Определение по дело №7570/2019 на Софийски градски съд

Номер на акта: 1921
Дата: 29 януари 2020 г. (в сила от 3 март 2020 г.)
Съдия: Петя Петрова Алексиева
Дело: 20191100107570
Тип на делото: Гражданско дело
Дата на образуване: 7 юни 2019 г.

Съдържание на акта

О П Р Е Д Е Л Е Н И Е № ________

 

Софийският градски съд, първо гражданско отделение,                 І-6 състав

в закрито заседание на двадесет и девети януари

две хиляди и двадесета година в състав:

Председател: ПЕТЯ АЛЕКСИЕВА

при секретаря                                                                                  и с участието

на прокурора                                                                    изслуша докладваното

от съдията Алексиева                                              гр. дело № 7570 по описа

за 2019 г. и за да се произнесе взе предвид следното:

        

Производството по делото е образувано по искова молба на Д.Д.С..

С разпореждане от 23.08.2018 г., редовно връчено на ищеца на 14.11.2019 г. на посочения по делото съдебен адрес, съдът е дал указания за отстраняване на нередовност по подадената искова молба, като е указал на ищеца, че при неизпълнение в определения едноседмичен срок, производството по делото ще бъде прекратено.

С разпореждане от 26.11.2019 г. съдът е продължил срока за изпълнение на указанията с още два месеца, считано от 21.11.2019 г.

Така продълженият срок е изтекъл на 21.01.2020 г., като указанията на съда не са изпълнени и към момента.

Съдът е указал на ищеца възможността да ползва правна помощ,     но същата е изрично отказана от него с молба вх.№ 9766/27.01.2020 г.

При това положение, съдията-докладчик приема, че не са изпълнени указанията на съда, за което и на основание чл.129, ал.3 от ГПК

 

О П Р Е Д Е Л И:

         ВРЪЩА искова молба на Д.Д.С. и прекратява производството по гр.д.№ 7570/209 г. по описа на СГС, І-6 състав.

         Определението може да бъде обжалвано с частна жалба пред Софийски апелативен съд в едноседмичен срок от връчването му на ищеца.

 

        

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ: