О П Р Е Д Е Л Е Н И
Е
Номер / 26.05.2017 Година гр. С.З.
В ИМЕТО НА НАРОДА
ОКРЪЖЕН СЪД – ГР. С.З. ТЪРГОВСКО ОТДЕЛЕНИЕ
На 26.05. 2017 година
В закрито заседание в следния състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ: РУМЯНА ТАНЕВА
СЕКРЕТАР: Антонина
Николова
Като разгледа докладваното от съдията ТАНЕВА
Търг.д. № 212 по
описа за 2016 година,
за да се произнесе съобрази:
По делото е постъпила молба вх.№ 15255/14.12.2016г.
от В.П.М. – синдик на “С.” ЕООД /в несъстоятелност/, гр. С.З., ул. “*****, ЕИК ***,
с която представя списък на приетите и неприетите от синдика вземания на
кредиторите на несъстоятелното дружество, предявени в срока по чл. 685, ал. 1 ТЗ, за да бъде предоставен на кредиторите и длъжника в канцеларията на съда.
Списъкът е обявен в Агенция по
вписванията – Търговски регистър на 15.12.2016 г.
В срока по чл. 690 ал. 1 по
делото не са постъпили писмени възражения срещу съставения от синдика списък,
поради което съдът счита, че същият следва да бъде одобрен.
С оглед обстоятелството, че първото
събрание на кредиторите не бе проведено поради липсата на списък на кредиторите
/поради липса на търговски книги/, съдът намира, че съобразно разпоредбата на
чл. 669, ал. 4 ТЗ следва да се свика събрание на кредиторите с дневен ред по
чл. 672, ал. 1 от ТЗ.
Водим от горното и на основание
чл. 692 ал. 1 от ТЗ и чл. 669 ал. 4 от ТЗ, съдът
О П Р Е Д Е Л И :
ОДОБРЯВА списък
на приетите и неприетите от синдика вземания на кредиторите на “С.” ЕООД /в
несъстоятелност/, гр. С.З., ***, ЕИК ***, предявени в срока по чл. 685, ал. 1 ТЗ, обявен в Агенция по вписванията – Търговски регистър на 15.12.2016 г.
СВИКВА събрание на кредиторите на на “С.” ЕООД /в
несъстоятелност/, гр. С.З., ***, офис 4, ЕИК *** на 14.06.2017 г. от 10.40 часа
в Съдебната палата – град С.З. с дневен
ред, както следва:
1. Изслушване на доклада на временния
синдик по чл. 668, т. 2 ТЗ;
2. Избор на постоянен синдик и
предлагане на съда назначаването му;
3. Избор на комитет на кредиторите.
ОПРЕДЕЛЕНИЕТО да се обяви в Търговския регистър.
ОПРЕДЕЛЕНИЕТО не подлежи на обжалване.
ПРЕДСЕДАТЕЛ: