
Фактура № 1*********/31.10.2018г. за предаване на мед.отпадък в
инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91 с ДДС
Фактура № 1000010022/10.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност 1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС
Фактура № 1000010024/20.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност 1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС
Фактура № 1000010027/30.11.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност 2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС
Фактура № 1000010071/30.11.2018г. за предаване на мед.отпадък в
инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85 с ДДС
Фактура № 1000010099/10.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци за
периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност 1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС
Фактура № 1000010102/20.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност 1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС
Фактура № 1000010104/31.12.2018г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност 1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС
Фактура № 1000010156/10.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност 1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС
Фактура № 1000010158/20.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност 1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС
Фактура № 1000010161/31.01.2019г. за третиране на опасни отпадъци
за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност 2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС
Фактура № 1000010206/31.01.2019г. предаване на мед.отпадък в
инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68 с ДДС
Ø 5 610.40 лв. неустойка за забава в дължимите плащания, от която:
- 289.31 л по Фактура № **********/10.07.2018г. за
третиране на опасни отпадъци за периода 01.07.-10.07.2018г. на стойност 1622,29
лв.без ДДС, 1946,75 с ДДС изчислена за периода от 25.08.2018г. до датата на
завеждане на исковата молба.
- 322.80 лв. Фактура № **********/20.07.2018г. за
третиране на опасни отпадъци за периода 11.07.-20.07.2018г. на стойност 1844,55
лв.без ДДС, 2213,46 с ДДС изчислена за периода от 04.09.2018г. до датата на
завеждане на исковата молба.
- 268.31 лв. по Фактура № **********/31.07.2018г.
за третиране на опасни отпадъци на стойност 1565,98 лв.без ДДС, 1879,18 с ДДС
изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата на завеждане на исковата молба.
- 163.64 лв. по Фактура №
**********/31.07.2018г.за предаване на мед.отпадък в инсинератор. на стойност
955,11 лв.без ДДС, 1146,13 с ДДС изчислена за периода от 15.09.2018г. до датата
на завеждане на исковата молба.
- 271.76 лв. по Фактура № **********/10.08.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.08.-10.08.2018г. на стойност
1617,67 лв.без ДДС, 1941,20 с ДДС изчислена за периода от 25.09.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 244.89 лв. по Фактура № **********/20.08.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.08.-20.08.2018г. на стойност
1487,18 лв.без ДДС, 1784,62 с ДДС изчислена за периода от 05.10.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 298.90 лв. по Фактура № **********/31.08.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.08.-31.08.2018г. на стойност
1865,56 лв.без ДДС, 2227,87 с ДДС изчислена за периода от 16.10.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 204.53 лв. по Фактура № **********/10.09.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.09.-10.09.2018г. на стойност
1297,22 лв.без ДДС, 1556,66 с ДДС изчислена за периода от 26.10.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 252.95 лв. по Фактура № **********/20.09.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.09.-20.09.2018г. на стойност
1638,97 лв.без ДДС, 1966,76 с ДДС изчислена за периода от 05.11.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 201.71 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.09.-30.09.2018г. на стойност
1335,83 лв.без ДДС, 1603,00 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 135.28 лв. по Фактура № **********/30.09.2018г.
за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 895,86 лв.без ДДС,
1075,03 с ДДС изчислена за периода от 15.11.2018г. до датата на завеждане на
исковата молба.
- 282.44 лв. по Фактура № **********/10.10.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.10.- 10.10.2018г. на стойност
1912,68 лв.без ДДС, 2295,22 с ДДС изчислена за периода от 25.11.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 235.96 лв. по Фактура № **********/20.10.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.10.- 20.10.2018г. на стойност
1634,85 лв.без ДДС, 1961,82 с ДДС изчислена за периода от 05.12.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 301.78 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.10.- 31.10.2018г. на стойност
2145,35 лв.без ДДС, 2574,42 с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 49.34 лв. по Фактура № **********/31.10.2018г.
за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 350,76 лв.без ДДС, 420,91
с ДДС изчислена за периода от 16.12.2018г. до датата на завеждане на исковата
молба.
- 231.15 лв. по Фактура № **********/10.11.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.11.- 10.11.2018г. на стойност
1687,27 лв.без ДДС, 2024,72 с ДДС изчислена за периода от 27.12.2018г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 238.23 лв. по Фактура № **********/20.11.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.11.- 20.11.2018г. на стойност
1777,83 лв.без ДДС, 2133,40 с ДДС изчислена за периода от 05.01.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 262.34 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.11.- 30.11.2018г. на стойност
2007,70 лв.без ДДС, 2409,24 с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 43.97 лв. по Фактура № **********/30.11.2018г.
за предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 336,54 лв.без ДДС, 403,85
с ДДС изчислена за периода от 15.01.2019г. до датата на завеждане на исковата
молба.
- 225.25 лв. по Фактура № **********/10.12.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.12.- 10.12.2018г. на стойност
1768,94 лв.без ДДС, 2122,73 с ДДС изчислена за периода от 25.01.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 191.71 лв. по Фактура № **********/20.12.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.12.- 20.12.2018г. на стойност
1546,07 лв.без ДДС, 1855,28 с ДДС изчислена за периода от 04.02.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 181.49 лв. по Фактура № **********/31.12.2018г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.12.- 31.12.2018г. на стойност
1508,27 лв.без ДДС, 1809,92 с ДДС изчислена за периода от 15.02.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 176.47 лв. по Фактура № **********/10.01.2019г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 01.01.- 10.01.2019г. на стойност
1278,33 лв.без ДДС, 1534,00 с ДДС изчислена за периода от 25.02.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 193.22 лв. по Фактура № **********/20.01.2019г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 11.01.- 20.01.2019г. на стойност
1699,86 лв.без ДДС, 2039,83 с ДДС изчислена за периода от 07.03.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 220.44 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г.
за третиране на опасни отпадъци за периода 21.01.- 31.01.2019г. на стойност
2004,02 лв.без ДДС, 2404,82 с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до
датата на завеждане на исковата молба.
- 122.53 лв. по Фактура № **********/31.01.2019г.
предаване на мед.отпадък в инсинератор на стойност 1113,90 лв.без ДДС, 1336,68
с ДДС изчислена за периода от 18.03.2019г. до датата на завеждане на исковата
молба.
1.3. 1045.56 лв. (Хиляда
четиридесет и пет лева и петдесет и шест стотинки ) представляваща ½ от заплатената от
„Ловамед“ ООД гр.Стара Загора държавна такса по т.д.№ 50/2020г. по описа на
Окръжен съд гр.Стара Загора;
1.4. 2 518.00
лв. (Две хиляди петстотин и осемнадесет лева) разноски, представляващи
възнаграждение по договор за правна помощ.
2.МБАЛ „Проф.д-р
С.К.” АД, ЕИК *** се задължава да заплати на „Л.Г.”ООД гр.Стара
Загора сумата по т.1 от настоящото споразумение , ведно със законната лихва
върху сумата от 46 667.50 лв. (Четиридесет и шест хиляди шестстотин
шестдесет и седем лева и петдесет стотинки), считано от 19.02.2020 г. до
окончателното плащане на равни месечни вноски в размер на 10 000.00 лв. (Десет
хиляди лева) всяка една от тях, платими до 30-то число на всеки календарен месец, считано от 01.02.2021г.
3. При пълна или частична забава в плащанията на
която и да било месечна вноска по т.2 от настоящото споразумение, остатъкът
от неизпълненото задължение по настоящото споразумение става изцяло изискуем, като „Л.Г.” ООД може да се снабди с
изпълнителен лист.
ПОСТАНОВЯВА да се върне на половината от внесената по настоящото дело
държавна такса, а именно в размер на 1 045,56 лева (хиляда четиридесет и пет лева и петдесет и шест
стотинки) по посочена от ищеца банкова сметка ***.
ПРЕКРАТЯВА производството по настоящото т.д. № 50/2020г. по
описа на ОС – гр. Стара Загора, поради постигната между страните и одобрена от
съда съдебна спогодба.
Съдебната спогодба има значението на влязло в сила
решение и не подлежи на обжалване пред по-горен съд.
ОПРЕДЕЛЕНИЕТО
за прекратяване на производството
по делото подлежи на обжалване в едноседмичен срок от днес пред ПАС.
Протоколът се изготви в с.з., което приключи в 11.05
часа.
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
СЕКРЕТАР: