Определение по дело №268/2020 на Районен съд - Момчилград

Номер на акта: Не е посочен
Дата: 9 ноември 2020 г. (в сила от 26 ноември 2020 г.)
Съдия: Сунай Юсеин Осман
Дело: 20205150100268
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 17 юли 2020 г.

Съдържание на акта

                      П Р О Т О К О Л

                        гр.Момчилград  09.11.2020 год.

 

 

Момчилградският районен съд в публично

съдебно заседание на 09.11.2020 год. в състав

 

                                                                Председател: Сунай Осман

 

при участието на секретар:  Анита Дочева

сложи за разглеждане гражданско дело № 268 по описа за 2020 год.

докладвано от съдията  Сунай Осман

На именното повикване в 08.30 часа се явиха:

Ищецът Р.И.И., редовно призован не се явява и не се представлява.

Ответницата Н.С.И., редовно призована не се явява и не се представлява.

На второ повикване в 08:35часа никой не се явява.

Ищецът Р.И.И., редовно призован не се явява и не се представлява.

Ответницата Н.С.И., редовно призована не се явява и не се представлява.

Съдът намира ,че не следва да се дава ход на делото, налице са условията по чл.321 ,ал.1 от ГПК. Ищецът е редовно призован. Получил е призовка ,чрез адв.С.П.Т.,*** на съдебния адрес ,посочен по делото.В производство по брачните искове за развод в първото по делото заседание страните следва да се явят лично.Изречение второ на ал.1 посочва ,че при неявяване на ищеца без уважителна причина производството по делото се прекратява.

Съобразно това съдът

 

О П Р Е Д Е Л И :

 

Не дава ход на делото.

Прекратява производството по Гр. Дело №268/2020г. по описа на Момчилградския районен съд, поради неявяването на ищеца или на негов процесуален представител.

Определението за прекратяване подлежи на обжалване в седмодневен срок пред окръжен съд Кърджали от съобщаването му на страните.

Протокола написан на 09.11.2020 год.

Заседанието закрито в 08.40 часа.

 

 

                                               Председател:

 

 

                                                         Секретар: