РЕШЕНИЕ
№ 500
Плевен, 01.10.2019 г.
В ИМЕТО НА НАРОДА
Административен съд – Плевен, шести
състав, в закрито съдебно заседание на пети септември две хиляди и
деветнадесета година в състав:
Председател:
Снежина Иванова
като разгледа докладваното от съдия -
докладчика адм. д. № 1023 по описа за 2018 година на Административен съд – Плевен, за да се произнесе взе предвид
следното:
Производството е
по реда на чл. 166 и сл. от ДОПК вр. чл. 194 от Закона за водите.
Административното
дело е образувано по жалба на
„Водоснабдяване и Канализация –Видин“ ЕООД, ЕИК: *********, седалище и
адрес на управление: гр.Видин, ул. „Широка“ № 18, чрез представляващия Г.В.В.
срещу акт № 54/25.10.2018 година за установяване на публично държавно вземане
на директора на Басейнова дирекция Дунавски район.
В жалбата се
посочва, че дружеството не следва да е адресат на издадения АУПДВ. Титуляр на
разрешително № 13140193/16.05.2012 г. за ползване на воден обект за заустване
на отпадъчни води в повърхностни води е Община Видин, а на разрешително №
13110134/07.12.2012 г. е Община Белоградчик и в издадените разрешителни са
вписани само и единствено данните за собственика на канализационната система -
Община Видин и Община Белоградчик, а съгласно чл. 56, ал. 4, т. 1 от ЗВ разрешителното
за ползване на воден обект за заустване на отпадъчни води в повърхностни води
по чл. 46, ал. 1, т. 3 освен реквизитите по ал. 1 съдържа и данни за обекта,
формиращ отпадъчните води, за канализационната система, за собственика и ползвателя му“. Видно от издадените
разрешителни никъде „Водоснабдяване и Канализация - Видин“ ЕООД не фигурира,
нито като титуляр, нито като ползвател. Посочва, че
съгласно чл. 1946, ал. 1 и ал. 4 във вр. с чл. 194, ал. 1, т. 3, б“а“ от ЗВ
задължение за предоставяне на информация за изчисляване на дължимите годишни
такси, респективно и за заплащането им, е на титуляра на разрешителното, в
случая Община Видин и Община Белоградчик. „Водоснабдяване и Канализация -
Видин“ ЕООД не е и ползвател на водите по смисъла на § 9 от ПЗР на ЗВ
независимо, че съгласн чл. 48, ал. 4 от ЗВ задължава ВиК оператора да пречиства
и зауства отпадъчните води в повърхностни водни обекти в съответствие с
издаденоте разрешителни за ползване на водни обекти за заустване на отпадъчни
води за съответната канализационна система, която в случая е канализационната
система за отпадъчни води на гр. Видин и гр. Белоградчик, но това категорично
не го прави нито титуляр, нито ползвател на разрешително № 13140193/16.05.2012
г. и разрешително № 13110134/07.12.2012 г., въз основа на което е издаден АУПДВ
№ 54/25.10.2018 г., каквото е и посочено от директорът на Басейнова дирекция
„Дунавски район“ в придружителното писмо с изх. № ПВЗ - 00002/18.05.2012 г. към
издаденото разрешително № № 13140193/16.05.2012 г. и в придружително писмо с
изх. № ПВЗ-00050 към издадено разрешително № 13110134/07.12.2012 г., в които е
посочено, че „дължимата такса се
заплаща от титуляра на разрешителното. Намира, че липсата на качествата
„титуляр на разрешителното“ или „ползвател“, освобождава „Водоснабдяване и
Канализация - Видин“ ЕООД от задължение за заплащане на сумата, посочена на
АУПДВ № 54/25.10.2018 г. Посочва, че съгласно чл. 3.7, б“б“ от сключения на
14.03.2016 г. договор между ВиК и АВиК операторът не носи отговорност за изпълнение на
условията на разрешителните по чл. 3.6(6) в случаите, когато изпълнението на
тези условия е свързано с извършване на определени инвестиции, които съгласно
разпоредбите на Договора са възложени на АВиК /съответен неин член/. В този
случай, за целите на Договора до момента на изпълнението на съответното
задължение за инвестиции, отговорността за изпълнение на условията на
разрешителните е изцяло на носителя на задължените за инвестиции“. В
настоящият случай сме изправени именно пред хипотезата на чл. 3.7, б“б“ от
Договора. В разрешително № 13140193/16.05.2012 г. е записан срок за достигане
на индивидуалните емисионни ограничения по петте основни показателя на
качеството на заустваните отпадъчни води до шест месеца от въвеждане в редовна експлоатация на ПСОВ Видин, но не по
- късно от 31.12.2015 г.“. Бенефициент на проект „Воден цикъл на гр.
Видин“, който включва проектиране, изграждане и въвеждане в експолатация на
ПСОВ на гр. Видин е община Видин. В писмо с изх. № ТР - 09 - 12 - 103
(1)/18.12.2017 г. Кмета на общ. Видин инж. О.Ц.е посочил, че „ Разрешително № 13140193/16.05.2012 г. за
заустване на отпадъчни води в р. Дунав е издадено във връзка с изграждането на
пречиствателна станция за отпадъчни води гр. Видин. Същият е стартирал с
изпълнението на проект “Рехабилитация и разширение на водоснабдителната и
канализационна система в гр. Видин “ и не е завършен в предвидения срок по ОПОС 2007 - 2013 г. Проекта
„Доизграждане на ПСОВ гр. Видин - Втора
фаза“ е фазиран и включен в ОПОС 2014 - 2020 г. Строителството е стартирало на 30.10.2017 г. с новоизбран изпълнител, като
срока за изграждане на ПСОВ е 21.09.2018 г.“ Дружеството няма
вина за обстоятелството, че не е изградена ПСОВ Видин не само в първоначално
предвидените срокове, но и към настоящия момент. Тъй като бенефициент на
проекта е общ. Видин, на основание чл. чл. 3.7, б“б“ от Договора отговорността
за заплащане на сумата по обжалвания АУПДВ е на общ. Видин. Аналогичен е случая
и с разрешително № 13110134/07.12.2012 г., в което е записан срок за достигане
на индивидуалните емисисонни ограничения „до
шест месеца от въвеждане в редовна експлоатация на ПСОВ - Белоградчик, но не по
- късно от 31.12.2015 г.“. Към
настоящият момент ПСОВ - Белоградчик не съществува и никога не е съществувала.
Дружеството не носи отговорност за обект, който не само, че не експлоатира, но
и изграждането на който все още не е започнало. ВиК - Видин не може да влияе по
никакъв начин на процеса на проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация
на ПСОВ - Белоградчик. Още повече, че Община Белоградчик също както и Община
Видин е член на АВиК, поради, което по отношение и на това разрешително е
налице хипотезата на чл. чл. 3.7, б“б“ от сключения на 14.03.2016 г. договор
между ВиК и АВиК. Посочва че, при издаване на АУПДВ не са спазени изискванията за минималното необходимо
съдържание по чл. 59, ал. 2, т. 4 от АПК, тъй като, нито в Констативния
протокол от 16.10.2018 г., нито в АУПДВ е посочено изрично какво е количеството
заустени отпадъчни води със завишени индивидуални емисионни ограничения за
периода, което да налага облагане с по - висока такса, въз основа на което е
определена и дължимата сума по акта, с което са нарушени материално - правните
изисквания на закона, а и сумата от
6888,89 лв., която се твърди, че се дължи от „Водосабдяване и Канализация -
Видин“ ЕООД и която е посочена в обжалвания АУПДВ, е сбор от дължими суми по
две различни разрешителни - разрешително № 13140193/16.05.2012 г. и
разрешително № 13110134/07.12.2012 г. и обединяването на две задължения, касаещи
ползване на водни обекти и зауставане на отпадъчни води в повърхностни води на
териториите на две различни общини в един общ акт е грубо нарушение на закона.
Моли за отмяна на акта и и присъждане на разноски.
Представено е
становище от ответника, в което се посочва, че жалбата е неоснователна, тъй като именно ВиК Видин
ЕООД е длъжник по акта като ползвател на канализационната система на гр. Видин
съгласно издадено разрешително от 16.05.2012 година и с оглед подадени
декларации по чл. 194б от ЗВ за количеството води и определено дължимото.
Посочва, че доводът на оспорващия, че съгласно т. 3.6 от Договора опреаторът
изпълнява условията на разрешителното, дори ако не е техен титуляр, се отнасядо
инвестициите, а не и до изпълнение на условията по разрешителното. Посочва се,
че количеството въз основа на което е определен дължимия размер на таксите, е
посочен и правилно порделен и по разрешително от 07.12.2012 година е 1463,26
лева , а по разрешително от 16.05.2012 година – 14 083,63 лева. Счита, че
не е необходимо съставяне на АУПДВ по отношение на всяко разрешително и моли за
отхвърляне на жалбата.
В съдебно
заседание оспорващият – „Водоснабдяване и Канализация –Видин“ ЕООД, ЕИК:
*********, седалище и адрес на управление: гр.Видин, ул. „Широка“ № 18, чрез представляващия
Г.В.В., не се представлява.
В съдебно
заседание ответникът –директор на БДДР –Плевен, се представлява от юрк Х.,
която намира жалбата за неоснователна,
тъй като изрично е посочено, че таксата се внася от ВиК оператора, което се
потвърждава и от експертизата.
В съдебно
заседание представителят на Окръжна прокуратура Плевен, конституирана като
страна в с.з по искане за встъпване,
намира жалбата за неоснователна, тъй като се установява, че АУПДВ е
правилен и законосъобразен.
Административен
съд-Плевен, шести състав, след като обсъди доводите на страните и събраните по
делото доказателства в тяхната цялост съгласно разпоредбите на чл.168 от АПК,
приема за установено от фактическа
страна следното:
С разрешително за ползване на воден
обект за заустване на отпадъчни води в повърхностни води № 13110134/07.12.2012 г. на
Община Белоградчик е предоставено право на заустване ползване на воден обект: река Градска, за заустване на
отпадъчни води за експлоатация на “Канализационна система на гр. Белоградчик, Община
Белоградчик, Област Видин” на Община Белоградчик за срок до
07.12.2018 година като задължение за заплащане на такса за заустване на
отпадъчни води в повърхностен обект е ежегодно до 31 януари на следващата
година на ВиК оператора съгласно т. 1 от „Задължени за заплащане на такса за
заустване на отпадъчни води в повърхностни води“. Посочено е, че таксата е годишна
и се внася от ВиК оператора по сметка на БДДР с център Плевен.
С разрешително за ползване на воден
обект за заустване на отпадъчни води в повърхностни води № 13140193/16.05.2012 г на Община Видин е предоставено право за воден
обект: река Дунав, за заустване на отпадъчни води за експлоатация на “Канализационна система на гр. Видин, Община Видин,
Област Видин” със срок до 16.05.2018
година, като съгласно „Задължение за
заплащане на такса за заустване на отпадъчни води в повърхностни води
задължението за подаване на информация
за изчисляване на таксата до 31 януари на следващата година и да я заплаща е на
ВиК оператора.
На 14.03.2014 година е сключен договор между Асоциация по ВиК на
обособената територия, обслужвано от ВиК“ Видин ЕООД – АВиК и „ВиК4ЕООД гр.
Видин – оператор с предмет операторът
да да предоставя услугите – доставяне на
вода на потребителите отвеждане на отпадъчни и дъждовни води, пречистване на
отпадъците, присъединяване на потребители към водоснабдителните системи и към
канализационните системи, да упражнява всички право и да изпълнява задължения,
възложени на оператора от действащото право, като в приложение № 1 са описани
конкретни обекти на територията на Община Видин.
На л. 114 и сл са
приложени декларации по чл. 194б от ЗВ
за периода 2017 г. по
разрешително за Община Видин и на л. 115 за Община Белоградчик, подадени на
17.01.2018 година.
На 19.02.2018
година е изпратено писмо до оспорващия от директора на БДДР, в което го
уведомява, че след изчисляване на дължимите суми и приспадане на платените има сума от дължими такси в размер на 6888,89
лева и о пределен срок до 31.03.2018
година за плащане, като при липса на такова ще се събират принудително сумите.
На 01.03.2018
година оспорващият уведомява адм. орган, че сумата не е дължима и не може да се
установи по кои разрешителни е установено.
На 08.03.2018
година директора на БДДР изпраща до дружеството писмо, в което се посочва механизъм на определяне на
дължимата такса съгласно тарифа за
таксите за водовземане, за ползване на воден обект и за замърсяване и посочва,
че по разрешително от 07.12.2012 година – Община Белоградчик сумата
дължима за 2017 година е 1463,26 лева , като след приспадане на платени такси
дължимата е 655,62 лева, а по разрешително на Община Видин от 16.05.2012 година
дължимата сума за 2017 година е 14 083, 63 лева, като след приспадане на
внесени такси, дължимата сума е 6233,27 лева. това е такса за замърсяване от
заустване на отпадъчни води.
С писмо от
23.03.2018 година оспорващият посочва, че такава такса не е дължима, тъй като
титуляри на разрешителните са Община Белоградчик и Община Видин и няма сключени
договор за експлоатация на канализационните мрежи и задължението е на титуляра
на разрешителното и ВиК Видин ЕООД не е задължено лице, а и не носи отговорност
, че не са изградени ПСОВ и заустването на отпадъчните от канализационните
мрежи води са непречистени.
На 20.04.2018
година (л. 104) е изпратено писмо до кмета на Община Белоградчик за представяне
на данни относно изпращане на договор , сключен с ВиК оператор.
С писмо от
02.05.20198 година на л. 236 кмет на Община Белоградчик представя приложение №
4 списък на ВиК активи, п,блична общинска собственост по см на чл. 19 от ЗВ, то
което се установя, че ВиК Видин е оператор и водопровод на гр. Белоградчик.
На 28.09.2018
година е изпратено писмо до оспорващия л. 99 по делото , за започване на
производство по издаване на акт за установяване на публично държавно вземане за
дължими такси по закона за водите за прваото на използване на водите за
замърсяване за заустване на отпадъчни води в повърхностни води за 2017 година и
покана за доброволно изпълнение
На 16.10.2018 година е съставен констативен
протокол от служители на БДДР и е установено , че ВОДОСНАБДЯВАНЕ и КАНАЛИЗАЦИЯ
- ВИДИН" ЕООД гр. Видин, като ползвател на Канализационна система гр.
Видин, съгласно чл.194, ал.1, т.З, б”а” и параграф 9 от Преходни и заключителни
разпоредби /ПЗР/ на Закона за водите и ползва воден обект с цел заустване на
отпадъчни води на основание разрешителни за правото на ползване на воден обект
за замърсяване за заустване на отпадъчни води с номера №13110134/07.12.2012 г.
и №13140193/16.05.2012 г., издадени по Закона за водите има незаплатени дължими
такси по Закона за водите за 2017 година. Установено е, че за
изчисляване на таксите „Водоснабдяване и канализация - Видин” ЕООД гр. Видин е
представило в БДДР-Плевен декларации по чл.194б от ЗВ и справки-отчети за
заустени/фактурирани водни количества през 2017 г., както следва: Декларации по
чл.194б от ЗВ, постъпили с писмо с вх. №756/22.01.2018 г. на БДДР Плевен.
Установено е , че за 01.01.2017 година – 31.12.2017 година по разрешително № 13110134/07.12.2012 година
дължимата такса по разрешителното е 1463,26 лева, като след извършени плащания
в размер на 807, 64 лева, то остават дължими суми в размер на 655, 62 лева.
Установено , по разрешително № 13140193/16.05.2012 година дължимата такса за
2017 година е в размер на 14 083,63 лева и след приспадане на вече платена
сума от 7850,36 лева, то остава дължима сума от 6233,27 лева.
На 25.10.2018
година е издаден процесния акт за установяване на публично държавно вземане.Прието
е, че съгласно чл.
15, ал.1 и ал. 2, чл. 16, ал. 1, ал. 2, чл. 19 от Тарифа за таксите за водовземане, за ползване на
воден обект и за замърсяване (приета с ПМС №383 от 29.12.201 бг., обн. ДВ бр.2
от 06.01.2017 г, в сила от 01.01.2017 г) и чл.194, ал.1, т.З,
б.”а” от ЗВ и параграф 9 от ПЗР на ЗВ за правото на използване на водите се
дължи такса. Съгласно чл.21,
ал.1 от Тарифата, таксите за водовземане
и ползване на воден обект се заплащат не по- късно от 31 март на следващата
година, за предходната. Дружеството не е заплатило дължимата такса за 2017 г. в
пълен размер и с оглед представените
декларации, справки-отчети, направените изчисления е установено, че начислената
сума за заустени/фактурирани водни количества за периода от 01.01.2017 г. -
31.12.2017 г., е както следва: Начислената такса за разрешително
№13110134/07.12.2012 г. е 1436,26 лева, като след извършено плащане – 655,62
лева, а по разрешително №13140193/16.05.2012 г. дължимата такси по
разрешителното е в размер на 14083,63 лв., като дружеството е извършило плащане
на такси по разрешителното в общ размер на 7850,36 лв. и след приспадане на
платените такси остават дължими такси по горецитираното разрешително в размер
на 6233,27 лв или начислените такси за заустване на отпадъчни води по
горецитираните разрешителни, след приспадане на платените такси са в общ размер
на 6888,89 лв. /шест хиляди осемстотин осемдесет и осем лева и осемдесет и
девет стотинки/.
По делото съдът
допусна и изслуша съдебно –икономическа експертиза, като вещото лице установи, че разрешително №13140193/16.05.2012
г. е издадено на Община Видин за заустване на отпадъчни води в р. Дунав и според дадени данни от ВиК ЕООД – ВиК оператор в декларациите за 2017
година дължимата сума е 14 083,63 лева , а по разрешително
№13110134/07.12.2012 г., издадено на Община Белоградчик – 1463,26 лева. Сумите
са определение въз основа на формула, посочена в ЗВ и данни, попълнени от
оспорващия в декларации за ползвано количество по чл. 194б от ЗВ.
При така
установената фактическа обстановка, съдът намира от правна страна следното:
Жалбата, предмет
на това производство, е подадена в срок, от надлежна страна и е процесуално
допустима.
Разгледана по
същество жалбата е неоснователна.
АУПДВ е издаден от
директорът на БДДР – Плевен, който е материално и териториално компетентния
орган, който съгласно чл.
195б ал. 1 от ЗВ издава акт за установяване на публични държавни вземания
по реда на чл.
166 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс за незаплатените такси по чл.
194, ал. 1, т. 1 -3
от ЗВ.
АУПДВ е издаден в
предписаната писмена форма и съдържа фактическите и правни основания за
издаването му.
При издаване на
акта е спазена разписаната в чл.
195б ал. 1 и ал.
2 от ЗВ процедура, тъй като е издаден на база изследване и проверка на
фактите и обстоятелствата по случая. Изготвен е констативен протокол за
установяване и изчисляване точния размер и основание за възникване на
задължението за такса. Изпратена е покана за доброволно изпълнение до
задълженото лице. В хода на административното производство са установени
количествата заустени отпадни води, декларирани от ВиК оператора за 2017 г.,
като с оглед договор от 2014 и приложение № 4 към него именно ВиК ЕООД, гр.
Видин е ВиК оператор и неоснователни са в тази връзка доводите, че
разрешителните са издадени на Община Видин
и Община Белоградчик и същите
дължат таксата.
Съгласно
разрешително от 16.05.2012 година и 07.12.2012 година задължението за заплащане
на такса е именно на ВиК оператор съгласно
„Задължение за заплащане на такса за заустване на отпадъчни води в
повърхностни води“ на л. 5 от разрешителните т.е. в случая на ВиК видин ЕООД,
гр. Видин, което е и дружеството, подало декларациите по чл. 194б от ЗВ и е посочило количествата заустени отпадъчни
води и то именно по горепосочените разрешителни дължи заплащане на такса .
Установени са
извършените плащания за дължимата такса за 2017 г. Разяснено е на каква база е
изчислена дължимата такса, като констатациите на вещото лице се възприемат
изцяло като обективни и кореспондиращи с доказателствата по делото, а и
изчисленията са извършени именно въз основа на декларираните от дружеството
данни за 2017 година. Размерът на дължимата годишна такса е определен съобразно
материалния закон и целта му, като е отчетено извършеното плащане за 2017
година. Посочени са сумите по двете разрешителни и са изчислени съобразно данните
от декларациите за 2017 година и обстоятелството, че задължението за плащане е
по две различни разрешителни в един акт, не опорочава същия,тъй като са
посочени както фактически, така и правни
основания за издавеното му и са разграничени двете задължения като дължими суми
и в тази връзка са неоснователни възраженията на оспорващия.
Съдът намира, че
размерът на задължението е определен в съответствие с материалния закон. Съгласно
чл. 194, ал. 1, т. 3 б. "а" от Закона за
водите се плаща такса за
замърсяване за заустване на отпадъчни води в повърхностни води. Съгласно ал. 5
таксите по ал. 1, т. 3 по буква "а" за замърсяване от канализационни
системи на населени места, селищни и курортни образувания се определят въз
основа на годишното фактурирано водно количество от ВиК оператора за
потребителите, които ползват услугата "отвеждане на отпадъчни води" в
куб. м., с корекционни коефициенти, отчитащи вида на водоприемника, броя на
заустванията и степента на пречистване. Съгласно ал. 6 – размерът на таксите по
ал. 1, т. 1-3, начинът и редът за тяхното изчисляване и заплащане се определя с
тарифа на МС. Съгласно чл.
194б ЗВ титулярите на разрешителни предоставят ежегодно информация за
изчисляване на дължимата такса по образец, съдържащ данните съгласно тарифата,
въз основа на които се изчислява дължимата такса.
С оглед
изменението на чл.
194, ал. 5, т. 1 ЗВ, обн. ДВ бр. 58/2015 г., таксите по ал.
1, т. 3, б. "а" за замърсяване от канализационни системи се
определят въз основа на годишното фактурирано водно количество от ВиК оператора
за потребителите, които ползват услугата "отвеждане на отпадъчни
води" в куб. м, с корекционни коефициенти, отчитащи вида на водоприемника,
броя на заустванията и степента на пречистване.
Съгласно
действащата към 2017 г. Тарифа
за таксите за водоползване, за ползване на воден обект и за замърсяване
(обн. ДВ- бр. 50/2011 г. в сила от 01.01.2012 г., отм. от 01.01.2017 г.)
размерът на годишната такса за заустване на отпадъчни води в повърхностни води,
за замърсяване от канализационни системи на населени места, селищни и курортни образувания се определя съгласно
чл. 16 по реда на чл. 16 от Тарифата,
както е определен с оглед заключението на вещото лице. Обстоятелството, че не
са изпълнени задълженията по разрешителното от 16.05.2012 година относно
достигане на индивидуални емисионни ограничения по петте основни показателя за
качество за заустваните отпадъчни води до 6 месеца от въвеждане в редовна
експлоатация на ПСОВ Видин, но не по-късно от 31.12.2015 година и по този начин
липсата на пречиствателна станция води до определяне на такса за замърсяване,
която не е дължима от оспорващия, не е относимо към предмета на спора.
Съгласно чл.
48, ал.4 от ЗВ, водоползвателите, които не са титуляри на разрешителни и са
ВиК оператори по смисъла на чл. 2 от
Закона за регулиране на водоснабдителните и канализационните услуги, имат
задължение да пречистват и заустват отпадъчни води в повърхностни водни обекти
в съответствие с издаденото разрешително за ползване на воден обект за
заустване на отпадъчни води за съответната канализационна система, като това
обаче не ги прави титуляри или ползватели на разрешителното, издадено на друг
правен субект, като в случая съгласно разрешителното за Община Видин и Община
Белоградчик ВиК операторите дължат заплащане на таксата и с оглед представени декларации, извършени
плащания он оспорващия, то неоснователно е възражението, че не е задължен по
акта. Дружеството не е титуляр на разрешителното, но същият дължи заплащане на
такса за заустване. Съгласно чл. 5 от Наредба
№ 2 от 8.06.2011 г. за издаване на разрешителни за заустване на отпадъчни води
във водни обекти и определяне на индивидуалните емисионни ограничения на
точкови източници на замърсяване разрешителни за заустване за проектиране или
експлоатация на канализационни системи на населени места, селищни и курортни
образувания се издават за цялата канализационна система условията в
разрешителните за заустване, свързани с експлоатацията на канализационните
системи по ал. 1, се изпълняват от В и К оператор в съответствие с чл. 48, ал. 4 от Закона за водите въз основа
на договор, сключен по реда на глава единадесета "а" от
Закона за водите. В случая е налице
договор за ползване на канализационна мрежа на Община Видин и на канализационна
мрежа на Община Белоградчик именно от Вик ЕООД Видин.
Водим от горното и на основание чл. 172, ал. 2 предл.
последно от АПК, Административен съд – Плевен, шести състав,
РЕШИ:
Отхвърля жалба на
„Водоснабдяване и Канализация –Видин“ ЕООД, ЕИК: *********, седалище и
адрес на управление: гр.Видин, ул. „Широка“ № 18, чрез представляващия Г.В.В.
срещу акт № 54/25.10.2018 година за установяване на публично държавно вземане
на директора на Басейнова дирекция Дунавски район.
Препис от решението да се изпрати на страните .
Решението подлежи на обжалване пред Върховен
административен съд в 14-дневен срок от съобщаването му .
ПРЕДСЕДАТЕЛ: /п/