Р Е
Ш Е Н
И Е
№
гр.Червен бряг, 19.09.2018г.
В И М Е
Т О Н А Н А Р О Д А
РАЙОНЕН СЪД-ЧЕРВЕН БРЯГ, четвърти състав в открито заседание на четвърти септември през две хиляди и осемнадесета година, в състав :
ПРЕДСЕДАТЕЛ: ВИОЛЕТА
НИКОЛОВА
при участието на секретаря М. Т. и в присъствието на прокурора…………………………..,
като разгледа докладваното от съдията АНД №146 по описа за 2018 година, за да се произнесе, съобрази следното :
Производството е по реда на чл.63 ал.1 от ЗАНН
Образувано
е по материали изпратени от ОС Плевен с писмо вх.№2219/9.05.2018г. /включващи
материалите по КАНД №59/2018г. на АС Плевен и АНД №477/2017г. по описа на РС
Червен бряг/ въз основа на жалба с вх.№374000-5521/06.10.2017г. на Д.В.Д. с ЕГН
**********, адрес *** против Наказателно постановление №17-0374-000554/26.06.2017г.
на Началник РУ Червен бряг, с което на жалбоподателя за това, че на 8.03.2017г.
в гр. *** на кръстовището на ул.***
и ул.***управлявал л.а.***,
без да притежава свидетелство за управление на МПС, без поставени
регистрационни табели, без поставен предпазен колан по време на движение, с
което е оборудван автомобила за нарушение на чл. 150а ал.1 от ЗДвП /управлява
МПС след като е лишен от това право по съдебен или административен ред на
основание чл. 177 ал.1 т.1 от ЗДвП било наложено административно наказание
глоба в размер на 300 лв; за нарушение на чл. 140 ал.1 от ЗДвП /управлява МПС
което е регистрирано, но е без табели с регистрационен номер/ на основание чл.
175 ал.3 пр.2 от ЗДвП е наложена глоба в размер на 400 лв. и лишаване от право
да управлява МПС за срок от 10 месеца; за нарушение на чл. 137а ал.1 от ЗДвП
/водач на МПС от категории М1, М2, М3, и М1, М2 и М3 когато е в движение не
използва обезопасителен колан с който МПС-то е оборудвано/ - на основание чл.
183 ал.4 т.7 пр.1 от ЗДвП наложена глоба в размер на 50 лв. Твърди се в жалбата, че както акта за
установяване на административно нарушение / АУАН/ , така и наказателното
постановление са съставени в
противоречие с материалните разпоредби и целите на закона и при допуснато
съществено нарушение на административно производствените правила, без да се
конкретизира в какво се състои нарушението. Иска се от съда да постанови
решение, с което да отмени изцяло издаденото наказателно постановление като
неправилно и незаконосъобразно.
В
съдебно заседание жалбоподателят, редовно призован се явява лично и с пълномощник адв. К.К. ***. Страната
и процесуалния и представител поддържат
жалбата и молят съда да постанови решение, с което да отмени обжалваното
наказателно постановление като незаконосъобразно.
РУ
на МВР – Червен бряг, редовно призовано, не се представлява и не взема
становище по жалбата.
Районна
прокуратура – гр. Червен бряг, редовно призована, не изпраща представител в
съдебно заседание и не взема становище по жалбата.
Съдът намира подадената жалба за допустима, като подадена от надлежна
страна в процеса и в законоустановения срок – чл.59 ал.2 пр.І от ЗАНН.
Разгледана по същество,
жалбата е НЕОСНОВАТЕЛНА.
Съдът,
като прецени събраните по делото доказателства поотделно и в тяхната
съвкупност, приема за установена следната фактическа обстановка:
На 07.03.2017г. Д.В.Д.
***, като при извършена проверка от служители на МВР-Плевен били установени
административни нарушения. В резултат на проверката регистрационните табели на
Д.Д. били свалени и иззети от компетентните органи.
На 08.03.2017г. в 14,10 часа в град ***
Д.В.Д.
управлявал автомобил „***” на кръстовището,
образувано от ул.”***” и ул.”***”. Автомобила бил без регистрационни табели, а водача
не бил поставил предпазен колан, с който
моторното превозно средство било оборудвано.
По същото време и място
свидетелите В.Г.В. и Р.Л.И. осъществявали
пътно постова дейност по контрол за
спазване на ЗДвП и подзаконовите актове по прилагането му. Свидетелите
забелязали автомобил управляван от Д. и го спрели за проверка. След справка с
дежурната част на РУ Червен бряг констатирали обстоятелството, че водача е без
поставен предпазен колан и неправоспособен, както и че автомобила е без
регистрационни табели, поради което свидетеля В. съставил АУАН ф.№845575/08.03.2017г.
в присъствието на Д.Д.. Нарушителят отказал да подпише акта, но получил препис
от него на същата дата лично срещу подпис. Отказът на Д. да подпише акта било
удостоверено с подписа на свидетел Д.Б.Д. /л.15 от АНД №477/2017г./. Въз основа
на съставения АУАН било изготвено Наказателно постановление/НП/
№17-0374-000554/26.06.2017г. на Началника на РУ Червен бряг, с което на
жалбоподателя за това, че на 08.03.2017г. в 14,10 часа в град ***, на кръстовището, образувано от ул.”***” и ул.”***” като водач на автомобил „***” управлява превозното средство без свидетелство за
управление на МПС, след като е лишен от това право по съдебен или
административен ред - нарушение на чл. 150А ЗДвП, поради което и на основание
чл. 177, ал.1 т.1 ЗДвП му било наложено административно наказание „Глоба” в
размер на 300 лв. Със същото постановление на жалбоподателя за нарушение на
чл.140, ал.1 ЗДвП / управление на МПС,
което е регистрирано, но е без поставен регистрационен номер/ на основание чл.
175, ал.3 пр.2 ЗДвП бил санкциониран с Глоба в размер на 400 лв. и лишаване от
право да управлява МПС за срок от 10 месеца, както и за нарушение на чл. 137А,
ал.1 ЗДвП / по същото време и място не е поставил предпазен колан по време
на движение, с който е оборудван автомобила/,
на основание чл. 183, ал.4 т.7 пр.1 ЗДвП – Глоба в размер на 50 лв. Наказателното постановление било връчено лично срещу подпис на Д.В.Д. на
04.10.2017г. С жалба от 06.10.2017г. е инициирано производството по АНД №477/2017г.
по описа на РС Червен бряг, преобразувано в АНД №146/2018г. по описа на същия
съд.
Горната
фактическа обстановка се установява от писмените доказателства по делото вкл. АУАН ф.845575/08.03.2017г.,
справка от информационната система на КАТ, справка рег.№ 374р-2846/14.03.2018г.,
справка с рег.№ 306000-17798/28.05.2018г.; заверено копие на заповед №8890/13.11.2016г. за прилагане на
принудителна административна мярка по чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП; заверено копие на
НП от 20.03.2017г.; заверено копие на ЗППАМ № 18-0938-000668/29.03.2018г.;
заверено копие на АУАН ф.№998879/07.02.2017г.; заверено копие на ЗППАМ №
17-0938-*********.03.2017г.; заверено копие на Решение №242/07.06.2017г. по
Адм.дело № 235/2017г. по описа на Административен съд – Плевен, заверено копие на
АУАН ф.№ 401687/ 29.03.2018г.; заверено копие на ЗППАМ №18-0938-000667/29.03.2018г.;
справка за нарушител - л. 41- 50 от
делото; справка с рег.№ 316000-28073/17.08.2018г., удостоверение рег.№
316000-27512/10.08.2018г.; заверено копие на Заповед № 8121з-746/01.06.2017г.;
удостоверение рег.№ 316000-27512/10.08.2018г.; заверено копие на заповед №
8121з-748/24.06.2015г. и заверено копие на заповед рег.№ 8121з-74682017г. ;
извлечение на решение от 06.07.2018г. по НАХД №1079/2018г. по описа на
РС-Плевен.
От писмените доказателства,
разгледани по отделно, съдът установи следните факти и обстоятелства, от
значение за предмета на делото.
Видно от АУАН ф.№845575/08.03.2017г., на 08.03.2017г. Д.В.Д. *** управлявал автомобил
„*** на
кръстовището, образувано от ул.”***” и ул.”***”, като автомобила бил без регистрационни табели,
водача бил неправоспособен и не е бил с
поставен обезопасителен колан.
Видно от справка от
информационната система на КАТ / л.8 от АНД № 477/2017г. по описа на РС-Червен
бряг/, лек автомобил *** с рег.№ ***
е регистриран на името на Д.В.Д..
Установява се от приобщените
официални документи - справка рег.№ 374р-2846/14.03.2018г., писмо с рег.№
374000-1250/14.03.2017г. и справка с рег.№ 306000-17798/28.05.2018г. / л. 27 от
АНД №146/2018г. по описа на РС-Червен бряг/, че към 08.03.2017г. Д.В.Д. с ЕГН **********, не е бил правоспособен
водач на МПС, както и че свидетелството на жалбоподателя било отнето на
13.11.2016г. , като след заплащане на дължимите глоби е върнато на 21.03.2017г.
Видно от заверено копие на
заповед №8890/13.11.2016г. за прилагане
на принудителна административна мярка по чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП, на Д.В.Д.
временно е отнето свидетелството за управление на МПС за нарушение на чл.157, ал.8 вр. чл. 190,
ал.3 ЗДвП до заплащане на дължимите глоби. Заповедта е връчена на
20.03.2017г. Видно от документа / на
обратната му страна/, жалбоподателя е получил свидетелството за управление на
МПС №********* на 21.03.2017г.
Видно от заверено копие на АУАН
ф.№998879/07.02.2017г., на 07.02.2017г.
жалбоподателя е управлявал МПС *** в нарушение на
чл.150 ЗДвП.
Видно от приложеното по АНД 477/2017г. по
описа на ЧРС постановление за прекратяване на наказателно производство по ЗМ № 86/2017г., същото е образувано за деяние по чл.345, ал.2 НК, което не е идентично с административните нарушения, предмет на настоящето
дело.
Установява се от заверено копие
на Решение №242/07.06.2017г. по Адм.дело № 235/2017г. по описа на
Административен съд – Плевен, че Д.Д. подал жалба срещу Заповед №
17-0938-000571/07.03.2017г. на Началник
сектор „Пътна полиция” за прилагане на
принудителна административна мярка по чл.171 т.2 а ЗДвП –прекратяване на
регистрацията на ППС за срок от 8 месеца , като жалбата е отхвърлена на основание чл. 172, ал.1 АПК.
Видно от справка с рег.№
316000-28073/17.08.2018г. и удостоверение рег.№ 316000-27512/10.08.2018г., към
датата на съставяне на АУАН и издаване на наказателното постановление св.В.В. е
заемал длъжността младши автоконтролъор, а старши инспектор Веско Бочев В. ***.
Видно от представеното от
жалбоподателя извлечение на Решение от 06.07.2018г. по НАХД №1079/2018г. по
описа на РС-Плевен, срещу НП № 18-0938-000439/20.03.2018г. била подадена жалба
от Д.Д., което АНД приключило с решение, с което обжалваното наказателно
постановление било отменено .
Видно от заверено копие на
заповед №8121з-746/1.06.2017г.
/действаща към датата на издаване на
НП-то/ на Министъра на вътрешните работи
и заверено копие на заповед №8121з-748/24.06.2015г. / действаща към датата на
изготвяне на АУАН/ на Министъра на вътрешните работи е определил полицейските
органи, които следва да осъществяват контролна дейност по ЗДвП, да издават
фишове за налагане на глоби и да съставят актове за установяване на
административни нарушения. От представените заверени копия на заповеди се
установява, че към 08.03.2017г. право да съставят АУАН съгласно т. 1.3. от Заповед 8121з-748/24.06.2015г. са служители
на МВР на длъжност мл.автоконтрольор в териториална структура на ОД на МВР /
какъвто е и св. В./, а наказателни постановления към процесната дата в НП-то съгласно т.2.9
от заповед № 8121з-746/01.06.2017г. са имали право да издават
началниците на РУ при ОД МВР – на обслужваната територия. От двата документа се
установява материалната и териториална компетентност на актосъставителя и
административно наказващият орган в съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал. ЗАНН вр. чл.189, ал. 1 и ал. 12 ЗДвП.
По делото за установяване на
спорните обстоятелства са приобщени и гласни доказателства, съдържащи се в
показанията на свидетелите В.Г.В., Р.Л.И.
и Д.Б.Д.. Видно от показанията на свидетеля на процесната дата посочена в акта,
при направена проверка на автомобила, управляван от жалбоподателя, последният не представил свидетелство
за управление на МПС. Водачът е бил сам в автомобила. При направена проверка в
дежурната част на ОД на МВР Плевен се установило, че водача няма свидетелство
за управление на МПС. Свидетелите са категорични, че на процесната дата и място
в акта именно Д.Д. е управлявал автомобил, без
поставен обезопасителен колан и без поставени регистрационни табели на МПС-то. И
тримата свидетели потвърждават, че акта е съставен в присъствието на нарушителя
съобразно разпоредбата на чл. 40, ал.1 ЗАНН в присъствието на свидетелите на
нарушенията и изготвянето му. Съдът кредитира
показанията на свидетелите изцяло с доверие като обективни и безпристрастни както
поради съответствието помежду им, така и поради съответствието им с писмените
доказателства по делото / АУАН ф.845575/08.03.2017г., справка от
информационната система на КАТ, справка рег.№ 374р-2846/14.03.2018г., справка с
рег.№ 306000-17798/28.05.2018г.; заверено копие на заповед №8890/13.11.2016г. за прилагане на принудителна
административна мярка по чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП; справка за нарушител - л. 41- 50 от делото; удостоверение рег.№
316000-27512/10.08.2018г. и др./. От приобщените гласни доказателства се внасят
в производството преки доказателства за автора и механизма на осъществяване на
отделните административни нарушения,
вменени с обжалваното наказателно постановление.
Гореизложената
фактическа обстановка и целият доказателствен материал в своята съвкупност обуславят правния извод,
че с деянието си Д.В.Д. на 08.03.2017г. е осъществил от обективна и субективна
страна съставите на административни нарушения по чл.150, ал.1, чл.140, ал.1 и
чл.137А от ЗДвП.
Съгласно
разпоредбата на чл. 150 от Закона за движение по пътищата „Всяко
пътно превозно средство, което участва в движението по пътищата, отворени за
обществено ползване, трябва да се управлява от правоспособен водач, освен
когато превозното средство е учебно и се управлява от кандидат за придобиване
на правоспособност за управление на моторно превозно средство по време на
обучението му по реда на наредбата по чл. 152, ал. 1, т. 3 и при
провеждането на изпита за придобиване на правоспособността по реда на наредбата
по чл. 152, ал. 1, т. 4.”
В конкретния случай по безспорен
и категоричен начин се установи, че Д. е управлявал автомобила без да е бил
правоспособен.
Неоснователно е възражението, че
след като не му е била връчена ЗППАМ № №8890/13.11.2016г. към 08.03.2017г. ,
това обстоятелство го прави правоспособен да управлява МПС.
Безспорно по делото се установи,
че на 13.11.2016г. свидетелството за
управление на МПС е било иззето от контролните органи на МВР и това
обстоятелство е посочено в АУАН 447781/13.01.2016г.
Признава се от жалбоподателя и
не се спори и относно обстоятелството, че на 07.03.2017г. регистрационните
табели на лекия му автомобил Хюндай Акцент били свалени от органите на МВР.
Ето защо и въпреки
обстоятелството, че на Д.Д. не е била връчена ЗППАМ, в която изрично се
посочва, че на водача се отнема СУМПС, а именно в периода от 13.11.2016г. до
21.03.2018г., състава приема, че последния не е бил правоспособен при условие,
че лицето е знаело и съзнавало, че свидетелството му е отнето от контролните
органи.
Следва
да се има предвид и следното: видовете принудителни административни мерки ,
които се прилагат за осигуряване на безопасността на движението по пътищата и
за пруестанявоване на административните нарушения от компетентните органи, са разнообрази: 1/ временно
отнемане на свидетелството за управление на МПС на водач- когато се установи,
че последния не отговаря на медицинските или психологически изисквания до
отпадане на основанието за това – чл. 171 т.1 б.”а” ЗДвП, който управлява МПС с
концентрация на алкохол в кръвта над 0,5 на хиляда -. 171, т.1 б. „б” ЗДвП ;
който поради незнание е извършил немаловажно нарушение на правилата за движение
– до успешното полагане на проверовъчен изпит, който управлява МПС с наложено
наказание Глоба, незаплатена в срока за доброволно заплащане / какъвто е и
настоящият случай/ до заплащане на дължимата глоба – чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП,
който управлява МПС без застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилистите
– до предоставяне на сключена валидна застраховка – чл. 171 т.1 б.” е” ЗДвП и др.; 2/ временно спиране от
движение на пътно превозно средство – чл.171т.2 б.”а-и” ; 3/ прекратяване на
регистрацията на пътно превозно средство на собственик – 171 т.2а ЗДвП ; 4 /
задържане на отговорно пазене, до установяване на собствеността на регистрирано
или подлежащо на регистриране пътно превозно средство- чл.171 т.3 ЗДвП ; 5/
изземване на свидетелството за управление на лице, което не е изпълнило
задължението си по чл.157, ал.4 ЗДвП и други.
Законодателят разграничава
понятието „прилагане на ПАМ” от понятието
„налагане на ПАМ” . под „прилагане” се разбира конкретното волеизявление или
разпореждане / писмено или устно/ на компетентния орган за налагане на ПАМ А
„налагането” / реализирането или изпълнението на ПАМ, се извършва чрез
конкретно действие от издателя на акта или от друго лице/ на съответната ПАМ. Действията,
чрез които се налагат ПАМ са изброени в чл.172, ал.1 т.1-6 ЗДвП. В случаите по
чл.171 т.1 б.”б” / какъвто е настоящият случай с АУАН 447731/13.11.2016г. –
справка на л. 27 и справка на л.49 от делото /
както и в случаите на чл.171 т.1 б.”е” и „ж” ЗДвП свидетелството за
управление на моторно превозно средство на водача се изземва със съставянето на
акта за установяване на административно нарушение. На въпроса може ли да се
изземе СУМПС , СРМПС и табелите с регистрационен номер преди да е издадена
заповед за прилагане на съответната ПАМ по чл.171 т.1 б.” б”, „е” „ж”, чл.171
т.2 б.”в” , „и”, „ к” , „л” , „м”, „н” и по т.2а, но при наличието на издаден
АУАН, ВАС в своята практика дава положителен отговор в Определение
№10340/07.08.2017г. по адм.дело №6622/2017г. по описа на ВАС, седмо
отделение.
Ето
защо и при издадена ЗППАМ, макар и невръчена на жалбоподателя, на последния е
било известно, че свидетелството му за управление на МПС е иззето временно от
контролните органи, което създава задължение в срока до връщане на документа да
не управлява МПС, поради липса на правоспособност.
По аналогичен начин състава на
съда приема за доказано, че с деянието си Д.Д. е осъществил състава на
нарушение на чл. 140, ал.1 ЗДвП. Независимо от обстоятелството на какво
основание са отнети регистрационните табели от служители на МВР, който факт се
признава и от жалбоподателя, на следващият ден водача отново управлява личният
си автомобил при ясно съзнание, че върху МПС-то не са поставени регистрационни
табели. Съгласно тази норма „по пътищата, отворени за обществено ползване, се допускат
само моторни превозни средства и ремаркета, които са регистрирани и са с табели
с регистрационен номер, поставени на определените за това места”.
От показанията на свидетелите В.Г.В., Р.Л.И. и Д.Б.Д., се установява, че на
08.03.2017г. Д. е управлявал лекия автомобил без поставен обезопасителен колан,
както и без поставени регистрационни табели върху МПС-то.
Целият доказателствен
материал обуславя безспорен и категоричен извод, че с поведението си на 08.03.2017г. Д. е осъществил състава на три
административни нарушения на ЗДвП- чл.150, ал.1, чл.140, ал.1 и чл.137а ЗДвП.
От субективна страна деянията са
извършени умишлено, при ясно съзнание за обстоятелството, че с поведението си
жалбоподателя нарушава правилата в ЗДвП.
При преценка на доказателствения
материал по делото съдът установи, че административно - наказателното
производство е започнало съобразно процесуалните изисквания на ЗАНН. Актът е
съставен от компетентен актосъставител, спазени са изискванията на чл. 42 ЗАНН,
а отказът на жалбоподателя да му бъде надлежно връчен е удостоверено с подписа
на свидетел.
Обжалваното наказателно
постановление е издадено от орган, притежаващ съответна материална
компетентност.
Наказателното постановление е
издадено от оправомощен за това орган. Неоснователно е в тази насока
възражението на жалбоподателя, че „не е ясно от кого е упълномощен
административно наказващият орган” и адм.наказващият
орган не разполага с правомощия да издава НП-та. По делото са приложени Заповеди №8121з-746/1.06.2017г.
/действаща към датата на издаване на
НП-то/ на Министъра на вътрешните работи
и заверено копие на заповед №8121з-748/24.06.2015г. / действаща към датата на
изготвяне на АУАН/ на Министъра на вътрешните работи. Без правно значение е в
случая, че в заповедите са използвани
термини като „определям да издават ” , а
в НП-то Началника на РУ –Червен бряг е „упълномощен”
, както и че е пропусната думата
„заповед”, а е посочен само нейният номер. Този пропуск не представлява
съществено процесуално нарушение, от категорията на съществените, които да
ограничават правото на жалбоподателя на защита. Това нарушение се отстрани в производството пред съда чрез
приобщаване на заповедите, с които административно наказващият орган и
актосъставителя са оторизирани да издават АУАН респ.НП-та по ЗДвП.
Съгласно чл. 189, ал. 12 от ЗДвП
и приложената Заповед на Министъра на вътрешните работи, на Началниците на
съответните полицейски управления са делегирани права на
административнонаказващ орган по смисъла на чл. 47, ал. 2 от ЗАНН.
Административно наказателното
производство е образувано въз основа на АУАН ф.№845575/ 08.03.2017г., съставен
съгласно императивното изискване на чл. 37, ал. 1 б. "а" от ЗАНН, във
връзка с чл. 189, ал. 1 от ЗДвП от компетентно длъжностно лице на служба за
контрол по чл. 165 от ЗДвП - към РУ гр. Червен бряг и отговаря на всички
изисквания по чл. 42 и чл. 43 от ЗАНН
При съставяне на акта за
административно нарушение не са допуснати съществени процесуални нарушения.
Актът за установяване на административно нарушение е съставен при спазване на
процедурата, предвидена в чл. 40 и чл. 43 от ЗАНН. АУАН съдържат изискуемите в
чл. 42 и чл. 57, ал. 1 от ЗАНН реквизити.
По отношение на
индивидуализацията на наказанията, съдът установи , че наказанията за отделните
административни нарушения правилно са определени към максимума от
административно наказващият орган с оглед
приобщените по делото писмените доказателства / справка за нарушител,
заповеди за принудителни административни мерки и др./ за системно нарушаване на
Закона за движение по пътищата.
С оглед на гореизложеното съдът
приема, че следва да потвърди изцяло обжалваното наказателно постановление като
правилно и законосъобразно.
Водим от горното и
на основание чл. 63 ал.І от ЗАНН, СЪДЪТ
Р Е Ш И :
ПОТВЪРЖДАВА Наказателно
постановление №17-0374-000554/26.06.2017г. на Началник РУ Червен бряг, с което
на Д.В.Д. с ЕГН **********, адрес *** за
това, че на 8.03.2017г. в гр. *** на
кръстовището на ул.*** и ул. *** управлявал л.а.***,
без да притежава свидетелство за управление на МПС, без поставени
регистрационни табели, без поставен предпазен колан по време на движение, с
което е оборудван автомобила за нарушение на чл. 150а ал.1 от ЗДвП /управлява
МПС след като е лишен от това право по съдебен или административен ред на
основание чл. 177 ал.1 т.1 от ЗДвП било наложено административно наказание
глоба в размер на 300 лв.; за нарушение на чл. 140 ал.1 от ЗДвП
/управлява МПС което е регистрирано, но е без табели с регистрационен номер/ на
основание чл. 175 ал.3 пр.2 от ЗДвП е наложена глоба в размер на 400 лв. и
лишаване от право да управлява МПС за срок от 10 месеца; за нарушение на чл.
137а ал.1 от ЗДвП /водач на МПС от категории М1, М2, М3, и М1, М2 и М3 когато е
в движение не използва обезопасителен колан с който МПС-то е оборудвано/ - на
основание чл. 183 ал.4 т.7 пр.1 от ЗДвП наложена глоба в размер на 50 лв. КАТО ПРАВИЛНО И ЗАКОНОСЪОБРАЗНО.
Решението подлежи на касационно обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от
съобщението му до страните пред Административен съд гр.Плевен.
РАЙОНЕН СЪДИЯ: