Решение по дело №146/2018 на Районен съд - Червен бряг

Номер на акта: 89
Дата: 19 септември 2018 г. (в сила от 11 декември 2018 г.)
Съдия: Виолета Григорова Николова
Дело: 20184440200146
Тип на делото: Административно наказателно дело
Дата на образуване: 9 май 2018 г.

Съдържание на акта Свали акта

Р  Е  Ш  Е  Н  И  Е

 

гр.Червен бряг, 19.09.2018г.

В    И М Е Т О   Н А   Н А Р О Д А

                                                                                                                                                                                                     

РАЙОНЕН СЪД-ЧЕРВЕН БРЯГ,  четвърти състав в открито заседание на четвърти септември през две хиляди и осемнадесета година, в състав :

                                                                                                                              ПРЕДСЕДАТЕЛ: ВИОЛЕТА НИКОЛОВА

при участието на секретаря М. Т.  и в присъствието на прокурора………………………….., като разгледа докладваното от съдията АНД №146 по описа за 2018 година, за да се произнесе, съобрази следното :

Производството е по реда на чл.63 ал.1 от ЗАНН

Образувано е по материали изпратени от ОС Плевен с писмо вх.№2219/9.05.2018г. /включващи материалите по КАНД №59/2018г. на АС Плевен и АНД №477/2017г. по описа на РС Червен бряг/ въз основа на жалба с вх.№374000-5521/06.10.2017г. на Д.В.Д. с ЕГН **********, адрес *** против Наказателно постановление №17-0374-000554/26.06.2017г. на Началник РУ Червен бряг, с което на жалбоподателя за това, че на 8.03.2017г. в гр. *** на кръстовището на ул.*** и ул.***управлявал л.а.***, без да притежава свидетелство за управление на МПС, без поставени регистрационни табели, без поставен предпазен колан по време на движение, с което е оборудван автомобила за нарушение на чл. 150а ал.1 от ЗДвП /управлява МПС след като е лишен от това право по съдебен или административен ред на основание чл. 177 ал.1 т.1 от ЗДвП било наложено административно наказание глоба в размер на 300 лв; за нарушение на чл. 140 ал.1 от ЗДвП /управлява МПС което е регистрирано, но е без табели с регистрационен номер/ на основание чл. 175 ал.3 пр.2 от ЗДвП е наложена глоба в размер на 400 лв. и лишаване от право да управлява МПС за срок от 10 месеца; за нарушение на чл. 137а ал.1 от ЗДвП /водач на МПС от категории М1, М2, М3, и М1, М2 и М3 когато е в движение не използва обезопасителен колан с който МПС-то е оборудвано/ - на основание чл. 183 ал.4 т.7 пр.1 от ЗДвП наложена глоба в размер на 50 лв.  Твърди се в жалбата, че както акта за установяване на административно нарушение / АУАН/ , така и наказателното постановление  са съставени в противоречие с материалните разпоредби и целите на закона и при допуснато съществено нарушение на административно производствените правила, без да се конкретизира в какво се състои нарушението. Иска се от съда да постанови решение, с което да отмени изцяло издаденото наказателно постановление като неправилно и незаконосъобразно.

В съдебно заседание жалбоподателят, редовно призован се явява  лично и с пълномощник адв. К.К. ***. Страната и процесуалния и представител  поддържат жалбата и молят съда да постанови решение, с което да отмени обжалваното наказателно постановление като незаконосъобразно.

                РУ на МВР – Червен бряг, редовно призовано, не се представлява и не взема становище по жалбата.

                Районна прокуратура – гр. Червен бряг, редовно призована, не изпраща представител в съдебно заседание и не взема становище по жалбата.

Съдът намира подадената жалба за допустима, като подадена от надлежна страна в процеса и в законоустановения срок – чл.59 ал.2 пр.І от ЗАНН.

Разгледана по същество, жалбата е  НЕОСНОВАТЕЛНА.

                Съдът, като прецени събраните по делото доказателства поотделно и в тяхната съвкупност, приема за установена следната фактическа обстановка: 

                На 07.03.2017г. Д.В.Д. ***, като при извършена проверка от служители на МВР-Плевен били установени административни нарушения. В резултат на проверката регистрационните табели на Д.Д. били свалени и иззети от компетентните органи.

                На 08.03.2017г. в 14,10 часа в град *** Д.В.Д. управлявал автомобил „***  на кръстовището, образувано от ул.”***” и ул.”***”. Автомобила бил без регистрационни табели, а водача не бил поставил предпазен колан,  с който моторното превозно средство било оборудвано.

                По същото време и място свидетелите  В.Г.В. и Р.Л.И. осъществявали пътно постова дейност по контрол  за спазване на ЗДвП и подзаконовите актове по прилагането му. Свидетелите забелязали автомобил управляван от Д. и го спрели за проверка. След справка с дежурната част на РУ Червен бряг констатирали обстоятелството, че водача е без поставен предпазен колан и неправоспособен, както и че автомобила е без регистрационни табели, поради което свидетеля В. съставил АУАН ф.№845575/08.03.2017г. в присъствието на Д.Д.. Нарушителят отказал да подпише акта, но получил препис от него на същата дата лично срещу подпис. Отказът на Д. да подпише акта било удостоверено с подписа на свидетел Д.Б.Д. /л.15 от АНД №477/2017г./. Въз основа на съставения АУАН било изготвено Наказателно постановление/НП/ №17-0374-000554/26.06.2017г. на Началника на РУ Червен бряг, с което на жалбоподателя за това, че на 08.03.2017г. в 14,10 часа в град ***, на кръстовището, образувано от ул.”***” и ул.”***  като водач на автомобил „***” управлява превозното средство без свидетелство за управление на МПС, след като е лишен от това право по съдебен или административен ред - нарушение на чл. 150А ЗДвП, поради което и на основание чл. 177, ал.1 т.1 ЗДвП му било наложено административно наказание „Глоба” в размер на 300 лв. Със същото постановление на жалбоподателя за нарушение на чл.140, ал.1 ЗДвП / управление на  МПС, което е регистрирано, но е без поставен регистрационен номер/ на основание чл. 175, ал.3 пр.2 ЗДвП бил санкциониран с Глоба в размер на 400 лв. и лишаване от право да управлява МПС за срок от 10 месеца, както и за нарушение на чл. 137А, ал.1 ЗДвП / по същото време и място не е поставил предпазен колан по време на  движение, с който е оборудван автомобила/, на основание чл. 183, ал.4 т.7 пр.1 ЗДвП – Глоба в размер на 50 лв.  Наказателното постановление  било връчено лично срещу подпис на Д.В.Д. на 04.10.2017г. С жалба от 06.10.2017г. е инициирано производството по АНД №477/2017г. по описа на РС Червен бряг, преобразувано в АНД №146/2018г. по описа на същия съд.

                Горната фактическа обстановка се установява от писмените доказателства   по делото вкл. АУАН ф.845575/08.03.2017г., справка от информационната система на КАТ, справка рег.№ 374р-2846/14.03.2018г., справка с рег.№ 306000-17798/28.05.2018г.; заверено копие на заповед  №8890/13.11.2016г. за прилагане на принудителна административна мярка по чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП; заверено копие на НП от 20.03.2017г.; заверено копие на ЗППАМ № 18-0938-000668/29.03.2018г.; заверено копие на АУАН ф.№998879/07.02.2017г.; заверено копие на ЗППАМ № 17-0938-*********.03.2017г.; заверено копие на Решение №242/07.06.2017г. по Адм.дело № 235/2017г. по описа на Административен съд – Плевен, заверено копие на АУАН ф.№ 401687/ 29.03.2018г.; заверено копие на ЗППАМ №18-0938-000667/29.03.2018г.; справка за нарушител  - л. 41- 50 от делото; справка с рег.№ 316000-28073/17.08.2018г., удостоверение рег.№ 316000-27512/10.08.2018г.; заверено копие на Заповед № 8121з-746/01.06.2017г.; удостоверение рег.№ 316000-27512/10.08.2018г.; заверено копие на заповед № 8121з-748/24.06.2015г. и заверено копие на заповед рег.№ 8121з-74682017г. ; извлечение на решение от 06.07.2018г. по НАХД №1079/2018г. по описа на РС-Плевен.

                От писмените доказателства, разгледани по отделно, съдът установи следните факти и обстоятелства, от значение за предмета на делото.      

                Видно от АУАН ф.№845575/08.03.2017г.,  на 08.03.2017г. Д.В.Д. *** управлявал автомобил „***   на кръстовището, образувано от ул.”***” и ул.”***”, като автомобила бил без регистрационни табели, водача бил неправоспособен и не е бил  с поставен обезопасителен колан.

                Видно от справка от информационната система на КАТ / л.8 от АНД № 477/2017г. по описа на РС-Червен бряг/, лек автомобил ***  с рег.№ *** е регистриран на името на Д.В.Д..

                Установява се от приобщените официални документи - справка рег.№ 374р-2846/14.03.2018г., писмо с рег.№ 374000-1250/14.03.2017г. и справка с рег.№ 306000-17798/28.05.2018г. / л. 27 от АНД №146/2018г. по описа на РС-Червен бряг/, че към 08.03.2017г. Д.В.Д.   с ЕГН **********, не е бил правоспособен водач на МПС, както и че свидетелството на жалбоподателя било отнето на 13.11.2016г. , като след заплащане на дължимите глоби е върнато на 21.03.2017г.

                Видно от заверено копие на заповед  №8890/13.11.2016г. за прилагане на принудителна административна мярка по чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП, на Д.В.Д. временно е отнето свидетелството за управление на МПС  за нарушение на чл.157, ал.8 вр. чл. 190, ал.3 ЗДвП до заплащане на дължимите глоби. Заповедта е връчена на 20.03.2017г.  Видно от документа / на обратната му страна/, жалбоподателя е получил свидетелството за управление на МПС №********* на 21.03.2017г.  

                Видно от заверено копие на АУАН ф.№998879/07.02.2017г.,  на 07.02.2017г. жалбоподателя  е управлявал МПС ***  в нарушение на чл.150 ЗДвП.

                 Видно от приложеното по АНД 477/2017г. по описа на ЧРС постановление за прекратяване на наказателно производство  по ЗМ № 86/2017г.,  същото е образувано за деяние по чл.345, ал.2 НК, което не е идентично с административните нарушения, предмет на настоящето дело.

                Установява се от заверено копие на Решение №242/07.06.2017г. по Адм.дело № 235/2017г. по описа на Административен съд – Плевен, че Д.Д. подал жалба срещу Заповед № 17-0938-000571/07.03.2017г.  на Началник сектор „Пътна полиция”  за прилагане на принудителна административна мярка по чл.171 т.2 а ЗДвП –прекратяване на регистрацията на ППС за срок от 8 месеца , като жалбата е отхвърлена  на основание чл. 172, ал.1 АПК.

                Видно от справка с рег.№ 316000-28073/17.08.2018г. и удостоверение рег.№ 316000-27512/10.08.2018г., към датата на съставяне на АУАН и издаване на наказателното постановление св.В.В. е заемал длъжността младши автоконтролъор, а старши инспектор Веско Бочев В. ***.

                Видно от представеното от жалбоподателя извлечение на Решение от 06.07.2018г. по НАХД №1079/2018г. по описа на РС-Плевен, срещу НП № 18-0938-000439/20.03.2018г. била подадена жалба от Д.Д., което АНД приключило с решение, с което обжалваното наказателно постановление било отменено .

                Видно от заверено копие на заповед  №8121з-746/1.06.2017г. /действаща  към датата на издаване на НП-то/  на Министъра на вътрешните работи и заверено копие на заповед №8121з-748/24.06.2015г. / действаща към датата на изготвяне на АУАН/ на Министъра на вътрешните работи е определил полицейските органи, които следва да осъществяват контролна дейност по ЗДвП, да издават фишове за налагане на глоби и да съставят актове за установяване на административни нарушения. От представените заверени копия на заповеди се установява, че към 08.03.2017г. право да съставят АУАН съгласно т. 1.3. от  Заповед 8121з-748/24.06.2015г. са служители на МВР на длъжност мл.автоконтрольор в териториална структура на ОД на МВР / какъвто е и св. В./, а наказателни постановления към  процесната дата в НП-то  съгласно т.2.9  от заповед № 8121з-746/01.06.2017г. са имали право да издават началниците на РУ при ОД МВР – на обслужваната територия. От двата документа се установява материалната и териториална компетентност на актосъставителя и административно наказващият орган в съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал. ЗАНН вр. чл.189, ал. 1  и ал. 12 ЗДвП.

                По делото за установяване на спорните обстоятелства са приобщени и гласни доказателства, съдържащи се в показанията на свидетелите  В.Г.В., Р.Л.И. и Д.Б.Д.. Видно от показанията на свидетеля на процесната дата посочена в акта, при направена проверка на автомобила, управляван от  жалбоподателя, последният не представил свидетелство за управление на МПС. Водачът е бил сам в автомобила. При направена проверка в дежурната част на ОД на МВР Плевен се установило, че водача няма свидетелство за управление на МПС. Свидетелите са категорични, че на процесната дата и място в акта    именно Д.Д. е управлявал автомобил, без поставен обезопасителен колан и без поставени регистрационни табели на МПС-то. И тримата свидетели потвърждават, че акта е съставен в присъствието на нарушителя съобразно разпоредбата на чл. 40, ал.1 ЗАНН в присъствието на свидетелите на нарушенията и изготвянето му.  Съдът кредитира показанията на свидетелите изцяло с доверие като обективни и безпристрастни както поради съответствието помежду им, така и поради съответствието им с писмените доказателства по делото / АУАН ф.845575/08.03.2017г., справка от информационната система на КАТ, справка рег.№ 374р-2846/14.03.2018г., справка с рег.№ 306000-17798/28.05.2018г.; заверено копие на заповед  №8890/13.11.2016г. за прилагане на принудителна административна мярка по чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП; справка за нарушител  - л. 41- 50 от делото; удостоверение рег.№ 316000-27512/10.08.2018г. и др./. От приобщените гласни доказателства се внасят в производството преки доказателства за автора и механизма на осъществяване на отделните  административни нарушения, вменени с обжалваното наказателно постановление.

Гореизложената фактическа обстановка и целият доказателствен материал  в своята съвкупност обуславят правния извод, че с деянието си Д.В.Д. на 08.03.2017г. е осъществил от обективна и субективна страна съставите на административни нарушения по чл.150, ал.1, чл.140, ал.1 и чл.137А   от ЗДвП.

Съгласно разпоредбата на чл. 150 от Закона за движение по пътищата Всяко пътно превозно средство, което участва в движението по пътищата, отворени за обществено ползване, трябва да се управлява от правоспособен водач, освен когато превозното средство е учебно и се управлява от кандидат за придобиване на правоспособност за управление на моторно превозно средство по време на обучението му по реда на наредбата по чл. 152, ал. 1, т. 3 и при провеждането на изпита за придобиване на правоспособността по реда на наредбата по чл. 152, ал. 1, т. 4.

                В конкретния случай по безспорен и категоричен начин се установи, че Д. е управлявал автомобила без да е бил правоспособен.

                Неоснователно е възражението, че след като не му е била връчена ЗППАМ № №8890/13.11.2016г. към 08.03.2017г. , това обстоятелство го прави правоспособен да управлява МПС.

                Безспорно по делото се установи, че на 13.11.2016г.  свидетелството за управление на МПС е било иззето от контролните органи на МВР и това обстоятелство е посочено в АУАН 447781/13.01.2016г.

                Признава се от жалбоподателя и не се спори и относно обстоятелството, че на 07.03.2017г. регистрационните табели на лекия му автомобил Хюндай Акцент били свалени от органите на МВР.

                Ето защо и въпреки обстоятелството, че на Д.Д. не е била връчена ЗППАМ, в която изрично се посочва, че на водача се отнема СУМПС, а именно в периода от 13.11.2016г. до 21.03.2018г., състава приема, че последния не е бил правоспособен при условие, че лицето е знаело и съзнавало, че свидетелството му е отнето от контролните органи.

                Следва да се има предвид и следното: видовете принудителни административни мерки , които се прилагат за осигуряване на безопасността на движението по пътищата и за пруестанявоване на административните нарушения  от компетентните органи, са разнообрази: 1/ временно отнемане на свидетелството за управление на МПС на водач- когато се установи, че последния не отговаря на медицинските или психологически изисквания до отпадане на основанието за това – чл. 171 т.1 б.”а” ЗДвП, който управлява МПС с концентрация на алкохол в кръвта над 0,5 на хиляда -. 171, т.1 б. „б” ЗДвП ; който поради незнание е извършил немаловажно нарушение на правилата за движение – до успешното полагане на проверовъчен изпит, който управлява МПС с наложено наказание Глоба, незаплатена в срока за доброволно заплащане / какъвто е и настоящият случай/ до заплащане на дължимата глоба – чл.171 т.1 б.”д” ЗДвП, който управлява МПС без застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилистите – до предоставяне на сключена валидна застраховка – чл. 171 т.1 б.” е” ЗДвП  и др.; 2/ временно спиране от движение на пътно превозно средство – чл.171т.2 б.”а-и” ; 3/ прекратяване на регистрацията на пътно превозно средство на собственик – 171 т.2а ЗДвП ; 4 / задържане на отговорно пазене, до установяване на собствеността на регистрирано или подлежащо на регистриране пътно превозно средство- чл.171 т.3 ЗДвП ; 5/ изземване на свидетелството за управление на лице, което не е изпълнило задължението си по чл.157, ал.4 ЗДвП и други.

                Законодателят разграничава понятието „прилагане на ПАМ”  от понятието „налагане на ПАМ” . под „прилагане” се разбира конкретното волеизявление или разпореждане / писмено или устно/ на компетентния орган за налагане на ПАМ А „налагането” / реализирането или изпълнението на ПАМ, се извършва чрез конкретно действие от издателя на акта или от друго лице/ на съответната ПАМ. Действията, чрез които се налагат ПАМ са изброени в чл.172, ал.1 т.1-6 ЗДвП. В случаите по чл.171 т.1 б.”б” / какъвто е настоящият случай с АУАН 447731/13.11.2016г. – справка на л. 27 и справка на л.49 от делото /   както и в случаите на чл.171 т.1 б.”е” и „ж” ЗДвП свидетелството за управление на моторно превозно средство на водача се изземва със съставянето на акта за установяване на административно нарушение. На въпроса може ли да се изземе СУМПС , СРМПС и табелите с регистрационен номер преди да е издадена заповед за прилагане на съответната ПАМ по чл.171 т.1 б.” б”, „е” „ж”, чл.171 т.2 б.”в” , „и”, „ к” , „л” , „м”, „н” и по т.2а, но при наличието на издаден АУАН, ВАС в своята практика дава положителен отговор в Определение №10340/07.08.2017г. по адм.дело №6622/2017г. по описа на ВАС, седмо отделение. 

                Ето защо и при издадена ЗППАМ, макар и невръчена на жалбоподателя, на последния е било известно, че свидетелството му за управление на МПС е иззето временно от контролните органи, което създава задължение в срока до връщане на документа да не управлява МПС, поради липса на правоспособност.

                По аналогичен начин състава на съда приема за доказано, че с деянието си Д.Д. е осъществил състава на нарушение на чл. 140, ал.1 ЗДвП. Независимо от обстоятелството на какво основание са отнети регистрационните табели от служители на МВР, който факт се признава и от жалбоподателя, на следващият ден водача отново управлява личният си автомобил при ясно съзнание, че върху МПС-то не са поставени регистрационни табели. Съгласно тази норма „по пътищата, отворени за обществено ползване, се допускат само моторни превозни средства и ремаркета, които са регистрирани и са с табели с регистрационен номер, поставени на определените за това места”.

                От показанията на свидетелите  В.Г.В., Р.Л.И. и Д.Б.Д., се установява, че на 08.03.2017г. Д. е управлявал лекия автомобил без поставен обезопасителен колан, както и без поставени регистрационни табели върху МПС-то.

                Целият доказателствен материал обуславя безспорен и категоричен извод, че с поведението  си на 08.03.2017г.  Д. е осъществил състава на три административни нарушения на ЗДвП- чл.150, ал.1, чл.140, ал.1 и чл.137а ЗДвП.

                От субективна страна деянията са извършени умишлено, при ясно съзнание за обстоятелството, че с поведението си жалбоподателя нарушава правилата в ЗДвП.

                При преценка на доказателствения материал по делото съдът установи, че административно - наказателното производство е започнало съобразно процесуалните изисквания на ЗАНН. Актът е съставен от компетентен актосъставител, спазени са изискванията на чл. 42 ЗАНН, а отказът на жалбоподателя да му бъде надлежно връчен е удостоверено с подписа на свидетел. 

                Обжалваното наказателно постановление е издадено от орган, притежаващ съответна материална компетентност. 

                Наказателното постановление е издадено от оправомощен за това орган. Неоснователно е в тази насока възражението на жалбоподателя, че „не е ясно от кого е упълномощен административно наказващият орган”  и адм.наказващият орган не разполага с правомощия да издава НП-та. По делото са  приложени Заповеди №8121з-746/1.06.2017г. /действаща  към датата на издаване на НП-то/  на Министъра на вътрешните работи и заверено копие на заповед №8121з-748/24.06.2015г. / действаща към датата на изготвяне на АУАН/ на Министъра на вътрешните работи. Без правно значение е в случая, че в заповедите са  използвани термини като „определям да издават ”  , а в НП-то Началника на РУ –Червен бряг е  „упълномощен”  , както и че е пропусната думата „заповед”, а е посочен само нейният номер. Този пропуск не представлява съществено процесуално нарушение, от категорията на съществените, които да ограничават правото на жалбоподателя на защита. Това нарушение  се отстрани в производството пред съда чрез приобщаване на заповедите, с които административно наказващият орган и актосъставителя са оторизирани да издават АУАН респ.НП-та по ЗДвП.

                Съгласно чл. 189, ал. 12 от ЗДвП и приложената Заповед на Министъра на вътрешните работи, на Началниците на съответните полицейски управления са делегирани права на административнонаказващ орган по смисъла на чл. 47, ал. 2 от ЗАНН.

                Административно наказателното производство е образувано въз основа на АУАН ф.№845575/ 08.03.2017г., съставен съгласно императивното изискване на чл. 37, ал. 1 б. "а" от ЗАНН, във връзка с чл. 189, ал. 1 от ЗДвП от компетентно длъжностно лице на служба за контрол по чл. 165 от ЗДвП - към РУ гр. Червен бряг и отговаря на всички изисквания по чл. 42 и чл. 43 от ЗАНН

                При съставяне на акта за административно нарушение не са допуснати съществени процесуални нарушения. Актът за установяване на административно нарушение е съставен при спазване на процедурата, предвидена в чл. 40 и чл. 43 от ЗАНН. АУАН съдържат изискуемите в чл. 42 и чл. 57, ал. 1 от ЗАНН реквизити.

По отношение на индивидуализацията на наказанията, съдът установи , че наказанията за отделните административни нарушения правилно са определени към максимума от административно наказващият орган с оглед  приобщените по делото писмените доказателства / справка за нарушител, заповеди за принудителни административни мерки и др./ за системно нарушаване на Закона за движение по пътищата.

С оглед на гореизложеното съдът приема, че следва да потвърди изцяло обжалваното наказателно постановление като правилно и законосъобразно.

Водим от горното и на основание чл. 63 ал.І от ЗАНН, СЪДЪТ  

 

Р  Е  Ш  И :

 

                ПОТВЪРЖДАВА Наказателно постановление №17-0374-000554/26.06.2017г. на Началник РУ Червен бряг, с което на Д.В.Д. с ЕГН **********, адрес ***  за това, че на 8.03.2017г. в гр. *** на кръстовището на ул.*** и ул. *** управлявал л.а.***, без да притежава свидетелство за управление на МПС, без поставени регистрационни табели, без поставен предпазен колан по време на движение, с което е оборудван автомобила за нарушение на чл. 150а ал.1 от ЗДвП /управлява МПС след като е лишен от това право по съдебен или административен ред на основание чл. 177 ал.1 т.1 от ЗДвП било наложено административно наказание глоба в размер на 300 лв.; за нарушение на чл. 140 ал.1 от ЗДвП /управлява МПС което е регистрирано, но е без табели с регистрационен номер/ на основание чл. 175 ал.3 пр.2 от ЗДвП е наложена глоба в размер на 400 лв. и лишаване от право да управлява МПС за срок от 10 месеца; за нарушение на чл. 137а ал.1 от ЗДвП /водач на МПС от категории М1, М2, М3, и М1, М2 и М3 когато е в движение не използва обезопасителен колан с който МПС-то е оборудвано/ - на основание чл. 183 ал.4 т.7 пр.1 от ЗДвП наложена глоба в размер на 50 лв. КАТО ПРАВИЛНО И ЗАКОНОСЪОБРАЗНО.

            Решението подлежи на касационно обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщението му до страните пред Административен  съд гр.Плевен.

 

 

                                                                                                                               РАЙОНЕН СЪДИЯ: